Krajowa Informacja Podatkowa

(3.57)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (13 z 23)

Dzwonię już kilka...
Dzwonię już kilka dni pod rząd po 2 do 2,5 godziny i nie mogę się połączyć. Co to za pomoc . Naciąganie na telefon i ciągle tylko słychać że wszyscy są zajęci. Jedna wielka LIPA!!!!!

Niezweryfikowany Klient_KKsK

04.03.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dzwonię już kilka...
Dzwonię już kilka dni pod rząd po 2 do 2,5 godziny i nie mogę się połączyć. Co to za pomoc . Naciąganie na telefon i ciągle tylko słychać że wszyscy są zajęci. Jedna wielka LIPA!!!!!

Niezweryfikowany Klient_KKsK

04.03.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Napisane jest że...
Napisane jest że czynne do 18:00 ,a po siedemnastej żywego ducha ,godzinę na telefonie człowiek wisi .

zalogowany_użytkownik

11.04.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Potrzebowałam doprecyzowania pewnej...
Potrzebowałam doprecyzowania pewnej wiedzy księgowej dotyczącej rozliczeń podatkowych więc zadzwoniłam na infolinię Krajowej Informacji Podatkowej. Byłam przygotowana na oczekiwanie a tu niespodzianka, chwilę po komunikacie uzyskałam połączenie i miły głos pracownicy, która jednak nie umiała mi do końca wyjaśnić sprawy ale przełączyła mnie do innej pani. Odezwała się kobieta o imieniu Anna i tu uzyskałam wyczerpującą, rzeczową wiedzę. Zdarzało mi się już korzystać z tej infolinii i mnie nie zawiodła.

DORA_1

19.03.2013

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Z podatkami nie...
Z podatkami nie ma żartów, są obowiązkowe a przepisy zawiłe i niejasne dlatego uznałam za konieczny kontakt z infolinią Krajowej Informacji Podatkowej gdzie ostatnio udzielono mi w pełni wyczerpującej wiedzy. Pani Anna, która odebrała telefon po krótkiej przerwie bardzo rzeczowo wyjaśniła mi sposób rozliczenia faktury za dokonane zdarzenie gospodarcze i przysługujących odpisów i odliczeń, podała też obowiązującą podstawę prawną i na koniec rozmowy zaoferowała dalszą pomoc w razie jakichkolwiek wątpliwości, które mogłyby się pojawić. W pełni przyjazne nastawienie, chęć pomocy i konkretna, rzeczowa wiedza pani Ani była pomocna i bardzo przydatna. Do tego miły głos, sprawna szybka i fachowa pomoc. Sprawna organizacja (szybko się połaczyłam), przydatna oferta pomocy.

DORA_1

25.05.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
O tej instytucji...
O tej instytucji dowiedziałam się od mojej koleżanki – z zawodu księgowej, która podała mi numer infolinii pod którym interesujące mnie informacje z zakresu księgowości powinna uzyskać. Dokładniej chodziło o rozliczenia podatkowe dla organizacji pozarządowej ,która w specyfice swej działalności spełnia dość szczególne zadania. Po krótkim przedstawieniu sprawy pani Jolancie, która odebrała telefon usłyszałam słowa wyjaśnienia częściowo rozwiewające moje wątpliwości, jednak specyfika sprawy była w szczegółach bardziej skomplikowana dlatego pani Joanna, bez ogródek powiedziała, że w danej kwestii nie czuje się kompetentna i podała koleżankę, panią Annę, która udzieliła mi wszelkiej wiedzy podając także stosowne przepisy prawa. Bardzo kompetentni pracownicy, nie ignorują człowieka, nie wstydzą się też powiedzieć „nie wiem” i skierują do innego. Nie jest wstydem nie wiedzieć ale głupotą byłoby udawać, że się wie. Rzetelna i jasna informacja, sprawna obsługa. Już w tonie głosu i po sposobie rozmowy człowiek ma wrażenie, że tu chętnie pomogą.

DORA_1

22.05.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Z podanej infolinji...
Z podanej infolinji wielokrotnie już korzystałem i jestem bardzo zadowolony, niestety nieraz czas oczekiwania na połączenie jest bardzo długi i trochę zniechęca lecz cierpliwość naprawdę się opłaca. Zawsze byłem zadowolony z rozmowy a informacje przekazane zawsze były zgodne ze stanem faktycznym.Konsultanci bardzo kompetentni w tym co robią zdecydowanie można polecić tę infolinię jako godną zaufania.

zalogowany_użytkownik

21.05.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dzwoniłem do Krajowej...
Dzwoniłem do Krajowej Informacji Podatkowej w celu wyjaśnienia pewnych wątpliwości dotyczących mojego rocznego zeznania podatkowego PIT. Informacje które uzyskałem były rzetelne i bardzo pomocne w mojej sytuacji. Pani, która odpowiadała na moje pytania, cierpliwie tłumaczyła mi każdą wątpliwość oraz udzieliła fachowej porady. Oceniając sam poziom merytoryczny rozmowy i wartość pomocy można śmiało postawić 5. Niestety czas oczekiwania na połączenie, za który oczywiście się płaci - zgodnie z taryfą operatora - jest bardzo długi i już miałem się rozłączać, gdy w końcu usłyszałem w słuchawce "dzień dobry, w czym mogę pomóc?" 10 minut to jednak zdecydowanie za długo na oczekiwanie i słuchanie muzyki.

