Kulig

(1.91)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (17 z 41)

Sandały kupione w...
Sandały kupione w czerwcu 2023, po miesiącu podeszwa się odkleiła, oddałam do reklamacji. Naprawiono, oddano po 2 tyg., potem po niecałym miesiącu rozkleiły się ponownie. Firma nie chciała oddać pieniędzy, zaproponowała ponowne klejenie. Znów trzymali maksymalny czas, buty latem 2023 więcej czasu spędziły u nich na naprawach niż na moich nogach. W tym sezonie po kilku użyciach rozkleiły się solidnie trzeci raz. Zgłosiłam reklamację, która została odrzucona. W opinii jakiegoś pseudobiegłego napisano, że buty mogły być nieprawidłowo użytkowane XD Tzn jak można nieprawidłowo użytkować buty??? I trzecie rozklejenie to wynik całorocznego noszenia sandałów XD Nie znam nikogo kto nosi sandały np. listopadzie :) Buty ewidentnie mają jakąś wadę skoro cały czas się rozklejają. Nie rozumiem takiego podejścia firmy, bo wina ewidentnie leży po ich stronie. Szczerze odradzam jakiekolwiek zakupy, bo w ogóle nie dbają o klienta. Zdecydowanie wolę kupować Ecco, Hogle lub inne np. na Zalando- zupełnie inny poziom. Kulig to poziom bazarowy.

Klient_Xo3K8

09.08.2024

Placówka

Warszawa, ul. Pl. Czerwca 1976

Nie zgadzam się (0)
Sandały kupione w...
Sandały kupione w czerwcu 2023, po miesiącu podeszwa się odkleiła, oddałam do reklamacji. Naprawiono, oddano po 2 tyg., potem po niecałym miesiącu rozkleiły się ponownie. Firma nie chciała oddać pieniędzy, zaproponowała ponowne klejenie. Znów trzymali maksymalny czas, buty latem 2023 więcej czasu spędziły u nich na naprawach niż na moich nogach. W tym sezonie po kilku użyciach rozkleiły się solidnie trzeci raz. Zgłosiłam reklamację, która została odrzucona. W opinii jakiegoś pseudobiegłego napisano, że buty mogły być nieprawidłowo użytkowane XD Tzn jak można nieprawidłowo użytkować buty??? I trzecie rozklejenie to wynik całorocznego noszenia sandałów XD Nie znam nikogo kto nosi sandały np. listopadzie :) Buty ewidentnie mają jakąś wadę skoro cały czas się rozklejają. Nie rozumiem takiego podejścia firmy, bo wina ewidentnie leży po ich stronie. Szczerze odradzam jakiekolwiek zakupy, bo w ogóle nie dbają o klienta. Zdecydowanie wolę kupować Ecco, Hogle lub inne np. na Zalando- zupełnie inny poziom. Kulig to poziom bazarowy.

Klient_Xo3K8

09.08.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Salon Kulig Galeria...
Salon Kulig Galeria Bonarka Kraków. Obsługa tragedia. Dwie starsze Panie które strach zapytać o podanie butów do miary. Nadęte, obrażone że wogóle muszą tam stać, masakra! Nie wiem jaki procent klientów wchodzących do tego sklepu wychodzi z butami. Jak można trzymać tam takie straszne ekspedientki ?!. Kupił w sklepie obok, chociaż buty mniej mi się podobały. Do salonu kulig w bonarce już nie wejdę. Przy takiej konkurencji na rynku obówia na szczęście nie muszę. Dawno z takim traktowaniem Klienta jak w salonie Kulig Bonarka się nie spotkałam.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
kupiłam mokasyny tej...
kupiłam mokasyny tej firmy ,rozmiar niby się zgadzał,ale tak strasznie obdzierają pięty w samolocie strasznie cierpiałam {2 godz lotu}Porównałam z innymi też u Kuliga kupionymi mokasynami,z których byłam zadowolona,te nowe wypadają mniejsze.Złożyłam reklamację w sklepie z prośbą o zamianę na większe- odrzucono.

Niezweryfikowany Klient_iVtd

18.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Buty ze zdjęcia...
Buty ze zdjęcia na stronie wyglądają całkowicie inaczej niż w rzeczywistości. Szpilki które zamówiłam miały kolor "perłowy beżowe' - taka była informacja na stronie i tak też wyglądały na zdjęciu. Te które przyszły są raczej srebrne i kształtem też nieco się różnią. Opakowanie w którym przyszły wygląda jak z chińskiego marketu. Na pierwszy rzut oka ładne i wygodne ale zupełnie niezgodne z informacjami zamieszczonymi na stronie.

