Hotel Boss

(3.56)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 8)

bardzo sympatyczny obiekt...
bardzo sympatyczny obiekt a obsługa życzliwa nawet o północy pozdrawiam i niebawem znów do zobaczenia

Jakub_126

04.05.2020

Placówka

Łódź, Piłsudskiego 141

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobry hotel,...
Bardzo dobry hotel, super smaczne śniadania, czysto i świeżo, uczciwa oferta podana cena jest cena ostateczną np parking dla samochodu w cenie pokoju, bez żadnych ukrytych opłat jak potrafią robić niektóre hotele i co najważniejsze parking jest tam gdzie powinien być czyli przed hotelem. Cisza, spokój, rozmiar pokoi w normie. obsługa miła i profesjonalna.. Jedyna uwaga małą recepcja i czasem trzeba poczekać na swoją kolejkę

Klient_PQRK

29.08.2019

Placówka

Warszawa, Żwanowiecka 20

Nie zgadzam się (0)
Hotel niezbyt ciekawie...
Hotel niezbyt ciekawie wyposażony, wystrój jak z 15-20 lat temu. Kojarzy mi się z wystrojem ośrodków, gdzie jeździłam na kolonie jako dziecko. puchowe pierzyny i poduszki - dla mnie wada, ponieważ jestem alergiczką. Na plus: świetna, bardzo miła obsługa, smaczny, choc niezbyt wyszukany obiad, porządnie wyposażony barek w recepcji w godzinach zamknięcia rastauracji, nikie ceny.

morcik

28.06.2012

Placówka

Łódź, Tatrzańska 11

Nie zgadzam się (0)
W dniu 26.06.20012...
W dniu 26.06.20012 r. Przywożąc znajomą do hotelu , zastałam przed głównym wejściem grupę trzech palących papierosy pracowników tegoż hotelu. Jednocześnie zwróciłam uwagę na wolne , dostępne dla gości miejsca parkingowe i ład panujący przed obiektem. Sprawna , szybka, i uprzejma obsługa w recepcji bardzo miło mnie zaskoczyła. Formalności przy wynajęciu wcześniej nie zarezerwowanego pokoju trwały zaledwie 3 minuty. W pokoju panował ład i czystość. Niewielkim zastrzeżeniem było nieświeże , duszne powietrze w pomieszczeniu . Temperatura panująca na zewnątrz i słońce grzejące wprost w okno tłumaczą ten fakt . Łazienka czysta z jednym zastrzeżeniem - widoczne czarne plamy - grzyba na uszczelnieniach silikonowych kabiny prysznicowej w dolnej jej części, przy łączeniu z brodzikiem . Generalnie moje odczucia były pozytywne, wyłączając "palarnię" przy głównym wejściu .

Beata_869

27.06.2012

Placówka

Łódź, Piłsudskiego 141

Nie zgadzam się (0)
Grałem wraz ze...
Grałem wraz ze swoim zespołem muzycznym na weselu w Łodzi , po zakończeniu imprezy gospodarz wynajął nam nocleg w hotelu BOSS w Łodzi przy ul.Piłsudskiego141, abyśmy odpoczęli przed poprawinami .Po przybyciu na miejsce okazało się , że pomimo lokalizacji było super , dostaliśmy jednoosobowe pokoje w każdym wygodne łoże i telewizja bardzo czysto i panująca w okół cisza . W łazience panował ład ,był szampon , mydło, miły i czysty ręcznik oraz co najważniejsze prysznic .Był to mój krótki pobyt w tym miejscu ,ale chętnie tam powrócę . gorąco polecam .

