Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Szakal

Dotycząca firmy: Zoo Natura

Treść opinii: Nasz chomik został bez karmy i też chcieliśmy mu zafundować kołowrotek, więc postanowiliśmy udać się do sklepu zoologicznego. Wybraliśmy Zoo Natura ze względu na to, że mieści się w C.H. Karolinka, gdzie lubimy jeździć ze względu na łatwy dojazd oraz bezproblemowe parkowanie. Wchodząc do sklepu nikt nas nie przywitał pomimo kilka osób przy kasie. Sklep nie należy do najmniejszych, więc trochę byliśmy zdezorientowani w którą stronę podążać, żeby znaleźć karmę oraz kołowrotek. Postanowiliśmy rozejrzeć się po całym sklepie, ponieważ wyglądał ciekawie. Było mnóstwo rodzajów zwierzątek oraz produktów, akcesoriów. Zauważyliśmy nawet domek dla psa czy kota z oknem i drzwiami, a w środku miał nawet łóżko! Trochę nas to rozbawiło. Ale nie w tym rzecz. Widzieliśmy kilka osób w sklepie, którzy niestety nie podeszli do nas ani razu. Byli bardzo zajęci np. rybkami, które pływały sobie w małym basenie. Znaleźliśmy karmę, ale niestety kołowrotek widzieliśmy tylko jeden, który był inny niż ten oczekiwany. Postanowiłem podejść do Panów, którzy byli zajęci rybkami i poprosiłem o pomoc. Pan zakomunikował, że za chwilę podejdzie. Niestety ta chwila stała się wiecznością - ale na szczęście podszedł. Zapytaliśmy o kołowrotki, czy tylko taki rodzaj posiadają. Pan poinformował, że tylko ten jest na stanie i zapytał czy coś jeszcze potrzebujemy. Widząc, że zabieramy Panu czas postanowiliśmy zrezygnować z dalszej pomocy. Niestety nie dowiedzieliśmy się czy będzie dostawa innych kołowrotków, więc postanowiliśmy kupić kołowrotek w innym sklepie. Obsługa w kasie przez pewną Panią szybka, ale nie była za bardzo komunikatywna. Ja rozumiem, że zwierzątkami trzeba się zająć, nakarmić oraz obsługa z kasy może mieć inne sprawy na głowie, ale myślę, że poświęcenie chwilę czasu klientom oraz oferować im pomoc tak, żeby znaleźli szybko to, czego szukają nie wymaga zbyt dużo trudności.