Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Hotel Boss
Treść opinii: Spędziłam w tym hotelu jedną noc, z uwagi na udział w szkoleniu. Pokoje są przestronne, przyjemnie urządzone. Łóżka, jak na jednoosobowe, zaskakująco przestronne. Wyposażenie pokoju obejmuje telewizor LCD – nie oglądam, więc nie sprawdzałam. W łazience mamy do dyspozycji suszarkę. Łazienka w porządku, prysznic mógłby być większy, ale to uwaga właściwie pod adresem większości hoteli 3 czy 4-gwiazdkowych. Śniadanie, serwowane w formie bufetu szwedzkiego, nie oszałamia. Przede wszystkim, sala w której serwowane są śniadania, jest spora – ilość gości sprawia, że kelnerzy nie nadążają z obsługą. W związku z tym, jeśli zjawimy się na śniadaniu później niż wcześniej, możemy mieć istotny problem ze znalezieniem kawałka czystego obrusa. Z uwagi na bałagan na stołach z jedzeniem, zdecydowałam się na solidną porcję musli oraz jogurt. Herbata i kawa dostępna była tylko z automatów, w filiżankach tak małych, że taka mała kobietka jak ja zmuszona była odbyć po herbatę aż trzy kursy. Dodatkowa – istotna – uwaga dotyczy serwowanego nam w ramach szkolenia obiadu. Wynajęliśmy pokoje dla 70 osób, sale konferencyjną, zamówiliśmy catering w ciągu dnia, śniadania i obiady plus pierwszego dnia imprezę w tzw. góralskiej chacie. Kiedy nadeszła pora obiadu (tuż przed wyjazdem ze szkolenia), nie miałam ochoty na posiłek, w związku z czym weszłam do restauracji tylko po filiżankę herbaty. Przy automacie z wrzątkiem zatrzymał mnie kelner, który stwierdził, że herbata przewidziana jest tylko dla firmy X, w związku z czym ja nie mam prawa z niej skorzystać. Nieważne, że zrezygnowałam z przysługującej mi porcji obiadu, którego wartość ponad wszelką wątpliwość przekracza wartość torebki herbaty oraz 250 ml wrzątku. Żałosne postępowanie, mam nadzieję, że nie będziemy zmuszeni korzystać z oferty tego miejsca w przyszłości.