Niezweryfikowany Klient_IR07

14.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w tym...
Obsługa w tym salonie to totalne dno!!!! Dwie kobietki około 40 lat chyba są bardzo zmęczone życiem. Strach zapytać czy można poprosić inny rozmiar buta bo od razu zaczyna się ’’przewracanie oczami’’ do koleżanki i ten ton do klienta… Dobrze, że nic tam nie kupiłam! Nie polecam

Niezweryfikowany Klient_giNk

06.11.2021

Placówka

Modlniczka, ul. A. Rożańskiego 32

Nie zgadzam się (1)
Kupiłam buty sandały...
Kupiłam buty sandały na koturnie, przewróciłam się w nich przed sklepem bo niedoszyty pasek wysunął się ze szwa. Rozwaliłam kolano i dłonie, o mało nogi nie złamałam, a kobieta w reklamacji w sposób niegrzeczny i obcesowy mówi mi ze nie należy mi się nowy towar, ze odsyłają mi te zniszczone, te buty są niebezpieczne! Uważajcie Państwo, firma Kulig to tylko duża cena za produkt, a jakość marna i nijaka. Obsługa przez telefon wiele pozostawia do życzenia, jakiś szewc tam siedzi za ich plecami zwalają na niego winę za taki przebieg sprawy, bo on wydaje jakieś chore opinie, zero empatii. Jednego jestem pewna nigdy, już nigdy nie kupię nic w tej sławetnej firmie Kulig, która z wysokiej jakości ma tylko tyle co dużą literę w nazwie. Badziewie i niestaranność w wykonywaniu produktów.

Niezweryfikowany Klient_xkDI

09.08.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Buty używane 5...
Buty używane 5 dni naprawa 1 miesiąc, nie naprawione - możesz odwołać się do sądu. Jak Pani powiedziała ich szewc zrobił dobrze. Żona nie odebrała butów, bo były naprawione po łebkach. Sandały za 350 zł powinny wytrzymać chociaż miesiąc, użytkownik waży 60 kg, uwaga krętacze!

Niezweryfikowany Klient_wCym

24.07.2021

Placówka

Modlniczka, ul. A. Rożańskiego 32

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi poniżej...
Jakość obsługi poniżej obecnych standardów.Po pierwsze ,,promocja 10 %" na pierwsze zakupy po zapisaniu do newsletera...Nie działa!!!!.Brak jakiej kolwiek odpowiedzi po zgłoszonej sprawie.Zamówione buty w cenie 380 zł były rozklejone.Nie sprawdzają towaru przed wysyłką.Na zwrot pieniędzy z zakupionych wadliwych butów czekam 3 tydzień...i na razie ich brak.Bardzo odradzam z uwagi na brak kontaktu i brak odpowiedzi na e-mail i brak zwrotu pieniędzy!!!!

Niezweryfikowany Klient_LYXD

07.07.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Kupiłem 2 pary...
Kupiłem 2 pary butów tej firmy ponieważ były bardzo wygodne ale powiem szczerze ze to był pierwszy i ostatni zakup. Jedne pantofelki męskie wytrzymały 2 miesiące i od noszenia załamała się pięta w jednym bucie co skutkowało pomarszczeniem się skory i buty wyglądały fatalnie a dodam ze kosztowały 300 zł i firma Kulig odmówiła gwarancji a w drugich zimowych skórzanych kozakach, które kosztowały 350 zł odkleiła się skóra buta od podeszwy po nie całym roku gdzie buty tak naprawdę były noszone może ze 2-3 miesiące w ciągu tego czasu. Ogólnie buty bardzo wygodne ale uważam ze za takie pieniądze to powinna być bdb obsługa klienta i gwarancja a wychodzi na to ze buty tej firmy nie wytrzymują nawet roku czasu.

Niezweryfikowany Klient_mh3I

04.02.2020

Placówka

Kraków, ul. Karmelicka 39

Nie zgadzam się (0)
Brak możliwości złożenia...
Brak możliwości złożenia zamówienia poprzez stronę, bardzo długa wysyłka, słaby kontakt i bardzo nieprofesjonalna obsluga. Nie polecam szkoda czasu i nerwów. Mimo, że wysyłka była realizowana do tego samego miasta, przesyłka nie zostala wysłana przez cały tydzien roboczy.

