AuchanDirect.pl

(3.18)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (22 z 31)

Wstyd! Od dzisiaj...
Wstyd! Od dzisiaj będziecie mi się kojarzyć ze zbrodniom w Burczy i Irpieniu. Jak możecie być na to obojętni ! dla was liczą się tylko ruble

Niezweryfikowany Klient_jrcs

04.04.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Na infolini pracują...
Na infolini pracują niekompetentni ludzie, którzy nie są w stanie rozwiazać jakichkolwiek problemów.

Joanna_1696

23.03.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zamawialam zakupy online...
Zamawialam zakupy online i dostawca nie dowiózł 36 produktow z zamówienia, za które zapłaciliśmy. Po 7 telefonach na infolinię, mailu i złożonej reklamacji, dostawca dowiózł brakujące produkty... PO 8 DNIACH !!! Nie polecam...

Joanna_1696

23.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zakupy online to...
Zakupy online to jest jakieś nieporozumienie. Złożona reklamacja mailem jest rozpatrywana ponad tydzień, gdzie po jej wysłaniu dostaje się info, że kontakt będzie do 24godzin.

Joanna_1696

23.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W dniu 23...
W dniu 23 marca zamówiłam i zapłaciłam za zakupy. Dwa razy zmieniano datę dostawy i godziny. Nikt nie odbiera telefonów, adres email jest chyba fikcyjny - zero reakcji. W Piasecznie w centrali francuskiej sieci nikt nie wie kto jest odpowiedzialny za sytuację auchan direct. Sekretarka z uporem maniaka odpowiada, że nie ma takiego kontaktu i nie wie kto się tym zajmuje. Pewnie w francuskiej centrali będą wiedzieć...

Niezweryfikowany Klient_UkF8

29.03.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zamówienie zgodnie z...
Zamówienie zgodnie z zapowiedzią przyszło następnego dnia w określonych ramach czasowych. Jedyny minus, że nie dowieziono mi trzech produktów, ale po dodzwonieniu się tego samego dnia na infolinię zostałam przeproszona i brakujące produkty zostały dostarczone następnego dnia.

Niezweryfikowany Klient_iHhl

25.11.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolona....
Jestem bardzo zadowolona. Dostawa przyjechała w wyznaczonym przedziale czasowym. Zakupy zapakowane w zamknięte kartony. Wszystko zgodnie z zamówieniem. Owoce i warzywa świeże.

Klient_18US

21.08.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Plusy: zamówienie dostarczono...
Plusy: zamówienie dostarczono na czas, zapakowane i odpowiednio posegregowane.Minusy: Dwa z pośród zamówionych produktów miały bardzo krótki (kilku dniowy) termin przydatności do spożycia (mąka i dżem). Pan z infolinii zgodził się na wymianę tych produktów i umówił mnie na kolejny termin. Przedziały czasowe dostarczenia produktów w Auchan direct są dwu godzinne stąd czekałam kolejne dwie godziny. Okazało się, że dostała jeden z wymienianych produktów znów z tym samym zaledwie kilku dniowym terminem przydatności. Dodatkowo jedno z zamówionych jaj było zepsute.Podsumowując: mimo miłej obsługi produkty były nieświeże co dyskwalifikuje dla mnie ten sklep.

MK_10

01.07.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówienie dostarczone na...
Zamówienie dostarczone na czas i zgodne z życzeniem. Obsługa miła, panowie komunikatywni, wnieśli wszystkie towary i postawili we wskazane miejsce. Wszystkie zakupy były posegregowane, spakowane i dobrze zabezpieczone. Faktura czytelna. Płatność wygodna. Jedyny mankament - to fakt, że nawet zgrzewki wody mineralnej pakowane są w duże solidne kartony (szkoda, że kartony te są jednorazowego użytku). W domu uzbierało mi się już kilka takich kartonów po zakupach - co z nimi robić?

