Medyk

(3.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 23)

Jestem bardzo zadowolony...
Jestem bardzo zadowolony z obsługi infolinii Medyk. Konsultant był uprzejmy, cierpliwie odpowiadał na moje pytania i pomógł mi szybko rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące mojego problemu zdrowotnego. Czas oczekiwania na połączenie był krótki, a rozmowa przebiegła profesjonalnie i rzeczowo.

Klient_iUvX2

14.11.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo mile panie...
Bardzo mile panie na recepcji szybkie terminy wizyt oczywiście prywatnie przychodnia aktualnie w remoncie jedyny minus to łazienka dla pacjentów w strasznym stanie

Klient_aHUha

14.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wizyta niby umówiona...
Wizyta niby umówiona na godzinę (kardiolog) jednak okazuje się, że prawie wszyscy oczekujący na tą samą. Jest to lekceważenie ludzi, a w dobie covid jednocześnie narażanie zdrowia ludzi.

Niezweryfikowany Klient_HII9

07.08.2020

Placówka

Rzeszów, Szopena 1

Nie zgadzam się (0)
Medyk Rehabilitacja Rzeszów...
Medyk Rehabilitacja Rzeszów Rejtana 53 Oddział rehabilitacji Medyka przy ulicy Rejtana w Rzeszowie to wzorcowy zakład który pomaga pacjentom w dochodzeniu do sprawności po urazach oraz innych dolegliwościach związanych z bólami kręgosłupa i układu ruchowego itp. MOJA KRÓTKA HISTORIA LECZENIA W 2015 roku zgłosiłem do doktor Joanny jest to anioł tego zakładu. Z takim podejściem do pacjenta oraz sposobem leczenia nie spotkałem się nigdzie w Rzeszowie Jestem pacjentem który przebywał w wielu krajach Europy Niemcy ,Węgry. Będąc w szpitalach w tamtejszych krajach gdzie udzielano pomocy lekarskiej moim pracownikom, mogę śmiało ocenić że poziom kwalifikacji oraz podejście personelu obsługującego jest na poziomie europejskim. Tą organizacje tworzy wspaniały zespół pod kierownictwem doktora nauk medycznych . Muszę w tym miejscu wymienić kilka imion ,które prowadzą gimnastykę zdrowotną ,dzięki którym nie musiałem operować mego kręgosłupa Bardzo dziękuję za tak wspaniałą obsługę i dbanie o moje zdrowie (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO) Tadeusz

Klient_B2ar

15.06.2020

Placówka

Rzeszów, ul. Tadeusza Rejtana 53

Nie zgadzam się (0)
W dniu 25-09-2017...
W dniu 25-09-2017 miałam umówioną prywatną wizytę USG jamy brzucha na godzinę 19:45 w Medyku na Szopena. Usiadłam w kolejce gdzie było przede mną 3 osoby, jednak po kilkunastu minutach okazało się, że jest to kolejka do poczekalni właściwej, a opóźnienie wynosi grubo ponad godzinę !!! Nikt nie wyszedł do pacjentów, nie poinformował czy zostaną przyjęci (według tabliczki na drzwiach lekarz przyjmował do godziny 20). Również pani z recepcji przy pobieraniu opłaty bezpośrednio przed wizytą nie przekazała mi, że będę musiała tyle czekać. Zupełnie nikt nie bierze pod uwagę, że ktoś może nie mieć możliwości tyle czekać!!! A co jeśli byłabym z poza Rzeszowa i nie miała powrotnego środka komunikacji ze względu na opóźnienie,? szła na nocną zmianę do pracy, czy musiała wracać na karmienie dziecka??? Albo zwyczajnie nie chciałoby mi się czekać... Zero szacunku i myślenia ze strony personelu. Nie wspominając o wytycznych 6godzinnej diety i pełnym pęcherzu do badania. Oczywiście po godzinie 20 rejestracja pacjentów prywatnych jest nieczynna i nikt nie jest w stanie pomóc, pacjenci pozostawieni sami sobie. Żeby odzyskać pieniądze za wizytę z której zrezygnowałam, muszę pofatygować się do tej chorej przychodni jeszcze raz i specjalnie, bo nie miał mnie kto obsłużyć. Myślałam, że tylko medycyna pracy jest tam do bani, ale widzę że kuleje cała struktura organizacyjna. Wizyta, po zwrot pieniędzy będzie moją ostatnią w tej placówce. Zdecydowanie odradzam korzystanie z ich usług!!!

Sylwia89

26.09.2017

Placówka

Rzeszów, Szopena 1

Nie zgadzam się (0)
Umówienie wizyty u...
Umówienie wizyty u stomatologa przebiegło bardzo sprawnie, miła obsługa w rejestracji a także bardzo profesjonalna Pani stomatolog, dzięki której wizyta przebiegła bezstresowo i w miłej atmosferze.Bardzo podobało mi się proaktywne doradztwo pacjentowi. Poza tym dobre wrażenie robi siedziba placówki w nowym, przestronnym budynku, ładnie wykończonym w jasne, pastelowe kolory.

Grzegorz_1226

06.06.2015

Placówka

Rzeszów, Leska 2

Nie zgadzam się (0)
Dobra przychodnia, łatwy...
Dobra przychodnia, łatwy dostęp do lekarzy rodzinnych oraz do specjalistów. Sprawne labolatorium.

Magdalena_2634

20.11.2014

Placówka

Rzeszów, Podkarpacka 1

Nie zgadzam się (0)
Przychodnia rodzinna, przyjęcia...
Przychodnia rodzinna, przyjęcia bez problemu na ten same dzień. Jeśli własny lekarz jest zajęty, oferują innego. Polecam.

Magdalena_2634

20.11.2014

Placówka

Boguchwała, Przemysłowa 2c

Nie zgadzam się (0)
Placówka Klientom zapewnia...
Placówka Klientom zapewnia wysoką jakość świadczonych usług opieki zdrowotnej. W oparciu o znakomity zespół lekarzy, wykwalifikowany personel pomocniczy oraz nowoczesną aparaturę diagnostyczną oferuje kompleksową opiekę medyczną.Procedury udzielania świadczeń opieki zdrowotnej uwzględniają najnowocześniejsze osiągnięcia współczesnej medycyny.Przychodnia świadczy usługi w zakresie ubezpieczenia zdrowotnego (umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia), jak również usługi komercyjne oraz w ramach abonamentów prywatnych firm ubezpieczeniowych i medycznych.Brzmi nieprawdopodobnie, a jednak . Jest tylko jedno małe ale... czasami mam wrażenie, że te standardy dotyczą tylko pacjentów z tym drugim aboamentem.

Joanna_2985

13.10.2014

Placówka

Świdnica, Gdyńska 25 a

Nie zgadzam się (0)
Niestety zmuszony byłem...
Niestety zmuszony byłem trafić do Zakładu Opieki Medycznej w Tczewie - "MEDYK" Zaczęły się problemy już przy samej rejestracji ale jakoś się udało (na drugi dzień popołudniu) Trafiłem do lekarza pierwszego kontaktu do pana Krzywickiego pokój numer 11 Bardzo niemiły typ (wiek około 70 lat) Poszedłem na skargę do osoby odpowiedzialnej za przychodnie i trafiłem do pani Zabłockiej Katarzyny (bardzo miła, kulturalna i mądra osoba) Polecam bardzo miłą i profesjonalną obsługę pani Katarzyny Zabłockiej a zdecydowanie odradzam pana Krzywickiego (nie rozumiem czemu on tam jeszcze pracuje)

Audytor

24.09.2014

Placówka

Tczew, Wojska Polskiego 5

Nie zgadzam się (0)
Rejestracja- bardzo niemiła...
Rejestracja- bardzo niemiła obsługa. Personel jest bardzo nieuprzejmy. Brak fachowej obsługi, brak możliwości zdobycia dokładnej informacji np. terminu wizyty u lekarza. Brak organizacji pracy własnej. Panuje chaos i bałagan, byłam świadkiem zaginięcia kartoteki pacjenta. Niepotrzebne komentarze pracownic do pacjentów.

Pati_10

07.06.2014

Placówka

Kutno, Grunwaldzka 2

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: sprawność obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

28.06.2013

Placówka

Starogard Gdański, Juranda ze Spychowa

Nie zgadzam się (0)
Z uwagi na...
Z uwagi na chroniczne bóle pleców znanej mi osoby poleciłem wizytę u jednego ze specjalistów – neurologów przyjmujących w Centrum Medycznym Medyk. Pani lekarz Barbara S. jest świetną specjalistką, a do tego dobrym człowiekiem. Po wywiadzie i badaniu lekarka stwierdziła, że to ostatni moment, żeby zacząć coś działać w tym przypadku i wysłała na badanie rezonansem magnetycznym.Centrum medyczne to duży budynek z lekarzami z wielu specjalizacji, nowoczesnymi laboratoriami i nowoczesnym wyposażeniem. Podążając za duchem czasu C.M. Medyk oddało w ręce pacjentów możliwość rejestracji on-line, która dostępna jest pod adresem strony www.medyk.rzeszow.pl. Panie w rejestracji udzielają wszelkiej potrzebnej pomocy podczas całego procesu zarówno rejestracji jak i ogólnej informacji w ciągu całego cyklu leczenia. Budynek jest przystosowany dla osób starszych i niepełnosprawnych a ponadto posiada własny choć w prawdzie niewielki parking.

Pedro_5

23.05.2012

Placówka

Rzeszów, Szopena 1

Nie zgadzam się (1)
Nie od dziś...
Nie od dziś moje dzieci są pacjentami Przychodni "Medyk" w Starogardzie Gdańskim.Do tej pory nie mogłam narzekać na obsługę placówki, jednakże kilka dni temu odbyłam wizytę, po której zaczęłam wątpić w kompetencje rzekomego "specjalisty". Niestety lekarz prowadzący moje dzieci był w tym czasie w gabinecie "dzieci zdrowych " i nie mógł mnie przyjąć. Udałam się na wizytę do dr Anny K. -W. Pomimo, że Pani doktor widziała oczekującą osobę do gabinetu, stała w recepcji i pijąc kawę wesoło gawędziła z Paniami tam siedzącymi. Zalezało mi na czasie, więc podeszłam, chcąc zapytać o godziny przyjmowania. Usłyszałam, że zaraz podejdzie lekarz. Owszem, przyszedł, ale zamknął drzwi gabinetu nie prosząc doń pacjentów. Po chwili zapukałam z pytaniem " czy już można". Odburknięcie lekarza "proszę" świadczyło o jego złym humorze. Zostałam potraktowana jak zło konieczne, a Pani doktor stwarzała wrażenie siedzącej tam za karę. Jako pediatra nie ma żadnego podejścia do dzieci, córka bała się podejść do niej. Lekarz nie zrobił nic, by rozwiać obawy dziecka. Na jego pytanie, czy może wziąć z koszyczka naklejkę, odburknęła "weź". Doktor stwiedziłą u dziecka krztusiec i wydała skierowanie na odpłatne a zarazem drogie badania. Kiedy wróciłam do domu postanowiłam zadzwonić do lekarza rodzinnego moich dzieci i poradzić się w sprawie badań. Niestety źle przełączono rozmowę i telefon odebrała dr K., o której byłam na wizycie. Przekonana, że rozmawiam z moim lekarzem opowiedziałam historię wizyty. Doktor, pomimo, że słyszała, ze nie z nią chciałam rozmawiać nie przerwała rozmowy!!! Wysłuchała moich wywodów i dopiero na końcu przedstawiła się z ironią w głosie, po czym rzuciła słuchawką. Zachowała się bardzo niestosownie i bezczelnie. Wspomnę jeszcze, że moja Pani doktor ( tj. dr W.) przyjęła mnie następnego dnia, pomimo niezarejestrowania. Starała się pomóc, miała czas aby porozmawiać z dzieckiem, usmiechnąć się. Przy niej córeczka nie okazała najmniejszego strachu, z checią podeszła do badania. Doktor postawiła inną diagnozę, nie wspominając nic o badaniach na krztusiec. Po tygodniu leczenia objawy u dziecka ustąpiły. Wniosek taki, że doktor K. myliła się, a dodatkowo naraziłaby mnie na dodatkowy koszty badań, a dziecko na niepotrzebny stres podczas pobierania krwi. Ponadto od przypadkowo spotkanej w poczekalni osoby dowiedziałam się, jak to Pani K. zapisała innemu dziecku antybiotyk w zbyt dużej dawce. Tylko szybka reakcja rodziców i innego lekarza pozwoliła dziecku przeżyć. Pani skarżyła się również na zachowanie dr K., która nie przejęła się sytuacją i rzuciła słuchwką podczas rozmowy telefonicznej. Takie zachowanie lekarza, który składał przysięgę Hipokratesa zakrawa na skandal! Rodzice powierzają zdrowie i życie swoich dzieci lekarzom, wierząc w ich kompetencje i licząc na miłą obsługę. Niestety w przypadku dr K. z Przychodni "Medyk" nie można powiedzieć nic pozytywnego.

Maxima

01.01.2011

Placówka

Starogard Gdański, Juranda ze Spychowa

Nie zgadzam się (7)

Medyk

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Medyk?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Jestem bardzo zadowolony...
Jestem bardzo zadowolony z obsługi infolinii Medyk. Konsultant był uprzejmy, cierpliwie odpowiadał na moje pytania i pomógł mi szybko rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące mojego problemu zdrowotnego. Czas oczekiwania na połączenie był krótki, a rozmowa przebiegła profesjonalnie i rzeczowo.