Zoo Natura

(4.02)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (24 z 25)

personel nie zna...
personel nie zna się na zwierzętach, które sprzedaje. W porównaniu z innymi sklepami zoologicznymi w mieście, poziom ich wiedzy i podejście do klienta: żenujące. Brak profesjonalizmu. Personel rzuca nadjedzone owoce zwierzętom na oczach potencjalnych klientów. Ceny konkurencyjne i ładne zwierzęta, ale wolę przepłacić, niż dokładać się do pensji tak beznadziejnej obsłudze.

zalogowany_użytkownik

07.02.2013

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (0)
Zakupy robiło mi...
Zakupy robiło mi się tam przyjemnie. Bardzo ładnie wyeksponowany towar. Dosyć duży asortyment. Obsługa bardzo miła i kompetentna. Profesjonalnie udzielali rad. Znają się na rzeczy. W sklepie było bardzo czysto i schludnie. Ceny są optymalne. Produkty dla zwierząt dobrej jakości. Sklep cieszy się powodzeniem.

Małgorzata_1742

18.12.2012

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy sklepu zoologicznego sieci zoo natura, który mieści się w obrębie cH zakopianka w pobliżu rossmana w budynku po zakładach sodowych. NA PLUS: 1. Olbrzymia powierzchnia sklepu2. miły i zaangażowany w pracę personel 3. Olbrzymi wybór karmy i akcesoriów dla psów, kotów, chomików.4. Spory wybór klatek i akwariów5. Zwierzęta będące w sklepie są zadbane6. Na dziale z akwarystyką spory wybór osprzętu7. Duży wybór karmy dla ryb.8. Względny ład9. W miarę czystoNA MINUS1. Ceny raczej wyższe niż średnie2. wybór jest olbrzymi dopóki nie rozglądamy się za czymś konkretnym3. Ubogo w karmę dla żółwi

Magika

27.06.2012

Placówka

Kraków, Zakopiańska 62

Nie zgadzam się (0)
Duży sklep zoologiczny...
Duży sklep zoologiczny w Silesia City Center. W sklepie jak to w zoologicznym specyficzny zapach. W miarę porządek, zwierzątka przedstawione w sposób łatwy do oglądnięcia. Duży wybór akcesoriów związanych ze zwierzętami i karm dla zwierząt. Fachowa i profesjonalna obsługa do tego miła i sympatyczna.

Obserwator_12

23.06.2012

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (4)
Zoo Natura to...
Zoo Natura to dość duży sklep zoologiczny usytuowany w Centrum Handlowym King Cross Marcelin. Nad wejściem znajduje się sympatycznie wyglądajacy, kolorowy szyld. Asortyment jest bardzo bogaty, znajdziemy tu spory wybór karm i akcesoriów dla zwierząt. W sklepie jest czysto, panuje tam porządek. Zapach jest charakterystyczny dla sklepów zoologicznych, ale nie nieprzyjemny. Ceny kształtują się na średnim poziomie. Obsługa jest uprzejma, chętna do pomocy i doskonale zorientowana w asortymencie. Sklep jest godny polecenia.

Born

17.06.2012

Placówka

Poznań, Bukowska 156

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu wybrałam...
Do sklepu wybrałam się po zakup rybek do akwarium. W sklepie było czysto i jasno, i przejrzyście. Nie było odczuwalnych przykrych zapachów. Gdy udałem się do strefy, gdzie znajduje się akwarium z rybkami, pracownica podeszła i zaoferowała swoją pomoc. Z pomocy skorzystałem i ocenia obsługe na najwyższym poziomie.

zarejestrowany-uzytkownik

05.06.2012

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
W tym sklepie...
W tym sklepie zoologicznym pracuje za mało osób, przez to trudno znaleźć kogoś do pomocy. Gdy odwiedziłam go pierwszy raz żeby kupić chomika syryjskiego rok temu sprzedawczyni, poproszona o moją pomoc nie odezwała się ani słowem i jedynie przechyliła domek, w którym spały chomiki i poszła. Zwierzęta wyglądały na przemęczone warunkami, w których są przetrzymywane. Podczas moich kolejnych wizyt zauważyłam, że w sklepie jest mały wybór produktów i wysokie ceny.

