Jestem pod dużym wrażeniem poziomu obsługi w banku Millenium w Mińsku Mazowieckim. Po wejściu do banku natychmiast obsługa banku pyta w czym może pomóc i z jaką sprawą przychodzi się do banku. Dzięki temu klient nie czuje się zagubiony i od razu wie, gdzie i z kim porozmawia o swojej sprawie. W banku nigdy nie ma długich kolejek, a wszystkie sprawy załatwiane są szybko i "od ręki" na miejscu bez kierowania klientów do tzw. oddziałów macierzystych, czyli tam gdzie zakładali swoje konta i/lub brali kredyty hipoteczne, jak w moim przypadku. Wystarczy dowód osobisty i wszelkie informacje o moich kontach i kredytach są dostępne dla pracownika banku, który miło i profesjonalnie obsłuży i doradzi klientowi. Dodatkowo w ten upalny dzień w banku panował przyjemny chłód, a fotele dla osób oczekujących są bardzo wygodne:) Jestem bardzo zadowolona, że posiadam konto i kredyt w tak przyjaznym dla klienta banku.
Bank Millennium to ogólnopolski bank stanowiący centrum Grupy Banku Millennium, w której w skład wchodzą również Millenium Leasing, Millennium Dom Maklerski oraz Millennium Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Jakość obsługi odgrywa w Banku Millennium kluczową rolę co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia.
Bank Millennium aktywnie udziela się na rzecz społeczeństwa wspierając programy edukacyjne i inicjatywy kulturalne.
W placówce, w której byłam, nie było kolejki i już od wejścia Pani poprosiła mnie do biurka. Problem, z którym przyszłam został szybko rozwiązany, Pani nie była nachalna jak to niekiedy w bankach bywa. W palcówce było bardzo czysto i spokojnie, zachowane też zostały zasady RODO. Czułam się bardzo komfortowo
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.