Opinia użytkownika: Klient_Xo3K8
Dotycząca firmy: Kulig
Treść opinii: Sandały kupione w czerwcu 2023, po miesiącu podeszwa się odkleiła, oddałam do reklamacji. Naprawiono, oddano po 2 tyg., potem po niecałym miesiącu rozkleiły się ponownie. Firma nie chciała oddać pieniędzy, zaproponowała ponowne klejenie. Znów trzymali maksymalny czas, buty latem 2023 więcej czasu spędziły u nich na naprawach niż na moich nogach. W tym sezonie po kilku użyciach rozkleiły się solidnie trzeci raz. Zgłosiłam reklamację, która została odrzucona. W opinii jakiegoś pseudobiegłego napisano, że buty mogły być nieprawidłowo użytkowane XD Tzn jak można nieprawidłowo użytkować buty??? I trzecie rozklejenie to wynik całorocznego noszenia sandałów XD Nie znam nikogo kto nosi sandały np. listopadzie :) Buty ewidentnie mają jakąś wadę skoro cały czas się rozklejają. Nie rozumiem takiego podejścia firmy, bo wina ewidentnie leży po ich stronie. Szczerze odradzam jakiekolwiek zakupy, bo w ogóle nie dbają o klienta. Zdecydowanie wolę kupować Ecco, Hogle lub inne np. na Zalando- zupełnie inny poziom. Kulig to poziom bazarowy.