Przychodnia

(2.31)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (13 z 14)

Nie jestem zadowolona...
Nie jestem zadowolona z tej przychodni. Od dziecka do niej należałam. Rejestracja telefoniczna to jakiś żart. Panie tam chyba pracują za karę. Po wejściu do placówki nikt nie raczy odpowiedzieć na 'Dzień dobry', mimo kontaktu wzrokowego. Lekarka do której chodziłam kilkukrotnie z tym samym problemem nie potrafiła mi pomóc. Wystawiała tylko same recepty na leki 100%, które i tak nie pomagały. W końcu musiałam sama zażądać od niej skierowania do laryngologa, który wykrył u mnie refluks i przepisał odpowiednie lekarstwa. Ginekologię też zlikwidowali i później z łaską wydali mi moją dokumentację medyczną. Oczywiście do odbioru za 3 dni.

Klientka_xyz

26.03.2024

Placówka

Szczawno-Zdrój, Zacisze 3

Nie zgadzam się (0)
Niestety nie wspominam...
Niestety nie wspominam dobrze wizyty w przychodni. Panie w recepcji niezbyt miłe, zajęte były jedzeniem obiadu w trakcie obsługi pacjentów. Nie polecam nikomu tego miejsca

Klient_mPTfy

17.11.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przychodnia Nasz Barwinek...
Przychodnia Nasz Barwinek rewelacyjna placowka

Klient_VuF5f

17.03.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi w...
Jakość obsługi w Niepublicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Przychodni Lekarskiej dla dzieci przy ulicy Monte Cassino w Koszalinie oceniam na dwie gwiazdki. Panie, które pracują w rejestracji są nie miłe i nie chętne do pomocy. Okienko z szybą powoduje utrudniony kontakt werbalny.Dokładniej mówiąc nic nie słychać co Pani rejestrująca mówi. Rejestracja przez telefon także jest problemem, ponieważ ciężko jest dodzwonić się do przychodni nawet w godzinach popołudniowych. Jedynym plusem Przychodni są pracujący w niej lekarze, którzy przykładają się do swojej pracy.

Diti

23.07.2015

Placówka

Koszalin, Monte Cassino 13

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_2179

17.11.2014

Placówka

Szczecin, Bolesława Śmiałego 33

Nie zgadzam się (0)
Przychodnia w Szczawnie-Zdroju...
Przychodnia w Szczawnie-Zdroju to wolno stojący nowoczesny obiekt. Wybudowany przez gminę, a użytkowany przez firmę Przychodnia Specjalistyczna Regina i Walenty Śliwa S.J. Obsługuje ona mieszkańców miasta jako tzw. ośrodek zdrowia. Przychodnia czynna jest od godziny 7 rano. I w tym tkwi problem. Otóż przed uruchomieniem rejestracji pod obiektem gromadzą się codziennie kilkunastoosobowe kolejki osób. Oczekujący stoją na dworze. Nieraz przy niesprzyjających warunkach atmosferycznych. Drzwi otwierane są zaraz po godzinie 7, a przecież personel przychodzi wcześniej do pracy. Czy nie można by wpuszczać oczekujących na rejestrację pacjentów do środka obiektu, po to by unikali oczekiwania bez narażania się na złe warunki atmosferyczne? W innym obiekcie zarządzanym przez tą Spółkę – na ul. Uczniowskiej w Wałbrzychu, taka praktyka jest codziennością. Więc jest to tylko kwestia dobrej woli. A tak nawiasem mówiąc, na zamkniętych przed godziną 7 drzwiach przychodni umieszczona jest kopia dyplomu nadanego przez burmistrza, przychodni jako placówce przyjaznej dla klienta.

Witold_76

30.10.2014

Placówka

Szczawno-Zdrój, Zacisze 3

Nie zgadzam się (0)
Przychodnia Rodzinna godna...
Przychodnia Rodzinna godna polecenia.Bardzo miły personel.Kolejki do lekarzy do przyjęcia.

