Blue Shadow

(3.49)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (9 z 15)

Zakupiłam w sklepie...
Zakupiłam w sklepie online BlueShadow naszyjnik, który został mi przesłany przez paczkomat. Niestety po odpakowaniu naszyjnika okazało się, że brakuje jednej części czyli produkt nadawał się do reklamacji. Skontaktowałam się więc niezwłocznie z infolinią sklepu i zapytałam o to jakie są kroki w przypadku reklamacji oraz poprosiłam o zwrot kosztów również za odsyłkę towaru. Pracownik, który ze mną rozmawiał zgodził się jak najbardziej na uznanie mi reklamacji po odesłaniu wadliwego towaru, ale nie zgodził się niestety ani na pokrycie kosztów odesłania tegoż towaru ani na przysłanie mi w ramach reklamacji nowego naszyjnika, który byłby bez wad. Uważam, że wada produktu była naprawdę ewidentna, bo brakował cały jeden duży element naszyjnika i albo powinni zmienić pakowaczy albo jeśli już produkt nie jest dokładnie sprawdzany przy pakowaniu tylko musi robić to klient to niech ten klient przynajmniej za to nie musi płacić. Czuję się niestety mocno oszukana i po tym incydencie praktycznie przestałam kupować online w tym sklepie, mimo że poprzednio kupowałam tam naprawdę dużo, bo lubiłam te ubrania - niestety zraziłam sie w tym momencie do całej marki.

Niezweryfikowany Klient_3Mut

20.06.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła ekspedientka,...
Bardzo miła ekspedientka, chętnie tam robię zakupy. Pracownica potrafiła mi idealnie dobrać spodnie. Polecam. Mają ciekawe wzornictwo i obecnie duże przeceny.

Guanidyna

15.05.2020

Placówka

Bytom, ul. Strzelców Bytomskich

Nie zgadzam się (0)
Obsługujący sprzedawca jest...
Obsługujący sprzedawca jest bardzo kompetentny, chętnie pomaga klientkom w obsłudze. Wybrane ciuchy odnosi do przymierzalni sam, nie proszony o pomoc. Potrafi pomóc klientkom w doborze garderoby oraz wyszukać odpowiedni rozmiar. Obsługa jest miła i uprzejma. Chętnie będe wracać do tego sklepu.

Małgorzata_2386

17.01.2015

Placówka

Jelenia Góra, 1 Maja 40

Nie zgadzam się (0)
Aranżacja wnętrza sklepu...
Aranżacja wnętrza sklepu Blue Shadow bardzo mnie urzekła najbardziej spodobały mi się podświetlone intensywnym niebieskim kolorem regały oraz kasa. Wyeksponowana biżuteria , torebki i różne dodatki na takich regałach wyglądają niezwykle interesująco. Przy wejściu wystawione są gustowne torby na zakupy z materiału o ciekawym nadruku. Wieszaki zapełnione są cienkimi zwiewnymi, zróżnicowanymi kolorystycznie nie wzorowane na aktualnej modzie sukienkami, tunikami itd. Chciałam również zaznaczyć, że bardzo przypominają lata 60.Przechodząc w głąb sklepu na bocznych półkach znajdują się torebki, dodatki, zmyślne paski oczywiście pod kolor garderoby. Personel częściowo ubrany był prawdopodobnie ze sklepowej kolekcji. Nie znalazłam podobnej na wieszakach, ale kolorystycznie i fasonem bardzo były zbliżone. Zainteresowałam się tym ponieważ panie nie prezentowały się w niej najlepiej. Przeglądając poszczególne sztuki koło kasy, jaskrawo oświetlonej kolorem niebieskim podsłuchałam przypadkiem rozmowę, z której dowiedziałam się, że można umówić się ze stylistą, który dobierze garderobę oraz dodatki na wybraną okoliczność. Polecam, miła obsługa.

Astra

21.06.2011

Placówka

Katowice, Pl. Szewczyka 1

Nie zgadzam się (3)
W dniu 11.05.2011...
W dniu 11.05.2011 udałam się do Blue Shadow na zakupy. Po wejściu zostałam przywitana przez personel. Zainteresowały mnie spodnie. Po krótkiej chwili ekspedientka zapytała mnie czy chciałabym je przymierzyć. Powiedziałam, że te spodnie nie spełniają moich wymagań i określiłam swoje potrzeby. Ekspedientka zareagowała na nie i zaproponowała inny fason. Zwróciła też uwagę na nietypową rozmiarówkę i zaproponowała, żebym przymierzyła dwa rozmiary. Po przymiarce zainteresowała się czy towar mi odpowiadał.