zalogowany_użytkownik

04.05.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Zamówiłam zakupy w...
Zamówiłam zakupy w AuchanDirect z dostawą o domu. Samo zamawianie jest proste i sprawne, artykuły podzielone w logiczne grupy. Terminy dostaw od 8:00 nawet do 20.00 - podzielone w odstępach 2-godzinnych. Niestety nie wszystkie artykuły, które zazwyczaj kupuję w hipermarkecie Auchan są dostępne w dostawie zamawianej przez internet - to jedyny mankament. Zakupy przywieziono sprawnie, opakowane w pudła zapobiegające zgnieceniu/zbiciu/uszkodzeniu. Jakość towarów bez zarzutu. Obsługa dostawcy - kompetentna i bardzo miła, wstawiono nawet pudła z zakupami we wskazane przeze mnie miejsce w mieszkaniu. Na pewno zamówię jeszcze raz :)

zarejestrowany-uzytkownik

13.07.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Raz robiłam zakupy....
Raz robiłam zakupy. Miła obsługa, szybki terminy, świeże produkty. Minusem może być to ze drogą dostawę maja - przy większej ilości nikt nie zwraca na to uwagi ale jak ktoś często chce robić zakupy to bierze pod znaczenie:(

Dorota_1253

25.02.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
”Cenowe ŁAAŁ w...
”Cenowe ŁAAŁ w Auchan! Startujemy 8 sierpnia!” to temat poczty @, jaką otrzymałam już 5-go i bezpośrednio przeszłam na stronę Hipermarketu, aby sprawdzić cóż takiego Łaał zaoferowano. Zawiodłam się bo niewiele poznałam, są jedynie zamieszczone anonse, bez wgłębiania się w szczegóły, natomiast bardzo rozbudowana była strefa Auchan Direckt, zakupy przez Internet lub z dowozem, ale tylko w okolicach Warszawy. Strona bardzo ładna, wyrazista, przyjemna dla oka, wiele informacji o sklepach w całym kraju (lokalizacja, plany, praca, karta Auchan i inne), natomiast hasło Łaał, niewiele zawartości, prawie wcale, nawet kliknięcie w podświetloną sekcję nic nie daje. Skoro otrzymałam @, to powinnam mieć szerszy dostęp do ofert, a nie tylko hasło bez zawartości. Lubię sklepy Auchan, czasem robię w nich zakupy, ale to zaproszenie to kiepska oferta, jak dla kogoś, kto nawet kartę w ich sieci posiada, od wielu, wielu lat.

DORA_1

07.08.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jest to strona...
Jest to strona firmy Auchan, sieci marketów. Dość ładnie zrobiona, w prosty, ale bardzo profesjonalny sposób. Można na niej znaleźć większość informacji o samym sklepie, o produktach w nim dostępnych, o miejscowościach w jakich są umiejscowione sklepy tej sieci. Strona jest wykona w przejrzysty sposób, dzięki czemu nie trzeba zbytnio się trudzić, by znaleźć konkretną rzecz.

Poziomka

02.07.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kilka razy w...
Kilka razy w tygodniu zaglądam na portal internetowy sieci Auchan. Serwis jest dobrze prowadzony, strona czytelna, estetyczna i kolorowa. Nawigacja na stronie bardzo dobra. Wystarczy z mapki wybrać interesujący nas sklep, a otrzymamy w wyniku wszystkie interesujące szczególy związane z tym sklepem, łącznie z rozkładem jazdy bezpłatnych autobusów. Bardzo dobrą funkcją na stronie jest możliwość przeglądania bieżących gazetek promocyjnych, co znacznie ułatwia plany zakupowe. Strona mi się bardzo podoba.

zarejestrowany-uzytkownik

06.06.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jak uniknąć przedświątecznego...
Jak uniknąć przedświątecznego tłoku w sklepach. Oczywiście czmychnąć z zakupami do internetu. Tak. Już nie pierwszy raz tak zrobię. Wcześniej była to Alma i Piotr i Paweł. W tym roku postawiłam na Aauchan Direct.pl i się nie zawiodłam. Kolejne zakupy zwieńczone sukcesem, dostarczone pod drzwi szybko i wygodnie. No i co nie bez znaczenia ekonomiczne.

