Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kulig
Treść opinii: - wchodząc do sklepu pierwsze wrażenie to "straszny szum" spowodowany dużą ilością ludzi, który chcąc się porozumieć muszą przekrzyczeć grające radio - gdy tylko oglądam pierwszą parę butów podchodzi ekspedientka z pytaniem czy pokazać drugiego buta z pary, wskazuje wolne miejsce na pufie by usiąść - potem jednak znika i nie doradza, czy but dobrze leży i czy pasuje do sylwetki - wszystkie panie ekspedientki bardzo sprawnie podają wszystkim klientkom nowe pary butów, jednak odłożyć na miejsce na wystawie trzeba samemu - gdy nie ma tłoku ekspedientki stoją przy ladzie w widocznym miejscu i można do nich podejść z każdym zapytaniem, jednak na pytanie czy but jest cały ze skóry czy częściowo pani musiała sięgnąć po informacje z pudełka - lustra są ustawione w miejscu przejść pomiędzy regałami więc często trzeba się przesuwać - buty na półkach są poukładane "kategoriami" co bardzo ułatwia dokonanie przeglądu obuwia, które może nam sklep zaoferować - wybór jest bardzo duży, zarówno fasony, rozmiary i kolory - mimo, że obsługa się nie uśmiecha to z zakupów można wyjść bardzo zadowolonym