Agnieszka_238

12.05.2011

Placówka

Katowice, Pl. Szewczyka 1

Nie zgadzam się (14)
Tym razem do...
Tym razem do sklepu wybrałam się razem z moją mamą. Praktycznie przy wejściu przywitała nas pracownica, pytając czy może w czymś pomóc. W czasie, kiedy oglądałyśmy i wybierałyśmy ubrania i dodatki cały czas nam dyskretnie towarzyszyła, pomagając i doradzając. Jednocześnie zajmowała się innymi klientami, których było coraz więcej. Na pytanie o tuniki, pomagała wybrać odpowiednią, proponując określony model, na który nie zwróciłyśmy wcześniej uwagi (propozycja okazała się trafiona). Kiedy szukałam innego rozmiaru czy porównywałam dwa rozmiary, ściągała ubrania z wieszaka, pomagając mi w tym. Przez cały czas była uśmiechnięta i uprzejma i w miarę możliwości prowadziła z nami luźną rozmowę. Chociaż ostatecznie nie kupiłyśmy tego, co zamierzałyśmy, to i tak wyszłyśmy ze sklepu zadowolone, a przecież o to właśnie chodzi.

zarejestrowany-uzytkownik

03.08.2010

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Katowicka

Nie zgadzam się (31)
Skuszona dużymi obniżkami...
Skuszona dużymi obniżkami weszłam do sklepu Blue Shadow z zamiarem kupienia czegoś. W sklepie oprócz mnie były jeszcze 2-3 osoby. Przeglądając wiszące na wieszakach ubrania wybrałam kilka sztuk. Niestety obecność Klientów nie przeszkadzała pracownicom w prywatnej rozmowie. Pracownice nie zareagowały nawet, kiedy z półki zaczęły spadać torebki. To ja je złapałam i ustawiłam na nowo, dlatego że stałam obok półki. Nikt z obsługi nie podszedł i nie spytał, czy może w czymś pomóc. Pracownica zainteresowała się moją osobą w momencie, kiedy wychodziłam z przymierzalni. Kiedy szłam do wieszaków, aby odwiesić rzeczy podeszła i zapytała, czy kupię któreś z wybranych ubrań. Na moją odpowiedź, że nie, odebrała rzeczy. Gdyby nie fakt, że ubrania są w tym sklepie na prawdę fajne (i w atrakcyjnych cenach wyprzedażowych) oraz fakt, że dojrzałam kilka fajnych ubrań dla mojej mamy, pewnie nie wróciłabym już do tego punktu.

zarejestrowany-uzytkownik

03.08.2010

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Katowicka

Nie zgadzam się (27)
Musiałam udać się...
Musiałam udać się na dworzec PKP by kupić bilet na pociąg. Nie lubię chodzić po dworcach, zawsze źle mi się kojarzą, a już tym bardziej godzinami wieczornymi. Tym razem było południe, a ja miałam wolny dzień, skory do zakupów. Przechodząc przez dworzec, weszłam do tego sklepu, w sumie tak pooglądać, bez zamiaru kupowania czegokolwiek. Od razu przy wejściu zostałam mile powitana przez dwie młode dziewczyny, które jako pracownice porządkowały wieszaki oraz składały ciuchy. Podczas przeglądania wieszaków z ubraniami byłam świadkiem tego jak Pani (wnioskuje, że szefowa) pouczała dwie dziewczyny pracujące. Zauważyłam, że na każdej metce była ceny i dopisane np. „obniżka 75%”. Jedna z dziewczyn tam pracujących podeszła oferując mi pomoc. Zapytałam czy cena na metce jest już ceną po obniżce czy przed nałożoną w procentach zniżką. Pracownica z uśmiechem na twarzy uświadomiła mnie, że ceny które widniały na metce były cenami wcześniejszymi na które są nałożone obniżki. Zaraz udałam się do przymierzalni by móc przymierzyć sweterek, który mnie zaciekawił i miał atrakcyjną cenę ponieważ z kwoty 69 zł był przeceniony na kwotę 20 zł z groszami. Dziewczyna ta, w uprzejmy sposób doradziła mi, w jakim kolorze byłoby mi najbardziej korzystnie. Przymierzyłam dwa sweterki, a zdecydowałam się na jeden, który miał malutką plamkę. Zapytałam przy kasie, czy w związku z tym mankamentem mogę liczyć na dodatkowy upust. Upustu nie mogłam dostać, ale Pani zagwarantowała, że w przypadku nie zmycia owej plamy ze sweterka będę mogła wymienić go na dowolną rzecz, w tej samej cenie. Po zakupie zostałam mile pożegnana.

zalogowany_użytkownik

08.02.2010

Placówka

Katowice, Pl. Szewczyka 1

Nie zgadzam się (25)
Sklep znajduje się...
Sklep znajduje się w Ślązaku zaraz po prawej stronie jak się wchodzi do budynku. Nie jest do duży sklep. Po prawej stronie przed wejście jest informacja, że mają duże powyżej 42. Ubrania są powieszone na wieszaki. Uporządkowane wg rodzajów. Ubrania raczej dobre gatunkowo. Nie były wrzucone w wieszaków. Oceniłabym ten sklep jako przeciętny gdyby nie obsługa. Ekspedientka pomimo, że była parę osób w sklepie nie usłyszałam ani razu dzień, dobry, dowidzenia, albo w czym mogę pomóc. Zamiast dopytać się klienta, w czy może służyć zaczęła przedkładać ubrania z wieszaka. Nie wykazała żadnej inicjatywy ze swojej strony, zero zainteresowania. Szkoda, że taka sytuacja miała miejsce. Nie szukałam niczego konkretnego, ale na pewno inni klienci chętnie skorzystaliby z takiej pomocy. W sklepie było czysto i schludnie.

Paola

26.08.2009

Placówka

Katowice, Pl. Szewczyka 1

Nie zgadzam się (20)

Blue Shadow

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Blue Shadow?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.