Massimo Dutti

(1.53)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (70 z 131)

nie mogę dostać...
nie mogę dostać pieniędzy za zwrot

Niezweryfikowany Klient_g23W

25.02.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
masakra. nie mogę...
masakra. nie mogę odzyskać pieniędzy za zwrot

Niezweryfikowany Klient_tZVF

13.01.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
W dniu 26.11.2021...
W dniu 26.11.2021 składałam reklamacje swetra oczywiście byłam miła o czym nie można powiedzieć o pani która przyjmowałam mi reklamacje na początku poprosiła mnie o pokazanie wady i od tego momentu się zaczęło . Pani zaczęła być uszczypliwa i złośliwa mówisz ze sweter ma już prawie rok ja na to ale to jest ciepły sweter i nosiłam go tylko w okresie zimy na co ona ze taki nosi jesień zima i wiosna na co ja dobrze to pani nie ja strasznie się zezłościłam miałam podniesiony ton głosu na co pani mi zarzuciła ze krzyczę .nie znaczy to ze pewne rzeczy powinna zachować dla się zachowywała się strasznie arogancko i opryskliwie jak co najmniej gwiazda filmowa . Lubiałam ten sklep ale po dzisiejszej akcji odechciało mi się robić tam zakupów wybieram opcje online

Niezweryfikowany Klient_eMD2

26.11.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi pozostawię...
Jakość obsługi pozostawię bez komentarza… zreszta o obsłudze w moim przypadku nie ma co mówić bo jej w ogóle nie było. Jedyne czym personel się wykazał to wystawieniem paragonu. Podczas zakupów żadna osoba z personelu nie podeszła z zapytaniem o pomoc nie mówiąc już o doradzaniu. Na słowo dzień dobry tez nie usłyszałem odpowiedzi. Zaznaczę, ze Zakupy robiłem przed południem i w tym momencie byłem jedynym klientem.

Niezweryfikowany Klient_Z6Qn

24.11.2021

Placówka

Poznań, ul. Pleszewska 1

Nie zgadzam się (0)
Tragedia|! Syf! Burdel!...
Tragedia|! Syf! Burdel! Tak się nie traktuje klienta! Kurier pomylił paczki i dostarczył do nich paczkę z innej firmy. Jakoś ta druga firma od razu odesłała pomyloną paczkę a Massimo od 15 lipca (tak tak od 15!!!) robi ze mnie głupka! Niby maja paczkę i ja wysyłają ale jak dali numer do śledzenia to paczkę odebrał ktoś na magazynie u nich! Dzwonie i tylko obcokrajowcy się zgłaszają. Mowią ze nadadzą sprawie priorytet a guzik prawda. Nikt się nie odzywa. Albo jest paczka albo nie! Chce odzyskać pieniądze i mówią ze musza sprawę zgłosić do odpowiedniego działu i tak już chyba 10 razy zgłaszali i nadawali jej priorytet i nic! Mam potwierdzenie, ze paczka do nich dotarła wiec nie wiem co już mam robić. Ogólnie bardzo zawiedziona jestem w jaki sposób traktują klienta. A lubiłam robić tam zakupy. Teraz to już sobie odpuszczę jak widzę ze same problemy ze zwrotami! Może ktoś cos doradzi? Policja? Rzecznik Praw Konsumenta?

Niezweryfikowany Klient_Kh6U

13.09.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dokonałem zakupu on-line,...
Dokonałem zakupu on-line, potem zwróciłem część zakupionego towaru. Dokładnie zwróciłem finalnie 04.08.2021, dziś jest 31.08.2021 i nikt nic od nich nie wie. Zgubili te ciuchy i czekam prawie miesiąc na jakiś zwrot akcji. Jak piszę w komunikatorze to nic nie wiedzą, ustalają (kilka tygodni). A jak dzwonię to sytuacja jest taka sama ale.... nikt nie rozmawia po polsku!!! Poziom obsługi klienta poniżej zera, chaos.

Niezweryfikowany Klient_lPNh

31.08.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zamiast zamówionej bialej...
Zamiast zamówionej bialej lnianej bluzy otzrymałam czarny wełniany sweter. Zwrot nie zamowionego towaru poprzez inpost i ponad miesiąc bez odzewu, brak informacji i brak pieniędzy na koncie. Praktycznie niemożliwy kontakt z firmą. Ponad 20 min. oczekiwania na infolini bez kontaktu z konsultantem, brak odpowiedzi na maile. NIGDY WIĘCEJ ZAKUPÓW W TEJ FIRMIE1

Niezweryfikowany Klient_HQ7S

29.08.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Dodzwonić się do...
Dodzwonić się do sklepu to jak za PRL-u dostać papier toaletowy. Zadziwiające zważywszy na fakt, że sklep z natury nie przyciąga tłumów. Jest raczej spokojnie i myślę że znalazła by się chwila na odebranie telefonu. Ech....

