Opinia użytkownika: Ewa_1021
Dotycząca firmy: EURO-NET
Treść opinii: Dokonywałam wraz z mężem zakupów na raty. Dość długo czekaliśmy na doradce, ale nie to było najgorsze. Przy podpisywaniu umowy kredytowej, wyraźnie zastrzegłam, że nie chcę ubezpieczenia kredytu, a jedynie wydłużenie okresu gwarancji do 5 lat w przypadku pralki. Natomiast do laptopa dodatkowe ubezpieczenie od zalania i uszkodzeń mechanicznych.W domu, po uważnym przeczytaniu umów kredytowych, zauważyłam, że oboje mamy dodatkowe ubezpieczenia-mąż typu assistance, ja na życie-łącznie na ponad 250 zł. Nie mogliśmy tego sprawdzić w sklepie, gdyż ponaglali nas czekajacy w kolejce klienci (sprzedaż ratalną obsługiwała jedna osoba).Kolejna wizyta w sklepie trwała blisko 3 godziny- tyle czasu trwało anulowanie niechcianych ubezpieczeń, podobno pracownica po raz pierwszy to robiła, musiała czekać na kierownika.Tego rodzaju praktyki z wciskaniem ubezpieczeń bez poinformowania klienta nie powinny mieć miejsca, nie robiłam awantury, gdyż powinnam przeczytać umowę-więc i moja wina w tym jest.