Ryszard_46

29.04.2014

Placówka

Świdnica, Kopernika 34

Nie zgadzam się (0)
Fatalna obsługa, pacjenta...
Fatalna obsługa, pacjenta traktuje się jak intruza a niektórzy lekarze uważają, że nie są tu aby leczyć tylko by pieniądze brać. Była dobrą przychodnią, ale chyba należy ją zmienić na inną bo standard obsługi pozostawia wiele do życzenia.

Magdalena_3092

25.01.2014

Placówka

Sochaczew, Żeromskiego 39a

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy tej przychodni...
Pracownicy tej przychodni przywrócili mi wiarę w naszą służbę zdrowia. Nie miałam RMUA, jestem zarejestrowana w przychodni w innym mieście, a dodatkowo w okolicach południa zorientowałam się, że oprócz trwającego od kilku dni przeziębienia mam problem z mocno powiększonymi węzłami chłonnymi. Szybko złapałam za telefon do najbliższej przychodni, a tam - ku mojemu zdziwieniu - bardzo chętnie udzielono mi pomocy. Panie w rejestracji starały się, żebym mogła przyjść na wizytę tego samego dnia. Rejestracja upłynęła w miłej atmosferze. Panie były pomocne, z uśmiechem załatwiały wszystkie formalności i dzięki temu już po chwili czekałam w kolejce do lekarza. Trudno w sumie nazwać to kolejką, bo przede mną były tylko dwie osoby.. Do tego miła pani doktor, bardzo dokładna i pomocna. W przychodni, do której należałam poprzednio trzeba było walczyć o rejestrację o 7 rano, bo w okolicach 8 nie było miejsc. Potem przyjść z godzinę przed rozpoczęciem przyjmowania przez lekarza, żeby z 2-3 godziny czekać w kolejce.. Jestem w bardzo pozytywnym szoku i na pewno nie zmienię szybko przychodni ;)

Em.

06.07.2012

Placówka

Wrocław, Stabłowicka 125

Nie zgadzam się (0)
Przychodnia na Sandomierskiej...
Przychodnia na Sandomierskiej według mnie wymaga gruntownych przemian, ludzie tam chodzą bo gdzieś muszą , ja już się z niej wypisałam bo stwierdziłam, że szkoda mojego zdrowia.O co chodzi? Po pierwsze żeby zapisać się do lekarza pierwszego kontaktu trzeba być pod przychodnia o 7 rano, jak się uda to ok, telefonicznie nie ma szans, próbowałam kilka razy.Lekarz robi wielką łaskę, że cię przyjmuje(chodzę nie częściej niż raz w roku), Lekarz ginekolog również pozostawia wiele do życzenia, po pierwsze spóźniają sie nagminnie, kończą prace wcześniej niż powinni wg harmonogramu, już nie mówię o młodych osobach, które traktuje się lekceważąco np.każe się czekać na receptę bo lekarz musi zjeść pół godziny przed końcem pracy.Z tego co ostatnio widziałam to uruchomili zapisy do lekarzy pierwszego kontaktu, czyli chyba nie tylko ja zrezygnowałam z ich usług.

Magdalena_1389

21.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W zeszłym tygodniu,...
W zeszłym tygodniu, we wtorek, gdy poszłam zarejestrować się, w przychdni przy ulicy Bolesława Śmiałego 33 panował chaos. Z powodu remontu, główne wejście zostało zamknięte, rejestracjei gabinety przeniesione, co spowodowało zamieszanie i zagubienie wśród pacjentów. Na ścianach porozwieszane były kartki z informacjami gdzie należy iść aby się zarejestrować, na którym piętrze znajdują się gabinety. Pacjenci gubili się, narzekali na bałagan. Dziś o 7:50 rano byłam umówiona na wizytę lekarską. Byłam tam kilka minut wcześniej, gdy Pani pielęgniarka w rejestracji oświadczyła, że nie mają już limitów i Pani doktor nie ma. W związku z czym moja wizyta została anulowana, ale jeśli chcę, to prywatna wizyta kosztuje 100 zł i za pięć minut moge zostać przyjęta. Na moje pytanie, dlaczego przez ponad tydzień nie zostałam poinformowana telefonicznie o odwołanej wizycie, pani wyraźnie poirytowana odrzekła: ‘Dziecko, ja nie jestem Twoją sekretarką’. Zrobiło mi się bardzo przykro, zwłaszcza, że do przychodni jechałam ponad godzinę z drugiego końca Szczecina, bo tylko tam można było wykonac potrzebne mi badania.

