Opinia użytkownika: Sylwia89
Dotycząca firmy: Medyk
Treść opinii: W dniu 25-09-2017 miałam umówioną prywatną wizytę USG jamy brzucha na godzinę 19:45 w Medyku na Szopena. Usiadłam w kolejce gdzie było przede mną 3 osoby, jednak po kilkunastu minutach okazało się, że jest to kolejka do poczekalni właściwej, a opóźnienie wynosi grubo ponad godzinę !!! Nikt nie wyszedł do pacjentów, nie poinformował czy zostaną przyjęci (według tabliczki na drzwiach lekarz przyjmował do godziny 20). Również pani z recepcji przy pobieraniu opłaty bezpośrednio przed wizytą nie przekazała mi, że będę musiała tyle czekać. Zupełnie nikt nie bierze pod uwagę, że ktoś może nie mieć możliwości tyle czekać!!! A co jeśli byłabym z poza Rzeszowa i nie miała powrotnego środka komunikacji ze względu na opóźnienie,? szła na nocną zmianę do pracy, czy musiała wracać na karmienie dziecka??? Albo zwyczajnie nie chciałoby mi się czekać... Zero szacunku i myślenia ze strony personelu. Nie wspominając o wytycznych 6godzinnej diety i pełnym pęcherzu do badania. Oczywiście po godzinie 20 rejestracja pacjentów prywatnych jest nieczynna i nikt nie jest w stanie pomóc, pacjenci pozostawieni sami sobie. Żeby odzyskać pieniądze za wizytę z której zrezygnowałam, muszę pofatygować się do tej chorej przychodni jeszcze raz i specjalnie, bo nie miał mnie kto obsłużyć. Myślałam, że tylko medycyna pracy jest tam do bani, ale widzę że kuleje cała struktura organizacyjna. Wizyta, po zwrot pieniędzy będzie moją ostatnią w tej placówce. Zdecydowanie odradzam korzystanie z ich usług!!!