Opinia użytkownika: Grzegorz_89
Dotycząca firmy: Zoo Natura
Treść opinii: Wizyta w sklepie w celu reklamacji pompy powietrza do akwarium. Personel sklepu był bardzo uprzejmy i szybko przyjął reklamacje niesprawnej pompy powietrza firmy Tetra. Sposób rozpatrywania reklamacji budzi jednak moje zastrzeżenia. Opcją proponowaną rozpatrzenia reklamacji była wymiana produktu na nowy. Propozycję przyjąłem, bo pracownik zapewnił mnie, że jest to postępowanie standardowe serwisu. W tym miejscu należny zastanowić się nad przyjętym przez firmę algorytmem postępowania. Moim zdaniem powinienem dostać propozycję produktu zastępczego ( takiego samego jak reklamowany, jeżeli to możliwe). Awaria pompy powietrza zmusiła mnie do zakupu innej pompy, aby w czasie rozpatrywania reklamacji rybki w akwarium nie podusiły się z braku powietrza. Po okresie rozpatrzenia reklamacji, najprawdopodobniej dostanę nowy pełnowartościowy produkt - nowa pompę powietrza. W ten sposób awaria jednej pompy sprawia, że zmuszony zostałem do posiadania (zakupu) dwóch produktów o tych samych funkcjach, a na co dzień potrzebuję tylko jednego. Wniosek: W przypadku awarii sprzętu, który podtrzymuje życie zwierząt, na czas rozpatrzenia reklamacji powinien być sprzedawany (lub wydawany jako zastępczy) inny z możliwością jego zwrotu.