Artur_486

28.03.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Krajowa Informacja podatkowa...
Krajowa Informacja podatkowa jak sama nazwa wskazuje, powinna pomagać ludziom (podatnikom) w interpretacji przepisów podatkowych. W większości przypadków (moich kontaktów z ta instytucją) tak też się dzieje. Jednak najbardziej żenujące dla mnie sytuacje są wówczas, gdy albo. 1. konsultant/ka odpowiada że nie może udzielić mi odpowiedzi (bo prawdopodobnie sama informacja nie wie jaka jest prawidłowa)-np. w przypadku amortyzacji inwestycji w środkach trwałych (aby się dowiedzieć czy wynosi ona 5 czy 10 lat trzeba wnioskować o interpretację) oraz 2. gdy rozmawiając z dwoma różnymi konsultantami na ten sam temat otrzymuje się dwie rożne (sprzeczne) odpowiedzi. Dobra rada: należałoby zacząć działania zmierzające do (przede wszystkim) ujednolicenia stanowisk, tak aby uniknąć sytuacji dwóch różnych odpowiedzi. Druga ważna kwestia: czas oczekiwania i związane z tym konieczność wysłuchania prawie dwuminutowego (obowiązkowego i płatnego) oświadczenia ze rozmowy sa nagrywane, jaki jest koszt, co jak i dlaczego....

zarejestrowany-uzytkownik

10.08.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Znalazłem informację w...
Znalazłem informację w Internecie o możliwości uzyskania porady podatkowej pod bezpłatnym numerem telefonu. Miałem akurat kilka wątpliwości przy rozliczaniu i postanowiłem skorzystać z Krajowej Infolinii Podatkowej. Po wybraniu numeru zostałem poinformowany o koszcie połączenia i nagrywaniu rozmowy. Następnie automat poinformował mnie o możliwych do wyboru rodzajach podatków, na temat których mogłem uzyskać informacje. Po wybraniu tonowym usłyszałam, że: „wszyscy konsultanci są obecnie zajęci, a oczekiwany czas na połączenie wynosi 25 minut”. Spróbowałam kilka krotnie, jednak informacja wciąż brzmiała tak samo. Postanowiłem więc, że udam się osobiście do Urzędu Skarbowego, bo tutaj mogę się nie dodzwonić.

Marlon

01.08.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa bardzo fachowa,...
Obsługa bardzo fachowa, udzielono mi wyczerpujących odpowiedzi. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem ok 5 minut. Szkoda, że łącząc się z informacją podatku VAT, nie mogłam uzyskać pełnych informacji , gdyż pytanie dotyczyło jednocześnie kwestii VAT i podatku dochodowego. Przełączono mnie (tzn nie musiałam dzwonić ponownie) jednak ponownie oczekiwałam na połączenie z konsultantem.

Mariola_67

01.12.2009

Placówka

Nie zgadzam się (18)
cel: uzyskanie informacji...
cel: uzyskanie informacji o podatku dochodowym Dawno, dawno temu na szkoleniu dowiedziałam się, że istnieje coś takiego jak Krajowa Informacja Podatkowa. Jest to infolinia. Bez problemu znalazłam nr telefonu w internecie. Byłam zachwycona godzinami urzędowania i odpłatnością za informacje. Wybrałam podany nr telefonu i uzyskałam informację, że w sprawie, wk tórej dzwonię nie uzuskam w tej chwili pomocy, gdyż konsultant jest zajęty i mam dzwonić później. Spróbowałam za 5 minut. Teraz miałam informację, iż jestem pierwszą osobą na liście oczekujących i za około 5 minut powinnam już uzyskać poradę. Nie minęło 2 minuty i przedstawiła się bardzo grzecznie Pani, która dokładnie wysłuchała o co mi chodzi. Udzieliła fachowo informacji. Zadałam jeszcze kilka dodatkowych pytań odnośnie innych sytuacji związanych z moją sprawą. Bez zająkniecia uzyskałam satysfakcjonującą odpowiedź. Podziękowałam i pożegnałam się. Pani również kulturalnie zakończyła rozmowę. Szkoda, że nie korzystałam wcześniej z w/w infolinii.

zarejestrowany-uzytkownik

18.11.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (27)
Na połączenie z...
Na połączenie z doradcą czekałem bardzo krótko. Po zgłoszeniu się konsultant przedstawił się i wysłuchał mojego pytania. Jego odpowiedź była bardzo rzeczowa i poparta konkretnymi zapisami w prawie podatkowym. Otrzymałem także wiele podpowiedzi w interpretacji prawa podatkowego. Bardzo mila osoba i bardzo dobrze przygotowana merytorycznie.

zarejestrowany-uzytkownik

17.12.2008

Placówka

Nie zgadzam się (24)

Krajowa Informacja Podatkowa

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Krajowa Informacja Podatkowa?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie.