Od początku trwania umowy nie działa telewizja. Mam dwa dekodery telewizji na zasadzie Multiroom. Oprócz tego internet stacjonarny i dwa telefony komórkowe. Do czasu kiedy nie było telewizji tylko internet stacjonarny no i telefony było w miarę dobrze. Jak tylko doszła telewizja to się zaczęła walka z Vectrą. Od samego początku trwania umowy przez ani jeden dzień telewizji nie da się oglądać. Odbiór telewizji zawiesza się i kółko niebieskie się kręci na ekranie i tak na dwóch dekoderach. Umowę mam od końca listopada a mamy teraz prawie koniec stycznia i Vectra nie jest w stanie nic zrobić. Najgorsza jest obsługa klienta za pośrednictwem czatu i e-mailowa. Nie czytają ze zrozumieniem wiadomości. Powtarzają się na zasadzie że coś kazali zrobić i to zrobiliśmy i za chwilę to samo. To jest jakaś masakra. Na czacie pracują nieuprzejme osoby i nieskore do pomocy.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań.
Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Vectra
Vectra jest obecnie jednym z liderów usług telekomunikacyjnych w Polsce oraz wiodącym operatorem kablowym. W ofercie firmy odnajdujemy telewizje kablową z dostępem do kanałów HD, Internet mobilny oraz kablowy, a także telefonię komórkową i stacjonarną. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom klientów, firma Vectra została pierwszym operatorem telewizji kablowej w Polsce pod względem liczby abonentów . Dbając o wysoką jakość usług i stałe zadowolenie klientów, firma oferuje pomocną infolinię oraz aż 180 stacjonarnych punktów obsługi klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.