Niezweryfikowany Klient_wWUE

21.08.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Z szczerego serca...
Z szczerego serca polecam obsługę sklepu usytuowanego w Złotych Tarasach. Zakupy w taki miejscu to czysta przyjemność. Pani menedżer sympatyczna, wykazała się prokliencka postawą wobec mojej osoby. Naprawdę pierwsza klasa, aby więcej takich osób na takich stanowiskach. Niestety nie mozna tego powiedzieć o obsłudze sklepu Massimo Dutti usytuowanego w Galerii Mokotów, proszę przyjrzeć uważnie personelowi sklepu, który proforma proponuje swoją pomoc po czym zapomina o kliencie. Dodatkowo mimo wykazanych online stanach magazynowych danego produktu /dostępność produktu/ jeszcze nigdy nie udało się nic znaleźć ekspedientom w magazynie. Porażka personel do wymiany.

niezalogowany-uzytkownik

01.08.2021

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj w sklepie...
Dzisiaj w sklepie w Częstochowie zostałam wyproszona, ponieważ nie miałam maseczki. Nikt nie zapytał, dlaczego jej nie nam. Powiedziano po prostu, żeby wyjść. Bardzo dziękuję . Poszłam na zakupy do konkurencji. Więcej w Massimo Dutti nic nie kupię. Była stała klientka

Niezweryfikowany Klient_ogUx

28.07.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Chcę zwrócić koszulę...
Chcę zwrócić koszulę przez internet (bardzo zły materiał, strasznie się gniecie, bluzka już po przymierzeniu była jak do prasowania). Przy zaznaczeniu towaru do zwrotu na moim koncie występuje błąd tłumaczenia lub nie wiem czego - są dwie opcje: zwrot przez wysyłkę paczkomatem etc lub odbiór ode mnie z domu. Opcja super, tylko pod nią jest napisane że trzeba wysłać samemu tę wysyłkę- pierwszy błąd. Próbuję, jest ok, dostaję maila że jutro kurier przyjedzie po bluzkę. Tylko że nie mam etykiety i nigdzie nie jest do końca napisane czy powinnam ją mieć czy nie. Nie dostałam jej w mailu o kurierze. Nie ma numeru telefonu czy adresu mail, pod który można się skontaktować, czat online NIE DZIAŁA. Firma beznadziejna, uciekajcie!

Niezweryfikowany Klient_Ld1t

23.12.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Tak beznadziejnej, ...
Tak beznadziejnej, niesprawiedliwej i niemiłej obsługi nie znajdziecie państwo w żadnym sklepie w Galerii Krakowskiej , nie tylko w Massimo Dutti odrzucono mi reklamacje , podczas kiedy ja żądałem odstąpienia od umowy , ale usunięto mi z mechacenie ze spodni ( skosmacenie właściwie) , w których to byłam trzy razy. No niechże zgadnę co stało by się po ponownym ich założeniu ???? Dokładnie to samo, na co wskazuje skład materiału. .Kierownik sklepu z kamienną twarzą przyjmował moje odwołanie od reklamacji.Zapytałam kto jaki miał kompetencje , odrzucając moją reklamację , poinformowano mnie o imieniu osoby która rozpatrywała reklamację.Uwaga górę od zakupionych reklamowanych spodni dresowych reklamowałam wcześniej gdyż już stało się to samo i bez problemu przyjęto ją na miejscu natomiast dół, jako że decyduje złośliwy czynnik ludzki, rozpatrywała inna osoba i odrzuciła.Powiedzcie mi państwo jak po trzykrotnym założeniu może powstać z skosmacenie materiału jeszcze przed praniem tak, jak byście używali spodnie co najmniej pół roku?Jestem prawnikiem ale nikogo nie muszę o tym informować w sklepie , oczywiście domniemuję że odmowa zaskutkuje powtórna odmową , założe więc skargę do Rzecznika praw konsumenta używając nazwiska osoby ktora reklamacje odrzucila.Ja nie prosiłam o usunięcie wady , a o zwrot gotówki ale pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) zrobiła jak chciała.I wiecie państwo to nie jest kwestia tych 250 zł wyrzucone w błoto ale kwestia honoru i odrobiny przyzwoitości.Na pewno pani chętnie wytłumaczy się przed rzecznikiem spraw konsumenta jakie ma kompetencje i znajomość składu i materiałów z którego szyta jest odzież w Hiszpanii.A Rzecznik powołuje rzeczoznawcę.Tak więc sprawy nie zamierzam odpuścić i zniechęcę każdego ale to absolutnie każdego kto będzie chciał zakupić cokolwiek w tym sklepie.Sądzę że tak jak mnie nie stać państwa na zakup tanich ciuchów wątpliwej jakości tak zwanych jednorazówek.Katastrofa nigdy więcej zakupów w Massimo Dutti.Jak się traci stałych klientów na własne życzenie!!!!!

