Opinia użytkownika: Klient_3Mut
Dotycząca firmy: Blue Shadow
Treść opinii: Zakupiłam w sklepie online BlueShadow naszyjnik, który został mi przesłany przez paczkomat. Niestety po odpakowaniu naszyjnika okazało się, że brakuje jednej części czyli produkt nadawał się do reklamacji. Skontaktowałam się więc niezwłocznie z infolinią sklepu i zapytałam o to jakie są kroki w przypadku reklamacji oraz poprosiłam o zwrot kosztów również za odsyłkę towaru. Pracownik, który ze mną rozmawiał zgodził się jak najbardziej na uznanie mi reklamacji po odesłaniu wadliwego towaru, ale nie zgodził się niestety ani na pokrycie kosztów odesłania tegoż towaru ani na przysłanie mi w ramach reklamacji nowego naszyjnika, który byłby bez wad. Uważam, że wada produktu była naprawdę ewidentna, bo brakował cały jeden duży element naszyjnika i albo powinni zmienić pakowaczy albo jeśli już produkt nie jest dokładnie sprawdzany przy pakowaniu tylko musi robić to klient to niech ten klient przynajmniej za to nie musi płacić. Czuję się niestety mocno oszukana i po tym incydencie praktycznie przestałam kupować online w tym sklepie, mimo że poprzednio kupowałam tam naprawdę dużo, bo lubiłam te ubrania - niestety zraziłam sie w tym momencie do całej marki.