zarejestrowany-uzytkownik

15.12.2011

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Jak się tylko...
Jak się tylko dowiedziałam o planach uruchomienia internetowego sklepu sieci Auchan z niecierpliwością oczekiwałam udostępnienia klientom właśnie takiej zdalnej formy zakupów. auchandirect.pl wystartował już kilka miesięcy temu, ja jestem po kilkakrotnych zakupach. Jestem zadowolona. Mogę zaoszczędzić i czas i energię. Nie muszę targać zakupów do domu. Chemia, woda, napoje, przetwory….. Wszystko mam dostarczone do domu, pod same drzwi. Dostawcy są mili i życzliwi. Przyjeżdżają na czas. Mogę zapłacić kartą lub gotówką . Boleję iż za dostawę muszę płacić . Nie zależnie od kwoty zamówienia jest to 20 złotych. Kwota minimalnego zamówienia tu 100 złotych mi nie przeszkadza. I tak jak z Almy przeniosłam się z głównymi zakupami do Auchan tak teraz na dniach startuje „e Tesco” . Zobaczymy co Anglicy przygotowali dla swoich klientów. Konkurencja jest bardzo pożądana.

zarejestrowany-uzytkownik

04.12.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym na stronie Auchan zobaczyłem ciekawy konkurs - Świąteczne odliczanie. Codziennie należy odkrywać jedną bombkę, gdzie jest albo opis albo quiz, za co można zbierać punkty. Ciekawe jest to, że wybiera się halę, do której uczestnik jest przypisany i w której można wygrać bony. Myślę, że jest bardzo sprawiedliwe, gdyż każdy może wygrać w swojej miejscowości. Isnieje także możliwość uzbierania większej ilości punktóa za polecenie innych osób. Jednakże z tym jest problem. Chyba osoby odpowiedzialne nie przewidziały jakim zainteresowaniem będzie się cieszył konkurs, gdyż osoby, które poleciłem z rana jeszcze nie otrzymały linku do konkursu. Ciekawe kiedy to nastąpi.

zarejestrowany-uzytkownik

02.12.2011

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Moje pierwsze zamówienie...
Moje pierwsze zamówienie dojechało. Zostało dostarczone w terminie, zgodnie ze specyfikacją. Kurier ubrany w czerwoną koszulkę i czapeczkę Był osobą sympatyczny i miły. Komunikatywny i uprzejmy. Sprawnie przyjął należność, dał kwitek do podpisania oraz fakturę. Produkty zostały zapakowane w kartonowe pudła. Te mniejsze artykuły były dodatkowa ustabilizowane przekładkami. Dziwię się ze w owe kartonowe pudła zapakowano nawet zgrzewki z wodą , co wydaje mi się zbędne ale doszukuję się sensu takiej praktyki w wygodzie logistycznej. Na moje zadowolenie to jednak nie ma wpływu. Miłym natomiast gestem są dołączone prezenty, firmowe gadżety Auchan Direct, niby nic a jednak cieszy. Cały czas pozostawałam w możliwości kontakcie z firmą. Przed najwyższą notą hamują mnie dwie rzeczy. Pierwsza to koszt dostawy 20 zł. Prawda prawdą dziś jako pierwszy z 1000 klientów unikam jej ale to jednorazowy przypadek, a koszt sam w sobie na tle konkurencji wydaje się mimo wszystko wysoki. Drugi dostawy są dopiero od 15. Trochę na wyrost cztery plus.