zarejestrowany-uzytkownik

31.05.2012

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (0)
Postanowiłam przygarnąć kota....
Postanowiłam przygarnąć kota. Ot stwierdziłam że brakuje mi zwierzaczka w domu, a mam czas,środki i miejsce by takiego potworka hodować. Tak więc odnalazłam w interneci ogłoszenie i rzeczonego malucha przygarnęłam. No tak, jest kotek nie ma wyprawki. W celu zakupu wyżej wymienionej pojechaliśmy do Zoo Natury na Zakopiance. Przy wejściu grzecznie zapytaliśmy czy możemy wejść ze zwierzakiem. Pani powiedziała że nie ma problemu po czym pozachwycała się chwilę nad maluchem (no bo kto się nie zachwyci dwumiesięcznym slodkim kociakiem? ;)) i bardzo sprawnie pomogła nam skompletować dla małego zestaw akcesoriów, wybierając to co najpotrzebniejsze i wcale nie próbując nam wcisnąć najdroższych (poza karmą, ale to wyjątek). Podawała informacje o bieżących promocjach i tym co zrobić żeby kociak rósł zdrowo i zabawowo :) Jako że kociaka nigdy nie miałam (w rodzinie wszyscy uwielbiają psy) jestem jej bardzo wdzieczna za pomoc. Sklep cichy, czysty a obsługa bardzo profesjonalna. Polecam ten punkt i sama często tam zaglądam, kupując małemu czy to żwirek czy to karmę czy nową zabawkę i zawsze spotykam się z entuzjazmem i profesjonalizmem.

Temporary

26.05.2012

Placówka

Kraków, Zakopiańska 62

Nie zgadzam się (0)
Zoo Natura to...
Zoo Natura to sklep, w którym możemy dokonać zakupu produktów dla zwierząt. Zarówno tych małych jak i większych. Oferta jest bardzo zróżnicowana począwszy od prostych karm dla zwierząt aż po skomplikowane zabawki dla zwierzątek. Dodatkowo możemy zakupić tam same zwierzątka np. psy i kotki. Jako, iż nie miałem za dużo czasu postanowiłem zrobić szybkie zakupy karmy dla kota, która sobie ostatnio upodobał. Niestety troszkę się rozczarowałem. Oferta jest bogata niestety są one źle poukładane na półkach albo słabo wyróżnione. Brakuje jakiegokolwiek pomysłu na ich rozmieszczenie. Miałem wrażeniem, że wszystko zlewa się w jedną wielką całość a między produktami niema żadnych różnic. Efekt moich zakupów był taki, iż przeoczyłem miejsce gdzie znajdowała się karma dla kotów. O pomoc poprosiłem pracownicę sklepu. Potwierdziła ona dostępność karmy. W pierwszej chwili próbowała mi wyjaśnić gdzie się znajduje słownie. Widząc moją konsternację po chwili zaprowadziła mnie do miejsca gdzie się rzeczywiście znajdowała. I tutaj pojawił się kolejny problem. Zwykle kupuje karmę w saszetkach a tutaj dostępna była jedynie karma w puszcze. Powód? Karma w saszetkach się skończyła. Rozumiem, że karma w saszetkach może się skończyć w osiedlowym sklepie, ale w sklepie dla zwierząt to dla mnie dziwna sytuacja. Finalizacja transakcji bez zarzutów. Na sklepie widoczna była jedna sprzedawczyni ( jak dla mnie trochę za mało szczególnie, że było dużo ludzi). Ubrana była w firmowy strój, brunetka o spiętych włosach.

Błażej_30

12.08.2011

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (3)
Bardzo lubię kupować...
Bardzo lubię kupować w tym sklepie zoologicznym. Personel w nim pracujący jest bardzo aktywny w stosunku do potencjalnego klienta. Zatrzymanie się przy regale i czytanie opisu na produktach, w moim przypadku skutkowało natychmiastowym podejściem pani pracującej na sali sprzedaży. Uzyskałem wyczerpującej informacji na temat produktu, który potrzebowałem kupić. Zachowanie pani, z którą rozmawiałem, również zasługuje na podkreślenie. Rozmowa była bardzo kulturalna, nie miała znamion, sprzedania jakiegokolwiek produktu, lecz fachowego doradzenia produktu w stosunku do moich potrzeb. Podsumowując, chciałbym dodać, że miłą atmosferę w tym punkcie sprzedaży, dopełniało estetyczne eksponowanie towarów oraz krótki czas obsługi. W sklepie tym nie ma też limitu kwotowego, od którego można płacić kartą płatniczą, pani kasjerka odpowiedziała na moje pytanie, że kartą mogę zapłacić rachunek nawet od 1 PLN. Sklep znajduje się w Centrum Handlowym M1, muszę dodać, że niektóre produkty w nim oferowane, były niższe niż w sklepie wielkopowierzchniowym Real. Polecam ten sklep innym, za atmosferę, zachowanie personelu i nie wysokie relatywnie do innych sklepów, ceny.

Grzegorz_89

07.05.2011

Placówka

Kraków, Aleja Pokoju 67

Nie zgadzam się (7)
Duża powierzchnia sklepu...
Duża powierzchnia sklepu to spory atut. Jakiś czas temu zmieniono ustawienie regałów i w ten sposób swobodniej można się przemieszczać po sklepie. Spory asortyment, ale ceny na większość asortymentu wyższe niż u konkurencji szczególnie osprzęt do akwarium. Duży wybór mrożonek dla ryb i żółwi. Miła i sprawna obsługa przy kasie.

Magika

10.02.2011

Placówka

Kraków, Zakopiańska 62

Nie zgadzam się (4)
Sklep zoologiczny. Bardzo...
Sklep zoologiczny. Bardzo dobrze wyposażony. Dla każdego pupila coś się znajdzie tutaj wyjątkowego. Ceny dość zawyżone w porównaniu z innymi sklepami zoologicznymi.Obsługa zawsze podejdzie i opowie coś na temat wymogów zwierząt czy ich potrzeb żywnościowych. Sklep taki śrdeni jeśli chodzi o wielkość, bo pieski, które są ogrodzone takim płotkiem mają malutko przestrzeni do zabaw i widać ,że tłumy gapiów męczą je.

Monika_1178

04.12.2010

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (4)
Sklep Zoo natura...
Sklep Zoo natura to sklep zoologiczny znajdujący się w pasażu galerii Leclerc. Po wejściu widać prawidłowo wyeksponowane produkty podzielone tematycznie na działy. Pracownik poproszony o pomoc w prawidłowym doborze produktu zaproponował dwa alternatywne rozwiązania. Ceny atrakcyjne a ponadto duża ilość ofert promocyjnych.