Mirek1962

12.06.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Spędziłam w tym...
Spędziłam w tym hotelu jedną noc, z uwagi na udział w szkoleniu. Pokoje są przestronne, przyjemnie urządzone. Łóżka, jak na jednoosobowe, zaskakująco przestronne. Wyposażenie pokoju obejmuje telewizor LCD – nie oglądam, więc nie sprawdzałam. W łazience mamy do dyspozycji suszarkę. Łazienka w porządku, prysznic mógłby być większy, ale to uwaga właściwie pod adresem większości hoteli 3 czy 4-gwiazdkowych. Śniadanie, serwowane w formie bufetu szwedzkiego, nie oszałamia. Przede wszystkim, sala w której serwowane są śniadania, jest spora – ilość gości sprawia, że kelnerzy nie nadążają z obsługą. W związku z tym, jeśli zjawimy się na śniadaniu później niż wcześniej, możemy mieć istotny problem ze znalezieniem kawałka czystego obrusa. Z uwagi na bałagan na stołach z jedzeniem, zdecydowałam się na solidną porcję musli oraz jogurt. Herbata i kawa dostępna była tylko z automatów, w filiżankach tak małych, że taka mała kobietka jak ja zmuszona była odbyć po herbatę aż trzy kursy. Dodatkowa – istotna – uwaga dotyczy serwowanego nam w ramach szkolenia obiadu. Wynajęliśmy pokoje dla 70 osób, sale konferencyjną, zamówiliśmy catering w ciągu dnia, śniadania i obiady plus pierwszego dnia imprezę w tzw. góralskiej chacie. Kiedy nadeszła pora obiadu (tuż przed wyjazdem ze szkolenia), nie miałam ochoty na posiłek, w związku z czym weszłam do restauracji tylko po filiżankę herbaty. Przy automacie z wrzątkiem zatrzymał mnie kelner, który stwierdził, że herbata przewidziana jest tylko dla firmy X, w związku z czym ja nie mam prawa z niej skorzystać. Nieważne, że zrezygnowałam z przysługującej mi porcji obiadu, którego wartość ponad wszelką wątpliwość przekracza wartość torebki herbaty oraz 250 ml wrzątku. Żałosne postępowanie, mam nadzieję, że nie będziemy zmuszeni korzystać z oferty tego miejsca w przyszłości.

zarejestrowany-uzytkownik

11.06.2011

Placówka

Warszawa, Żwanowiecka 20

Nie zgadzam się (0)
1.restauracja - podawane...
1.restauracja - podawane potrawy są niesmaczne i nieapetycznie podane, wybór menu jest bardzo ubogi, cena śniadania (15 zł) jest nieadekwatna do wyboru potraw szweckiego stołu; 2. czystość - kratki wywietrznikowe zabrudzone 3. pokój - materac zniszcony; sprężyny wrzynają się w ciało; 4. łazienka - klapa sedesowa jest źle zainstalowana skutkiem czego opada na plecy podczas korzystania z toalety

zarejestrowany-uzytkownik

07.05.2011

Placówka

Łódź, Tatrzańska 11

Nie zgadzam się (4)
Hotel zewnątrz szału...
Hotel zewnątrz szału nie robi, ale w środku już jest dużo lepiej bardzo elegancko i przyjemnie. W hotelu spędziłem 3 dni i nie zauważyłem, znaczących wad tego punktu po za tym, że na terenie hotelu brakuje sauny, mimo to dostaje się vouchery. Ośrodek w którym możemy je wykorzystać jest trochę daleko położony i miejsce gdzie możemy wykorzystać to multi kompleks gdzie wszystko jest dostępne w jednej cenie, więc jak ktoś jest zainteresowany samą sauna to nie polecam bardzo nicki poziom. Jeżeli chodzi o jedzenie to jest dużo i dobre w formie stołu szwedzkiego, ale w ostatni dzień odniosłem wrażenie, że jak by się jedzenie pogorszyło. Obsługa także bardzo miła nie spotkałem nikogo kto by stwarzał wrażenie, iż jest tam za kare.

Rafał_527

18.04.2011

Placówka

Warszawa, Żwanowiecka 20

Nie zgadzam się (3)

Hotel Boss

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hotel Boss?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

bardzo sympatyczny obiekt...
bardzo sympatyczny obiekt a obsługa życzliwa nawet o północy pozdrawiam i niebawem znów do zobaczenia