Niezweryfikowany Klient_QhM4

03.10.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sklep zadbany, czysty....
Sklep zadbany, czysty. Na butach znajdują się dobrze widoczne ceny (wysokie!). Obsługa gotowa do pomocy, ale nie narzuca się. Trochę mnie krępuje, że panie obsługujące stoją przy półkach z butami i obserwują klientów. Czuję się trochę zakłopotana. Wystawa w witrynie przygotowana z gustem na pewno stanowi punkt, który przyciąga klientów. Co do obsługi-może mniej.

Paulina_1010

03.10.2012

Placówka

Kraków, ul. Karmelicka 39

Nie zgadzam się (1)
Przechodząc ul.Karmelicką wstąpiłam...
Przechodząc ul.Karmelicką wstąpiłam do tego sklepu obuwniczego, szukałam wiosennego obuwia dla nastolatki. Warunek zakupu był określony: duża "rozmiarówka",dodatkowo tzw. płaski obcas i wybrany model musi podobać się zainteresowanej. Po wejściu do sklepu widzę starannie poukładane na półkach po prawej stronie obuwie z wiosennej aktualnej kolekcji typu baleriny. Pudełka równiutko poukładane pod półką. Łatwo zorientować się w fasonach, kolorach. Jest miejsce, by usiąść i obuwie przymierzyć.Po lewej stronie od kasy wystawione dwa koszyki z przecenionym obuwiem z poprzedniej kolekcji, podane ceny, tutaj niestety pojedyncze wzory i numery, dla pewności pytam sprzedawcy, gdy dany model mnie interesuje. Pani sprawdza poszczególne fasony, czy jest dostępna numeracja. Szybko, sprawnie otrzymuje odpowiedź. Mimo, że lokal jest nieduży oferta sklepu obejmuje szeroki asortyment obuwia wiosennego i letniego, dostępne było także kilka modeli damskiego obuwia zimowego, po przecenie. Asortyment to obuwie dobrej jakości w przystępnej cenie głównie polskich producentów, nie zauważyłam w tym sklepie obuwia importowanych sieciowych marek. Jakość wykonania, oryginalność wzornictwa jak dla mnie na wysokim poziomie, a przede wszystkim obuwie wykonane z naturalnych i zdrowych składników (skóra), po wejściu do sklepu nie czuć było charakterystycznego zapachu, jak w niektórych sieciówkach, gdzie obuwie jest marnej jakości wykonane z syntetycznych materiałów i produkowane w Azji. Przeglądając asortyment łatwo zorientować się w dostępnych rozmiarach, bowiem na spodzie obuwia była naklejka z ceną i podane dostępne rozmiary, nie trzeba co chwilę pytać sprzedawcy, czy jest dostępny dany model. Kilkanaście minut trwa moja wizyta w tym sklepie, widzę dwie Panie z obsługi, które grzecznie pytają, czy w czymś pomóc. Udałam się w kierunku asortymentu wystawionego dalej a także w szklanej witrynie sklepu, który obejmował torebki, ładna kolorystycznie aranżacja wystawy. Zerkam na kilka modeli, przy okazji szukam dla siebie czegoś w odpowiednim kolorze. Po chwili podchodzi Pani z obsługi, pyta, czy jakiś konkretny model mnie interesuje. Wymieniamy kilka spostrzeżeń na temat poszukiwanego fasonu, koloru, Pani podaje torebkę, abym spokojnie obejrzała. Ceny do tanich nie należą, jednak jakość wykonania nie wzbudza żadnych zastrzeżeń, szkoda, że interesujący mnie model nie ma tzw. kieszonki od wewnątrz, pozostawiam zakup do przemyślenia. Obsługę sklepu w tym dniu oceniam na wysokim poziomie, bez zbędnego narzucania się, nachalności. Zorientowana w asortymencie, uprzejma i bardzo miła, a zarazem zainteresowana klientem, jest w stanie poświęcić czas i udzielić odpowiedzi na pytania, doradzić. Po dwóch dniach znowu tutaj przychodzę w popołudniowej porze, tym razem z dzieckiem. Kilkanaście minut oglądamy i szukamy pod kątem nastolatki. Obsługa tak jak podczas przedniej wizyty chętnie służy pomocą, doradza. sklep dobrze oświetlony, czysty, nie ma problemu, że coś strącimy, ceny podane. Wyróżniam sklep na stronie obserwacji, bowiem nie często spotyka się taką staranność w obsłudze klienta, polecam to miejsce.