ZEUS

15.11.2010

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (4)
Moja mama chciała...
Moja mama chciała kupić pieska. Postanowiliśmy iść do tego sklepu, ponieważ orientowaliśmy się mniej więcej w tym, jakie zwierzątka tam mają. Po wejściu do sklepu zauważyliśmy pierwszy raz niesamowity tłum ludzi w tym sklepie. Podeszliśmy do miejsca, gdzie były pieski i przy nich zauważyliśmy Panią z obsługi, która zajmowała się nimi. Interesowała się każdą osobą, która podchodziła do piesków. Udzielała potrzebnych informacji i pozwoliła dotykać piesków oraz brać na ręce. Przy kasie zauważyliśmy też dwa małe pieski. Pani kasjerka była zajęta kasowaniem, ale jak tylko znalazła chwilę czasu to pokazała nam pieski oraz udzieliła bez problemu informacji, które potrzebowaliśmy. Obsługa była na prawdę miła i fachowa. Pani wracając do swoich obowiązków przy kasie zawołała innego Pana z obsługi, żeby kontynuował w udzielaniu nam potrzebnych informacji. Mogę powiedzieć, że byliśmy ciągle brani pod uwagę i spędziliśmy bardzo zabawnie czas bawiąc się z pieskami, które pozwolili nam brać na ręce, kłaść na podłodze, itd. Pomimo tego, że nie kupiliśmy żadnego odczuliśmy od obsługi zainteresowanie oraz Pan przekazał, że najlepiej się dobrze zastanowić przed wyborem, ponieważ są to zwierzątka, które będą potrzebować ciągłej opieki, bo nie są zabawkami. Panie i Pan z obsługi pożegnali nas, zapraszali ponownie i wyszliśmy zachwyceni. Jedyna przeszkoda na drodze to cena, ponieważ wiem, że gdyby pieski miały mniejszą cenę, moja mama kupiłaby yorka, który kosztował ok. 1200 zł. (nie pamiętam dokładnie, ale ponad 1000 zł.)

Szakal

14.11.2010

Placówka

Opole, Wrocławska 154

Nie zgadzam się (0)
Nasz chomik został...
Nasz chomik został bez karmy i też chcieliśmy mu zafundować kołowrotek, więc postanowiliśmy udać się do sklepu zoologicznego. Wybraliśmy Zoo Natura ze względu na to, że mieści się w C.H. Karolinka, gdzie lubimy jeździć ze względu na łatwy dojazd oraz bezproblemowe parkowanie. Wchodząc do sklepu nikt nas nie przywitał pomimo kilka osób przy kasie. Sklep nie należy do najmniejszych, więc trochę byliśmy zdezorientowani w którą stronę podążać, żeby znaleźć karmę oraz kołowrotek. Postanowiliśmy rozejrzeć się po całym sklepie, ponieważ wyglądał ciekawie. Było mnóstwo rodzajów zwierzątek oraz produktów, akcesoriów. Zauważyliśmy nawet domek dla psa czy kota z oknem i drzwiami, a w środku miał nawet łóżko! Trochę nas to rozbawiło. Ale nie w tym rzecz. Widzieliśmy kilka osób w sklepie, którzy niestety nie podeszli do nas ani razu. Byli bardzo zajęci np. rybkami, które pływały sobie w małym basenie. Znaleźliśmy karmę, ale niestety kołowrotek widzieliśmy tylko jeden, który był inny niż ten oczekiwany. Postanowiłem podejść do Panów, którzy byli zajęci rybkami i poprosiłem o pomoc. Pan zakomunikował, że za chwilę podejdzie. Niestety ta chwila stała się wiecznością - ale na szczęście podszedł. Zapytaliśmy o kołowrotki, czy tylko taki rodzaj posiadają. Pan poinformował, że tylko ten jest na stanie i zapytał czy coś jeszcze potrzebujemy. Widząc, że zabieramy Panu czas postanowiliśmy zrezygnować z dalszej pomocy. Niestety nie dowiedzieliśmy się czy będzie dostawa innych kołowrotków, więc postanowiliśmy kupić kołowrotek w innym sklepie. Obsługa w kasie przez pewną Panią szybka, ale nie była za bardzo komunikatywna. Ja rozumiem, że zwierzątkami trzeba się zająć, nakarmić oraz obsługa z kasy może mieć inne sprawy na głowie, ale myślę, że poświęcenie chwilę czasu klientom oraz oferować im pomoc tak, żeby znaleźli szybko to, czego szukają nie wymaga zbyt dużo trudności.

