Opinia użytkownika: Izabela_578
Dotycząca firmy: TV Market
Treść opinii: Ok. 3 tygodni wcześniej zamówiłam telefonicznie części zamienne to jednego z urządzeń. W ubiegłym tygodniu zadzwoniłam ponownie aby sprawdzić dlaczego jeszcze nie mam przesyłki. Pan, który odebrał nie potrafił mi powiedzieć nic na ten temat, poinformował mnie iż widoczna jest faktura ale nie ma numeru listu przewozowego czyli prawdopodobnie przesyłka nie została nadana. Obiecał sprawdzić w magazynie i oddzwonić. Nie oddzwonił, więc zadzwoniłam ponownie. Rozmowę prowadziłam z panią, która podała mi numer listu przewozowego ale nie potrafiła określić daty nadania przesyłki. Numer który mi podała po wpisaniu do systemu przewoźnika nie pasował i pokazywał się komunikat, że taka przesyłka nie istnieje. Po kilku kolejnych dniach paczka dotarła. Wskazanym przewoźnikiem ale numer nadania całkowicie inny. W paczce spośród zamówionych 3 elementów był tylko 1. według dołączonej faktury miało być oczywiście trzy. Po kolejnej interwencji telefonicznej obiecali dosłać pozostałe dwa elementy.