Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: BMW
Treść opinii: Mój pierwszy kontakt z salonem był telefoniczny.Zapytałam Pana czy mają jakieś używane cabriolety diesle w dobrej atrakcyjnej cenie. Po 10 min Pan oddzwonił ,tak jak wcześniej obiecał i powiedział że ma dwa i za chwilę prześle mi specyfikację.Poprosiłam Pana ,żeby wysłał również w wersji j.angielskiego ,gdyż osoba która jest zainteresowana kupnem rozmawia w języku angielskim .Teoretycznie zarezerwować samochód można na jedną dobę ,jednak wytłumaczyłam Panu że jesteśmy poważnie zainteresowani ale odpowiedz mogę dać za 5 dni.Pan sam do mnie zadzwonił po 5 dniach pytając jaka jest nasza decyzja i kiedy dowiedział się że chcemy go kupić okazało się że Pan monitorował samochód codziennie ,codziennie go rezerwując.Ponieważ nie miałam czasu pojechać do salonu ,wszystko załatwiliśmy tak ,że nie musiałam wychodzić z biura.Dostałam w gratisie zainstalowanie mechanizmu odcięcia paliwa.Jedyne co nie do końca zgadzało się z rzeczywistością to ,że Pan powiedział że będę czekać na samochód tygodnie ,a czekałam 3.Być możne normalnie nie jest to ważne ,ale ja miałam już wyznaczony termin podróży służbowej kiedy musiałam wyjechać tym samochodem.Kiedy byłam w salonie obejrzeć samochód ,Panie na wejściu były bardzo miłe od razi zapytały w czym mogą pomóc i zaproponowały mi coś do picia.Pan sprzedawca oprowadził mnie po całym salonie informując gdzie wszystko można załatwić oraz dając mi wizytówki do Panów z serwisu i leasingu jakbym miała dodatkowe pytania.Wszystkie papierkowe sprawy wytłumaczył bez problemu i poinformował że jakbym miała dodatkowe pytania to zawsze mogę dzwonić.Wytłumaczył wszystkie funkcje samochodu.Personel salonu był świetnie i schludnie ubrany. Za każdym razem jak dzwoniłam do salonu i Pan który mnie obsługiwał nie mógł odebrać to Panie brały ode mnie numer telefonu i nie musiałam się martwić ,zawsze oddzwonił.Bardzo szybko otrzymałam propozycję leasingu i Pani również wytłumaczyła mi wszystkie pytania oraz doradziła lepszą finansowo opcję.Żeby podpisać leasing nie musiałam ruszać się również z biura ,tylko Pan przyjechał do mnie.Wszyscy bardzo się starali ,żebym miała wszystkie dokumenty na czas i wiedzieli ,że mam termin do którego muszę wyjechać samochodem.Tydzień po tym jak wyjechałam z salonu zadzwonił do mnie najpierw Pan z kontroli jakości obsługi klienta ,a później Pan sprzedający mi samochód pytając czy wszystko jest ok. Obsługę oceniam na bardzo wysokim poziomie ,po moich doświadczeniach z dwoma innymi salonami w Warszawie ,uważam że jest bez porównania najlepszy. Sam salon pachnie jeszcze nowością i jest bardzo przestronny i czysty.