Szakal

04.11.2010

Placówka

Opole, Wrocławska 154

Nie zgadzam się (1)
Lepiej już chyba...
Lepiej już chyba być nie może. Weszliśmy z mężem do sklepu rozejrzeć się. Towaru na półkach jest sporo, duży wybór lepszych karm dla zwierząt i kosmetyków do ich pielęgnacji. Towary są pięknie poustawiane na półkach, z czytelnymi cenami, można sobie wszystko dokładnie obejrzeć, przestudiować. Staliśmy z mężem na dziale akwarystycznym. Podszedł do nas młody mężczyzna z obsługi i zapytał w czym może pomóc. Powiedzieliśmy, że szukamy grzałki do akwarium, takiej, która będzie pasowała do filtra z firmy Tetra. Pokazaliśmy mniej więcej, jaki filtr mamy. Pracownik powiedział, że wszystkie grzałki Tetry pasują z ich filtrami, zapytał o pojemność akwarium, podał odpowiedni produkt, zapytany o cenę odnalazł ją szybko na opakowaniu. Następnie poszliśmy oglądać rośliny wodne. Pracownik był w pobliżu i kiedy zdecydowaliśmy się na zakup i poprosiliśmy go o pomoc od razu podszedł, przygotował woreczek. Poproszony przez nas o większą ilość wody, ponieważ rośliny będzie czekał dłuższy transport nalał około litra wody do woreczka i w tym umieścił rośliny. Następnie zapytałam go o możliwość kupienia jakiegoś karmidełka dla rybek. Pokazał mi jeden jedyny rodzaj, jaki był dostępny w sklepie. Nie do końca odpowiadał moim potrzebom, ale zdecydowałam się na zakup. Rozglądaliśmy się jeszcze chwilę. Rybki były w czystych, ładnie urządzonych akwariach. Do kupienia były też dwa szczeniaki, boks w którym się znajdowały był czysty i pachnący, co w przypadku szczeniaczków nie jest łatwe do utrzymania i za co należy się duża pochwała pracownikom. Do kasy stały w kolejce dwie osoby, obsługa odbywała się szybko. Sklep angażuje się w różne akcje na rzecz zwierząt, głównie tych w krakowskim schronisku dla psów. Ceny w sklepie wysokie, ale jeszcze znośne, towar dobrej jakości w dużym wyborze. Obsługa kompetentna.

Astrum

28.10.2010

Placówka

Kraków, Aleja Pokoju 67

Nie zgadzam się (1)
Sklep położony jest...
Sklep położony jest na terenie centrum handlowego Silesia City Center. Dojazd bezproblemowy. Obsługa nie do końca zna się na "towarze", który sprzedaje. Bez problemu można uzyskać informacje o podstawowych wymaganiach zwierząt, natomiast ciężko dowiedzieć się czegoś więcej. Niezbyt duży wybór zwierząt i roślin, natomiast świetne zaopatrzenie w inne towary (pokarmy, preparaty, itp.)

Paweł_1085

14.10.2010

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (2)
Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie w celu reklamacji pompy powietrza do akwarium. Personel sklepu był bardzo uprzejmy i szybko przyjął reklamacje niesprawnej pompy powietrza firmy Tetra. Sposób rozpatrywania reklamacji budzi jednak moje zastrzeżenia. Opcją proponowaną rozpatrzenia reklamacji była wymiana produktu na nowy. Propozycję przyjąłem, bo pracownik zapewnił mnie, że jest to postępowanie standardowe serwisu. W tym miejscu należny zastanowić się nad przyjętym przez firmę algorytmem postępowania. Moim zdaniem powinienem dostać propozycję produktu zastępczego ( takiego samego jak reklamowany, jeżeli to możliwe). Awaria pompy powietrza zmusiła mnie do zakupu innej pompy, aby w czasie rozpatrywania reklamacji rybki w akwarium nie podusiły się z braku powietrza. Po okresie rozpatrzenia reklamacji, najprawdopodobniej dostanę nowy pełnowartościowy produkt - nowa pompę powietrza. W ten sposób awaria jednej pompy sprawia, że zmuszony zostałem do posiadania (zakupu) dwóch produktów o tych samych funkcjach, a na co dzień potrzebuję tylko jednego. Wniosek: W przypadku awarii sprzętu, który podtrzymuje życie zwierząt, na czas rozpatrzenia reklamacji powinien być sprzedawany (lub wydawany jako zastępczy) inny z możliwością jego zwrotu.

