Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BMW
Treść opinii: Do dealera BMW pojechałem z moim autem BMW 118d, na przegląd 25000. Pomimo spóźnienia ok 45 minut nie było żadnego problemu. Obsługa miła i kompetentna choć na pojawienie się kogoś czekałem jakieś 3 minuty. Rzeczowo ustaliłem z Panem od serwisu zakres przeglądu i zgodnie z oczekiwaniami wszystko poszło jak w szwajcarskim zegarku. Samochód czysty i pachnący czekał na mnie o wyznaczonej godzinie w międzyczasie jeszcze poczęstowałem się ciastkiem ( świeżym ) i kawą. Brakuje może tylko gazet dla oczekujących bo oglądanie folderów bo kilku minutach jest nudne a niestety w sąsiedztwie nie można znaleźć kiosku z prasą. Cóż nie można mieć wszystkiego. No i te ceny..... ale za jakość trzeba płacić.