zarejestrowany-uzytkownik

27.07.2011

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Pierwsze zakupy w...
Pierwsze zakupy w wirtualnym Auchan mam za sobą. I tak po kolei. Wchodzę na stronę www.auchandirect.pl Witają mnie zielono czerwone barwy sieci. By zapoznać się z ofertą wystarczy wpisać swój kod pocztowy, nie ma wymogu rejestracji tę postanawiam zostawić sobie na potem. Znika plansza zasłaniająca stronę główną. Wizualnie czytelne, stylowo, spokojnie. Menu z podziałem na asortyment. Główny temat który się sukcesywnie rozbudowuje na pod strony. Pierwszy z brzegu przykład. Warzywa i owoce. Tu są do naszej dyspozycji owoce* warzywa* soki świeże *sałaty zioła nowalijki* surówki kiszonki kiełki* groch fasola sypkie * grzyby, * przetwory warzywne, * owoce suszone * przetwory owocowe. Tu zaskakuje mnie obecność dżemów. Jak się później okaże podział jest dość specyficzny, nie koniecznie wypływający z logii i naszych przyzwyczajeń do stosowanego podziału w innych sklepach. Trzeba wiec przywyknąć do systemu Auchan. A do póki będziemy się z nim oswajać pomocna staje sę bardzo wyszukiwarka. Produktu opatrzone są sporymi zdjęciami, opisane. Od razu możemy dodawać je do koszyka z detalicznym ograniczeniem 30 sztuk. Dodawanie produktów też wymaga zmiany przyzwyczajeń. Nie potrzebujemy klawiatury numerycznej, okienko po bokach ma plus i minus i tak wybieramy ilość towaru. Teraz tak forma wydaje się bardzo mi nie wygodna. Zamiast dajmy na to napisać od razu 15 musimy piętnaście razy klikać w plus. A reaguje on po woli. Na bieżąco ze stanu magazynowego są zdejmowane produkty, podczas gdy ich zapas się kończy zdjęcie zostaje wygaszone niemalże natychmiast by zróść naszą uwagę że jest on nie dostępny. Ceny takie jak w sklepie stacjonarnym, asortyment również zbliżony choć nie co okrojony. Po zakupach rejestruję się. Chwila grozy. Po tym jak się już zarejestrowałam koszyk mi się wyzerował. Ale chwilę po tym powrócił on do stanu przed rejestracją. Wybieram czas dostawy. Przedziały są dwu godzinne od 15 do 22 7 dni w tygodniu. Liczymy od pełnej lub połówkowej godziny. Płatność kartą przy dostawie bądź z góry. Innej opcji nie ma. Udaje mi się zupełnie nie spodziewane uniknąć nie za niskich kosztów dostawy (19,90) gdyż dla 1000 pierwszych klientów jest ona gratis. Pierwsze koty za płoty. Jedne, drugie i następne zakupy myślę że stronę obłaskawią i będę się poruszała po niej z większą gracją i swobodą. Na adres e-mailowy dostaję potwierdzeni złożenia zamówienia z wyszczególnionymi produktami jakie zakupiłam. W razie problemów, pytań, wątpliwości możemy dalej się kontaktować z powszechnym Biurem Obsługi Klienta tą samą elektroniczną drogą bok.direct@auchan.plewętualnie mamy formularz kontaktowy na stronie www lub telefoniczne48 22 327 86 00 ( dostępny od 9 do 21)

zarejestrowany-uzytkownik

18.07.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
O tym że...
O tym że jest planowane otwarcie internetowego Auchan wiedziałam już od jakiegoś czasu. I stało się sklep od dziś działa. Swoim zasięgiem nie obejmuje całej warszawy ale ja wpasowuję się w obszar gdzie dostawa jest realizowana. Na dzień dobry krzywię się na koszt dostawy, nie zależnie od wysokości zamówienia wynosi on blisko 20 PLN(19,90 dokładnie) Drugie ograniczenie minimalna kwota zakupów która musi wynosić 100zł wzwyż. Trzy należność trzeba bądź to uiszczać z góry internetowym przelewem bądź kartą przy odbiorze. Jak widać nie ma opcji płatności gotówką. Zakupy w Almie24 chociażby nie niosą ze sobą takich ograniczeń. Nie mam minimalnej kwoty zamówienia, koszty dostawy są mniejsze ,możemy płacić również gotówką. No ale cóż do Auchan mam słabość i lubię robić mimo to u nich zakupy. Czy to pod szyldem hipermarketów czy supermarketów SIMPLY. Atrakcyjny asortyment, w atrakcyjnej cenie, oferta sygnowana markami własnymi, podniesionego kciuka oraz bardziej premium z fragmentem logo Auchan którym jest czerwony łepek bliżej nie określonego gatunku ptaka. To wszystko sprawia że mimo że narzucone warunki chociażby co do zasady m nie pasują to wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują że regularnie będę korzystać ze sklepu www.auchandirect.pl Bez kolejek, bez taszczenia siatek. Z możliwością wyboru terminu dostawy. No i zwiększą gwarancją że wszystko co chcę i planuję kupię. Jej koszt co prawda nie jest najniższy ale z drugiej strony zaoszczędzony czas który przyszło by nam poświęcić na zakupy stacjonarne i wygoda pozwala ten koszt zaakceptować.

zarejestrowany-uzytkownik

11.07.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

AuchanDirect.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż AuchanDirect.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wstyd! Od dzisiaj...
Wstyd! Od dzisiaj będziecie mi się kojarzyć ze zbrodniom w Burczy i Irpieniu. Jak możecie być na to obojętni ! dla was liczą się tylko ruble