Klient_I8ac

08.11.2020

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (1)
Panie bardzo uprzejme,...
Panie bardzo uprzejme, chętnie służą pomocą. Niestety to cały plus firmy, która reprezentują.

Niezweryfikowany Klient_ePsk

10.07.2020

Placówka

Częstochowa, ul. Al. Wojska Polskiego

Nie zgadzam się (0)
Polityka zwrotów i...
Polityka zwrotów i kontakt w tej firmie jest jedną z najgorszych z jaka się spotkałam. Nie kupię niczego w salonie, trzeba jechać do tego samego salonu, nie można zwrócić w innym salonie. Nie można odesłać!!!! Salon nie odbiera telefonów. Kupując online trzeba brać minimum dwa rozmiary, ubrania szyte są dla Afroamerykanek minimum 180 wzrostu. Przecież nikt nie robi łaski bo zwrot przez kuriera jest wliczony w cenę towaru. Zapomnijcie o tym by online ktoś doradził, który rozmiar jest trafiony. Pani, która nie zgłasza funkcjonuje jak automat. NIE POLECAM! LEKCEWAŻY SIĘ KLIENTÓW W WYJĄTKOWY SPOSÓB!

Niezweryfikowany Klient_ePsk

10.07.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zdecydowanie polecam zakupy...
Zdecydowanie polecam zakupy w tym sklepie dla osób, które chcą zostać obsłużone profesonalnie i wyjśc z poczuciem o dokonaniu prawidłowego wyboru. Obsługa wyróżnia się klasą w rozmowie z klientem oraz badaniu jego potrzeb. Sprzedaż prowadzona jest nienachalnie a produkty dobierane komplementarnie. Wystrój wnętrza oraz sposób rozmieszczenia asortymentu zachęca do pozostania na dłużej. Sklep z klasą!

Porter

31.03.2020

Placówka

Wrocław, Świdnicka 40

Nie zgadzam się (1)
Zdecydowanie polecam zakupy...
Zdecydowanie polecam zakupy w tym sklepie dla osób, które chcą zostać obsłużone profesonalnie i wyjśc z poczuciem o dokonaniu prawidłowego wyboru. Obsługa wyróżnia się klasą w rozmowie z klientem oraz badaniu jego potrzeb. Sprzedaż prowadzona jest nienachalnie a produkty dobierane komplementarnie. Wystrój wnętrza oraz sposób rozmieszczenia asortymentu zachęca do pozostania na dłużej. Sklep z klasą!

Porter

31.03.2020

Placówka

Wrocław, Świdnicka 40

Nie zgadzam się (1)
Ostrzegam. Otrzymałam towar...
Ostrzegam. Otrzymałam towar niezgodny z zamówieniem. Zły rozmiar, zły kolor, zupełnie inne niż w zamówieniu. Towar został odesłany. Mija kolejne 14 dni i do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Kontakt na infolinię i mailowy żenujący. Przepraszają i piszą ze skontaktuje się ktoś w sprawie zwrotu pieniędzy. Nikt się nie kontaktuje, a pieniędzy nadal brak.

Niezweryfikowany Klient_twlf

28.01.2020

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (1)
Moja negatywna ocena...
Moja negatywna ocena dotyczy kontaktu z firmą a raczej niemożliwości kontaktu. Nie odpowiadała mi zamówiona marynarka, nie można skontaktować się z działem obsługi, nie odpowiadają na e-maile,trzeba prosić się o zwrot należności. Nigdy już tam nic nie kupię,żeby nie przechodzić tego jeszcze raz.Operowanie środkami klienta przez 15 dni roboczych to skandal.

zarejestrowany-uzytkownik

30.12.2019

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
Zakupy najcześciej dokonuję...
Zakupy najcześciej dokonuję online, wybierając opcję dostawy do tego sklepu. Szybki czas realizacji oraz wysyłki produktów. Możliwość zwrotu bez ponoszenia żadnych kosztów. Ten sklep nigdy mnie nie zawiódł.

zalogowany_użytkownik

24.01.2019

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Bezproblemowy i szybki...
Bezproblemowy i szybki odbiór zakupów ze sklepu internetowego. Do odbioru niezbędne było podanie nazwiska osoby zamawiąjącej i ostatnie cyfry numeru zamówienia. Obsługa kulturalna, ale chłodna, bez większej niż niezbędna interakcji. Zamówiony towar zgodny z zamówieniem.

Shopperka

29.12.2017

Placówka

Poznań, ul. Pleszewska 1

Nie zgadzam się (0)

Massimo Dutti

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Massimo Dutti?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.