Grzegorz_89

30.06.2010

Placówka

Kraków, Zakopiańska 62

Nie zgadzam się (26)
Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie zoologicznym. Po kilkuminutowej obecności na sali sprzedaży podeszła do mnie pracownica i spytała w czym może pomóc. Poproszona o poszukiwany przeze mnie produkt powiedziała, że właśnie przybył wraz z bieżącą dostawą. Pracownica poprosiła mnie o zaczekanie, wyszła na zaplecze i po chwili wróciła z potrzebnym mi drobiazgiem. Biorąc pod uwagę, że produkt kosztował tylko 2,50 PLN, ale był mi bardzo potrzebny, doceniam zaangażowanie pracownicy. Personel tego sklepu dba, aby klient wychodził ze sklepu z produktem, który jest mu potrzebny i zamierza go kupić. polecam ten punkt sprzedaży wszystkim miłośnikom i właścicielom zwierząt domowych.

Grzegorz_89

30.06.2010

Placówka

Kraków, Zakopiańska 62

Nie zgadzam się (25)
Robiłam zakupy w...
Robiłam zakupy w sklepie zoologicznym. Lubię sklep ZOO Natura. Mają tam dość duży wybór towarów, ceny rozsądne. Towary stoją wystawione na półkach, można sobie spokojnie pooglądać i pozastanawiać się. Kupowałam rośliny do akwarium. Kiedy już zdecydowałam się, którą chcę zagadnęłam przechodzącego sprzedawcę. Powiedziałam, że chciałabym kupić tą właśnie roślinę. Pan wyłowił ją, spakował w woreczek i przyniósł mi. Rozglądałam się jeszcze po sklepie. Znalazłam mrożony pokarm dla rybek. Miałam problem rozeznać się w rodzajach pokarmu, nie każdy jest odpowiedni dla każdego rodzaju rybek. Na dodatek jest jeden rodzaj pokarmu, którego moje rybki nie jedzą w ogóle - mrożone serca. Przeglądałam mrożonki, usiłowałam się czegoś dowiedzieć na podstawie informacji zamieszczonych na opakowaniach i na tablicy umieszczonej nad lodówką. W końcu wzięłam jeden rodzaj, ale ponieważ nic nie pisało na opakowaniu o składzie poszłam szukać pracownika, żeby go zapytać o to. Spotkałam dziewczynę, sprzedawczynię. Pani nie umiała odpowiedzieć na moje pytanie (zajmowała się innym działem), ale od razu poszła poszukać kolegi. Kolega odpowiedział jej, że chyba nie ma tu tego składnika. Pani wróciła do mnie z tą informacją. Chciałam się upewnić, ponieważ nie miałam zamiaru kupować, jeżeli w skład towaru wchodziłyby serca, ponieważ nie zostałby zjedzony. Pani poszła jeszcze raz, upewnić się u kolegi. Kolega przeczytał skład na opakowaniu, powiedział mi że nie ma, powiedział mi, gdzie jest oznaczenie, że pokarm zawiera samo mięso. Poszłam do kasy. Kasjer obojętny, nie przywitał mnie, skasował towary, zaproponował reklamówkę. Wydał mi resztę i paragon. Kiedy wychodziłam powiedziałam „Do widzenia”. Kasjer nic nie odpowiedział.

Astrum

25.11.2009

Placówka

Kraków, Aleja Pokoju 67

Nie zgadzam się (24)

Zoo Natura

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Zoo Natura?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?