supplies.pl

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W firmie supplies.pl...
W firmie supplies.pl kupiłem kserokopiarkę Canon. Towar używany, regenerowany po atrakcyjnie niskiej cenie zaoferowano mi przez internet, wybrałem ponieważ w firmie potrzebowaliśmy kserokopiarki po jak najniższej cenie. Na stronie www wybrałem interesujący mnie model, a następnie udałem się do sklepu osobiście. Zainkasowano ode mnie 180zł i kazano czekać 2 tygodnie. Po 4 tygodniach i interwencji telefonicznej obsługa sklepu próbowała skontaktować się ze mną (1 raz) dzień przed 'gwiazdką'. Towar odebrałem zapakowany w folię typu stretch z poleceniem nie uruchamiania przez kilka godzin, ponieważ maszyna jest zimna i po zainstalowaniu w ciepłym wnętrzu mogłaby ulec uszkodzeniu z powodu kondensacji wilgoci na jej elementach. Postąpiłem zgodnie z instrukcją, towar przewiozłem na tylnym siedzeniu samochodu z należytą ostrożnością i zostawiłem na kilka godzin przy kaloryferze. Po rozpakowaniu i podłączeniu do sieci okazało się, że kserokopiarka ma potłuczoną szybę. Serwis poinformował mnie, że to moja wina i za naprawę mam zapłacić sam. Uważam to za jawne matactwo, nikt nawet nie dopuścił możliwości uszkodzenia towaru w magazynie, lub pojawienia się usterki z powodu nieprawidłowych warunków przechowywania (sprzedawca przyznał, że towar stał w magazynie, gdzie temperatura spadała poniżej -10st.). Towar naprawiano niemal 3 tygodnie. Od tego czasu zdążył zepsuć się jeszcze dwa razy. W sumie wykonano nim <500 kopii, więc jeśli sprzedawca chce reklamować towar jako 'regenerowany' powinien bardziej się do tej czynności przyłożyć. Poza fatalną jakością sprzętu obsługa klienta jest sprawna i szybka, nie licząc zagubienia dokumentów sprzedaży i gwarancji, których nie zwrócono mi po okazaniu w serwisie. Podsumowując: firma supplies.pl nie sprawdza się w sprzedaży tanich, używanych kopiarek, oraz w utrzymaniu 'małych' klientów.

zalogowany_użytkownik

12.03.2009

Placówka

Poznań, Grunwaldzka

Nie zgadzam się (20)

supplies.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż supplies.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W firmie supplies.pl...
W firmie supplies.pl kupiłem kserokopiarkę Canon. Towar używany, regenerowany po atrakcyjnie niskiej cenie zaoferowano mi przez internet, wybrałem ponieważ w firmie potrzebowaliśmy kserokopiarki po jak najniższej cenie. Na stronie www wybrałem interesujący mnie model, a następnie udałem się do sklepu osobiście. Zainkasowano ode mnie 180zł i kazano czekać 2 tygodnie. Po 4 tygodniach i interwencji telefonicznej obsługa sklepu próbowała skontaktować się ze mną (1 raz) dzień przed 'gwiazdką'. Towar odebrałem zapakowany w folię typu stretch z poleceniem nie uruchamiania przez kilka godzin, ponieważ maszyna jest zimna i po zainstalowaniu w ciepłym wnętrzu mogłaby ulec uszkodzeniu z powodu kondensacji wilgoci na jej elementach. Postąpiłem zgodnie z instrukcją, towar przewiozłem na tylnym siedzeniu samochodu z należytą ostrożnością i zostawiłem na kilka godzin przy kaloryferze. Po rozpakowaniu i podłączeniu do sieci okazało się, że kserokopiarka ma potłuczoną szybę. Serwis poinformował mnie, że to moja wina i za naprawę mam zapłacić sam. Uważam to za jawne matactwo, nikt nawet nie dopuścił możliwości uszkodzenia towaru w magazynie, lub pojawienia się usterki z powodu nieprawidłowych warunków przechowywania (sprzedawca przyznał, że towar stał w magazynie, gdzie temperatura spadała poniżej -10st.). Towar naprawiano niemal 3 tygodnie. Od tego czasu zdążył zepsuć się jeszcze dwa razy. W sumie wykonano nim <500 kopii, więc jeśli sprzedawca chce reklamować towar jako 'regenerowany' powinien bardziej się do tej czynności przyłożyć. Poza fatalną jakością sprzętu obsługa klienta jest sprawna i szybka, nie licząc zagubienia dokumentów sprzedaży i gwarancji, których nie zwrócono mi po okazaniu w serwisie. Podsumowując: firma supplies.pl nie sprawdza się w sprzedaży tanich, używanych kopiarek, oraz w utrzymaniu 'małych' klientów.