RoseLynn

12.10.2011

Placówka

Szczecin, Bolesława Śmiałego 33

Nie zgadzam się (3)
W dniu 6.04.09...
W dniu 6.04.09 chciałam zapisać męża do lekarza pierwszego kontaktu po skierowanie do ortopedy. W związku z tym, że pierwszy możliwy termin był bardzo odległy, recepcjonistka zaproponowała, że zapisze zgłoszenie i skierowanie będzie do odbioru w piątek - 10.04.09. Przystałam chętnie na taką propozycję, aby nie zajmować lekarzowi czasu i nie blokować miejsca bardziej potrzebującym pacjentom. Niestety, w dniu 10.04.09 okazało się, że skierowanie nie jest wystawione i recepcjonistka nie miała pojęcia dlaczego. Obiecano mi przygotowanie skierowania w kolejnym terminie - po świętach. Pytanie - czy kolejny raz będzie to obietnica bez pokrycia i czy zdążę odebrać skierowanie przed ustaloną wizytą u specjalisty. Tak niewiele trzeba, że chociaż odrobinę usprawnić służbę zdrowia. Bez wielkich nakładów finansowych i reform. Wystarczy dobra wola i trochę odpowiedzialności.

Beata_59

12.04.2009

Placówka

Miasto, Ostrobramska 101

Nie zgadzam się (21)
Musiałam iść do...
Musiałam iść do lekarza. Niestety nie przyjmuje po południu więc musiałam udać się rano w godzinach mojej pracy. Zarejestrowałam się na 8.10. Byłam na miejscu 7 minut przed 8. Na poczekalni siedziały 3 osoby. Zapytałam kto na 8, jedna pani powiedziała, że ona. Dwóch Panów, którzy siedzieli powiedzieli, że oni tylko po skierowanie i że bez kolejki bo tak im powiedzieli w recepcji, że mogą bez rejestracji i że siedzą tu już od 7,30. Powiedziałam, że ja jestem na 8.10 zarejestrowana (przyjmują na zarejestrowaną godzinę) i niestety nie mogę czekać bo śpieszę się do pracy. Te 3 osoby nie śpieszyły się bo nie pracowały. Lekarz przyszedł dopiero o 8.20. Czekając na lekarza słyszałam wciąż dzwoniący telefon na rejestracji, którego nikt nie odbierał.

Elżbieta_16

05.03.2009

Placówka

Gdańsk, Wassowskiego

Nie zgadzam się (29)

Przychodnia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Przychodnia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Nie jestem zadowolona...
Nie jestem zadowolona z tej przychodni. Od dziecka do niej należałam. Rejestracja telefoniczna to jakiś żart. Panie tam chyba pracują za karę. Po wejściu do placówki nikt nie raczy odpowiedzieć na 'Dzień dobry', mimo kontaktu wzrokowego. Lekarka do której chodziłam kilkukrotnie z tym samym problemem nie potrafiła mi pomóc. Wystawiała tylko same recepty na leki 100%, które i tak nie pomagały. W końcu musiałam sama zażądać od niej skierowania do laryngologa, który wykrył u mnie refluks i przepisał odpowiednie lekarstwa. Ginekologię też zlikwidowali i później z łaską wydali mi moją dokumentację medyczną. Oczywiście do odbioru za 3 dni.