Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: TV Market
Treść opinii: Kupowałam w zimie sprzęt sportowy w TV Markecie. Początkowo byłam dość zadowolona z obsługi, niestety okazało się, że naprawdę firmę można ocenić dopiero w chwili gdy coś jest źle. Sprzęt, który kupiłam okazał się bardzo złej jakości. Początkowo rozdarł się pas mocujący. Po dosłownie kilkunastu użyciach. Wysłałam go z reklamacją i po około miesiącu dostałam z powrotem z informacją, że reklamacja została odrzucona, ponieważ do uszkodzenia doszło na skutek niewłaściwego użytkowania. Nie czułam się winna, urządzenia używaliśmy zgodnie z jego przeznaczeniem, obchodząc się z nim delikatnie. To tak, jakby sklep odrzucił reklamację butów sportowych, górskich, twierdząc, że źle się w nich chodziło, bo po górach. Uznałam, że nie mam sił wstępować na drogę sądową (w przypadku odrzucenia reklamacji przez sprzedającego to już jedyna droga dochodzenia swoich praw) i machnęłam ręką. Niestety po niedługim czasie przestał działać wyświetlacz. Wysłałam go ponownie, do przesyłki dołączyłam pismo, w którym napisałam co myślę o firmie, która sprzedaje takie buble i tak traktuje klientów. Tym razem firma uznała faktycznie, że sprzęt był wadliwy i naprawiła. Niestety nie została mi zwrócona opłata za przesyłkę, którą poniosłam gdy wysyłałam towar do reklamacji. Wiem jedno – nigdy, przenigdy niczego nie kupię w TV Markecie. Towar jest koszmarnie drogi (takie sama sprzęty były do kupienia na Allegro za jedną trzecią ceny, kupiłam w TV Markecie, bo myślałam, że będzie lepszej jakości), bardzo kiepski, a firma robi co może, żeby uniknąć odpowiedzialności względem klienta.