Opinia użytkownika: WiolettaSzpak-Pawełczyk_7QWL
Dotycząca firmy: C&A
Treść opinii: Zamówiłam 14.06.2024 online towar za który z góry zapłaciłam. Dostawca GSL powiadomił mnie 19.06.24 sms, że przesyłka jest w drodze i że na podany link mogę zmienić adres , z czego od razu skorzystałam. Następnego dnia 20.06 dostałam informację, że za późno zgłosiłam zmianę adresu i paczka jako niedostarczona wraca do nadawcy. Dzisiaj 21.06 zadzwoniłam do BOK C&A złożyć reklamację na firmę kurierską z którą mają podpisaną umowę . Dowiedziałam się , że moge składac reklamacje w GSL bo ich w ogóle to nie interesuje chociaż mają podpisana umowę z GSL . Na prośbę o przełączenie do przełożonego usłyszałam, że nie ma takiej mozliwości i dokładnie NIC nie mogę zrobić tylko czekać nie wiadomo ile aż mi zwrócą pieniądze. Czy ta firma już tak źle stoi, że zarabia na przetrzymywaniu pieniędzy klientów, których paczki nie są dostarczane ?!