czystairlandia

28.04.2012

Placówka

Kraków, ul. Karmelicka 39

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy sklepu z obuwiem. Witryna sklepu była raczej czysta. Co prawda na szybie w drzwiach wejściowy były ślady po taśmie klejącej i nie wyglądało to zbyt estetycznie. Podłoga w sklepie była czysta, nie było śmieci czy plam lub innych zabrudzeń.Personel dyskretnie obserwował klientów, ale raczej był zajęty rozmową. Oferta sklepu była dość zróżnicowana zarówno czółenka jak i obuwie turystyczne tzw trankingowe Ceny większości asortymentu były widoczne. Niestety wśród obuwia były egzemplarze nieco zakurzone. Tak samo widać było kurz na niektórych kartonikach z obuwiem. W sklepie był nadmiar towaru i sprawił wrażenie chaosu. Generalnie w sklepie jest ciasno i poruszanie się po nim nie jest zbyt wygodne.

Magika

29.10.2011

Placówka

Kraków, ul. Karmelicka 39

Nie zgadzam się (11)
Pomimo, ze padał...
Pomimo, ze padał deszcz to podłoga w sklepie była czysta. Szyld sklepu był estetyczny u w sumie z powody tego szyldu zdecydowałam się przejść na drugą stronę ulicy u wejść do sklepu. Buty były ładnie wyeksponowane jeśli chodzi o ustawienie. Natomiast zarówno pod względem fasonów i ceny itp był istny chaos. Ceny według mnie umiarkowane ponieważ letnie damskie sandały na płaskim już można było kupić za 99 zł. Niestety im głębiej się wchodziło tym czuło się większy ścisk u chaos jaki panował. Sprzedawczynie były zajęte rozmową. Plus, że rozmawiały przy ladzie ściszonym głosem. Oceniam na 2 pkt ponieważ gdybym potrzebowała już butów i miała je kupić w tym sklepie to do 120 zł z pewnością kupiłabym jakieś buty w swoim niezbyt popularnym rozmiarze 36.

Magika

20.07.2011

Placówka

Kraków, ul. Karmelicka 39

Nie zgadzam się (7)
Personel był uprzejmy,...
Personel był uprzejmy, nawet gdy prosiłam o kilkunastą już parę butów. Duży wybór (chociaż były trudności z bardziej popularnymi rozmiarami, 38 i 39) i przystępne ceny, w sam raz na studencką kieszeń.. Podoba mi się sposób ekspozycji towary i to, że sprzedawcy nie narzucają swojej pomocy. Na moje baleriny dostałam rok gwarancji.

Agnieszka_2374

06.04.2011

Placówka

Kraków, ul. Karmelicka 39

Nie zgadzam się (5)
- wchodząc do...
- wchodząc do sklepu pierwsze wrażenie to "straszny szum" spowodowany dużą ilością ludzi, który chcąc się porozumieć muszą przekrzyczeć grające radio - gdy tylko oglądam pierwszą parę butów podchodzi ekspedientka z pytaniem czy pokazać drugiego buta z pary, wskazuje wolne miejsce na pufie by usiąść - potem jednak znika i nie doradza, czy but dobrze leży i czy pasuje do sylwetki - wszystkie panie ekspedientki bardzo sprawnie podają wszystkim klientkom nowe pary butów, jednak odłożyć na miejsce na wystawie trzeba samemu - gdy nie ma tłoku ekspedientki stoją przy ladzie w widocznym miejscu i można do nich podejść z każdym zapytaniem, jednak na pytanie czy but jest cały ze skóry czy częściowo pani musiała sięgnąć po informacje z pudełka - lustra są ustawione w miejscu przejść pomiędzy regałami więc często trzeba się przesuwać - buty na półkach są poukładane "kategoriami" co bardzo ułatwia dokonanie przeglądu obuwia, które może nam sklep zaoferować - wybór jest bardzo duży, zarówno fasony, rozmiary i kolory - mimo, że obsługa się nie uśmiecha to z zakupów można wyjść bardzo zadowolonym

zarejestrowany-uzytkownik

08.10.2009

Placówka

Kraków, ul. Karmelicka 39

Nie zgadzam się (14)

Kulig

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Kulig?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.