Stena Line

(4.06)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 8)

Statek ogólnie przestarzały....
Statek ogólnie przestarzały. Podniszczone wyposażenie i brudno. Plusem mogą być tv w kabinach

Hubert_59

15.12.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakość obslugi w...
Jakość obslugi w firmie Stena Line jest na rewelacyjnym poziomie. Stona internetowa ma przyjemny i łatwy interfejs. Komunikacja z konsultantem nie zawiera zbyt wiele czasu a sami konsultanci są skłonni do pomocy. Ceny na stronie są bardzo atrakcyjne.

Piotr_1899

26.11.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Witam ! Serdecznie...
Witam ! Serdecznie POLECAM rejsy Stena Line obsługa bardzo miła i życzliwa. Pomogą każdemu w każdym problemie . Ceny bardzo niskie , rejs w komfortowych warunkach i wgl wszystko Bajka i Marzenie :) Dojazd super jak i obsługa na parkingu i na terminalu która pomoże w znalezieniu miejsca do zaparkowania jak i również z wszelaką informacja turystyczną ! Serdecznie POLECAM !

wawa50

18.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Z oferty Stena...
Z oferty Stena Line miałam przyjemność skorzystać podczas majówkowego wypadu całą rodziną (5 osób). Wybrana przez nas oferta "Krótki urlop w Szwecji" spełniła wszelkie oczekiwania. Cena rewelacyjna: 280 zł/os., a w tym przepłynięcie promem, kabina, nocleg w hotelu na miejscu z ogromnym i bardzo smacznym śniadaniem.Omawiając poszczególne elementy:- terminal promowy świetnie oznaczony, jadąc samochodem wystarczy zjechać z obwodnicy Trójmiasta i kawałek dalej jest już terminal,- obsługa na terminalu i promie miła, sympatyczna, zawsze profesjonalnie doradzi (np. w kwestii wina w sklepie bezcłowym na promie) i pomoże w potrzebie (z niewyjaśnionych przyczyn zatkała nam się toaleta, od razu dostaliśmy inną kabinę)- miejsce wyjazdu: Karlskrona (Szwecja) - do dwudniowego wypadu idealne: cisza, spokój, niezwykle korzystne warunki klimatycznePodsumowując - na pewno skorzystam ponownie.

zarejestrowany-uzytkownik

02.06.2012

Placówka

Gdynia, Eugeniusza Kwiatkowskiego 60

Nie zgadzam się (0)
Na tą stronę...
Na tą stronę przeniosłam się sprawdzając oferty klubu Ikea Family. Stena Line jest parterem Ikei.Tym samym przystępując do klubu Ikea Family korzystamy z dodatkowych korzyści jakimi są specjalne niższe ceny na rejsy Stena Line. Ceny duzo niższe np. „Szwecja w 1 dzień” czyli dwudniowy rejs do Szwecji –organizowany w każdy czwartek, cena regularna 199 zł, dla klubowiczów IKEA tylko 109zł lub rejs „Weekend na morzu” czyli 24-godzinny rejs do Szwecji i z powrotem, z noclegiem na promie-cena promocyjna 79zł

Monique_2

16.02.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Wybrałem się w...
Wybrałem się w rejs do Szwecji promem StenaLine. Odprawa byłą w terminalu promowym w Gdyni. Terminal był bardzo dobrze oznakowany, informacje były po polski, szwedzku i angielsku. Personel chętnie pomagał. Kasjerki potrafiły porozumiewać się również po szwedzku. Na promie było bardzo czysto. Kabiny były świeżo posprzątane. Była czysta pościel i ręczniki. Niczego nie brakowało. NA promie panował ogólny porządek. Wszędzie pełno było obsługi, która w razie czego chętnie służyła pomocą. Bat i restauracja na promie były dobrze zaopatrzone. Jedynie ceny były nie na każdą kieszeń. Terminal w Szwecji również był zadbany i czysty. Szwedzka obsługa również byłą uprzejma i uśmiechnięta. Co prawda po polsku nie można się było dogadać, ale po angielsku jak najbardziej. Przed terminalem znajdowały się ogólne informacje o tym, co się w danym kierunku znajduje. Podróżowanie promami StenaLine t naprawdę przyjemność.

Rysio

21.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (6)
Wybrałem się w...
Wybrałem się w lutym w dwudniowy rejs do Szwecji promem StenaLine. Terminal promowy było bardzo dokładnie oznaczony, nie tylko po polsku, ale i angielsku i szwedzku. Pracownicy byli uprzejmi i chętnie odpowiadali na pytania. Prom był bardzo zadbany, wszędzie było czysto. Pracownik kierował w odpowiednie sektory statku. Kabiny były posprzątane, wyposażone odpowiednio. Bary i restauracje oferowały wiele różnorodnych dań. Tylko ceny były bardzo wysokie.

Rysio

07.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W sobotę wracałem...
W sobotę wracałem promem Steny do Polski. Ponieważ cały dzień nie mieliśmy nic ciepłego w ustach udaliśmy się do baru. Z dużym zaskoczeniem przyjąłem to, że posiłek (który kosztował relatywnie bardzo dużo) był ledwo letni i niedoprawiony. Do tej pory zawsze uważałem posiłki na promach tej linii promowej za znacznie lepsze niż na promach PŻB. Żeby było atrakcyjniej, następnego dnia przy wejeściu na salę, w której podawano śniadanie spotkałem pana, który chłodne jedzenie zachwalał jako smaczne i atrakcyjne. Okazało się, że jest bardzo wygadany, bo na pytanie o to czy w naszych biletach nie ma posiłku (wcześniej tak były wykupione, choć przesunęliśmy rejs z dziennego na nocny) odpowiedział, że gdyby były to byśmy wiedzieli. Nawet nie spojrzał na bilety.

zarejestrowany-uzytkownik

20.10.2009

Placówka

Nie zgadzam się (14)

Stena Line

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Stena Line?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Statek ogólnie przestarzały....
Statek ogólnie przestarzały. Podniszczone wyposażenie i brudno. Plusem mogą być tv w kabinach