Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: AuchanDirect.pl
Treść opinii: Pierwsze zakupy w wirtualnym Auchan mam za sobą. I tak po kolei. Wchodzę na stronę www.auchandirect.pl Witają mnie zielono czerwone barwy sieci. By zapoznać się z ofertą wystarczy wpisać swój kod pocztowy, nie ma wymogu rejestracji tę postanawiam zostawić sobie na potem. Znika plansza zasłaniająca stronę główną. Wizualnie czytelne, stylowo, spokojnie. Menu z podziałem na asortyment. Główny temat który się sukcesywnie rozbudowuje na pod strony. Pierwszy z brzegu przykład. Warzywa i owoce. Tu są do naszej dyspozycji owoce* warzywa* soki świeże *sałaty zioła nowalijki* surówki kiszonki kiełki* groch fasola sypkie * grzyby, * przetwory warzywne, * owoce suszone * przetwory owocowe. Tu zaskakuje mnie obecność dżemów. Jak się później okaże podział jest dość specyficzny, nie koniecznie wypływający z logii i naszych przyzwyczajeń do stosowanego podziału w innych sklepach. Trzeba wiec przywyknąć do systemu Auchan. A do póki będziemy się z nim oswajać pomocna staje sę bardzo wyszukiwarka. Produktu opatrzone są sporymi zdjęciami, opisane. Od razu możemy dodawać je do koszyka z detalicznym ograniczeniem 30 sztuk. Dodawanie produktów też wymaga zmiany przyzwyczajeń. Nie potrzebujemy klawiatury numerycznej, okienko po bokach ma plus i minus i tak wybieramy ilość towaru. Teraz tak forma wydaje się bardzo mi nie wygodna. Zamiast dajmy na to napisać od razu 15 musimy piętnaście razy klikać w plus. A reaguje on po woli. Na bieżąco ze stanu magazynowego są zdejmowane produkty, podczas gdy ich zapas się kończy zdjęcie zostaje wygaszone niemalże natychmiast by zróść naszą uwagę że jest on nie dostępny. Ceny takie jak w sklepie stacjonarnym, asortyment również zbliżony choć nie co okrojony. Po zakupach rejestruję się. Chwila grozy. Po tym jak się już zarejestrowałam koszyk mi się wyzerował. Ale chwilę po tym powrócił on do stanu przed rejestracją. Wybieram czas dostawy. Przedziały są dwu godzinne od 15 do 22 7 dni w tygodniu. Liczymy od pełnej lub połówkowej godziny. Płatność kartą przy dostawie bądź z góry. Innej opcji nie ma. Udaje mi się zupełnie nie spodziewane uniknąć nie za niskich kosztów dostawy (19,90) gdyż dla 1000 pierwszych klientów jest ona gratis. Pierwsze koty za płoty. Jedne, drugie i następne zakupy myślę że stronę obłaskawią i będę się poruszała po niej z większą gracją i swobodą. Na adres e-mailowy dostaję potwierdzeni złożenia zamówienia z wyszczególnionymi produktami jakie zakupiłam. W razie problemów, pytań, wątpliwości możemy dalej się kontaktować z powszechnym Biurem Obsługi Klienta tą samą elektroniczną drogą bok.direct@auchan.plewętualnie mamy formularz kontaktowy na stronie www lub telefoniczne48 22 327 86 00 ( dostępny od 9 do 21)