Radisson Sas

(4.58)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 7)

Rewelacyjny i piękny...
Rewelacyjny i piękny hotel. Obsługa bardzo mila i przyjazna, ale niestety w trakcie rezerwacji nie uprzedzono mnie o utrudnieniach spowodowanych odbywającym sie w Krakowie zjeżdzie delegatów róznych państw a usytuowanie bramek kontrolnych przy samych drzwiach wejściowych zakrawa na całkowity brak profesjonalizmu

zarejestrowany-uzytkownik

06.11.2012

Placówka

Kraków, Straszewskiego

Nie zgadzam się (0)
Hotel położony blisko...
Hotel położony blisko starego rynku, cichy z bardzo dobrą kuchnią. Śniadania urozmaicone. Obsługa mocno nastawiona na klienta, zainteresowana nim. Pomimo, iż w trakcie naszych posiłków (kolacja, śniadanie) w hotelu przebywały dwie duże grupy, nie czuliśmy się pominięci czy ignorowani. Duży plus, nielicznym się to udaje. Niestety, cenę ponad 800 zł za pokój dwuosobowy uważam za zbyt wygórowaną.

Julka_5

12.09.2011

Placówka

Wrocław, Jana Purkyniego 10

Nie zgadzam się (4)
Do hotelu udałam...
Do hotelu udałam się na spotkanie biznesowe.W oczekiwaniu na klienta usiadłam w szerokim, bardzo przestronnym hallu.Hall jest tak zaprojektowany,że płynnie przechodzi z poczekalni w część konferencyjną z jednej strony i w część restauracyjno-kawiarnianą z drugiej.Chociaż w hotelu nie byłam pierwszy raz to jednak nie zwróciłam do tej pory uwagi na wystrój wnętrza na poziomie zerowym hotelu.W dużym stopniu rozczarowały mnie siedzenia - sofy przeznaczone dla gości hotelowych.Ich wygląd i funkcjonalność nie pasują do hotelu tej kategorii.W niejednym hotelu niższej kategorii komfort i estetyka mebli była znacznie lepsza od siedzeń niż w tym właśnie hotelu.Brązowe prostokątne sofy bardziej kojarzą mi się z prostej konstrukcji wersalką wyposażoną w tapicerowane poduszki.Jedna z takich właśnie poduszek potoczyła się za mną po posadzce gdy wstałam na przywitanie z nadchodzącym gościem.Ten pewien nieznaczny ale jednak dyskomfort siedzenia osłodził mi barman, który zobaczywszy mnie zajmującą miejsce na sofie, poza strefą kawiarnianą opuścił bar by mnie przywitać i zaproponować coś do picia. Podobną propozycję dostałam od innego pracownika obsługi hallu. W celu omówienia spraw, dla których spotkałam się z kontrahentem usiedliśmy przy stolikach.Mimo braku gości hotelowych i sporej ilości wolnych miejsc upatrzony przez nas stolik akurat był nieposprzątany po poprzednich gościach, co wywołało u nas niezadowolenie.W hotelu tej kategorii oczekuje się sprzątania na bieżąco by nie wywołać reakcji podobnych do naszych.Gdy już usiedliśmy kelner zjawił się jednak natychmiast i ze swoistą maestrią, mimo braku dłuższego doświadczenia i statusu studenta do czego przyznał się w rozmowie - zaproponował menu.Na zamówione przez nas pozycje nie czekaliśmy długo.Właściwie podano je natychmiast w odpowiedniej oprawie kulinarnej.Jakość potraw i podanie nie budziły żadnych zastrzeżeń.Gdy postanowiliśmy wyjść, mimo że siedzieliśmy z dala od bufetu nasz delikatny ale jednoznaczny gest wskazujący na chęć opuszczenia lokalu został bezbłędnie odczytany.Kelner pojawił w ułamek sekundy z rachunkiem.Po opłaceniu należności zostaliśmy odprowadzeni wzrokiem i uśmiechem miłego, bardzo uprzejmego kelnera.

Mebadess

27.03.2010

Placówka

Wrocław, Jana Purkyniego 10

Nie zgadzam się (14)
Witam, Dnia 29 listopada...
Witam, Dnia 29 listopada postanowiłem wybrać się na siłownię w hotelu Radisson w Szczecinie. Obszar znajdujący się tuż przed wejściem do hotelu był bardzo zadbany i czysty. Po wejściu do hotelu, moją uwagę zwrócił fakt czystej, niczym nie zmąconej atmosfery w holu. Czysto, ładnie i bez zbędnych udziwnień. Przejrzyście i przytulnie. Jedyne co mnie trochę zdziwiło to fakt, że panowie w recepcji nie powiedzieli dzień dobry ani nic podobnego. Tylko spojrzeli się na mnie i tyle. Jestem częstym klientem hotelowej siłowni i jeszcze ani razu nie przywitano mnie uśmiechem czy życzliwym "dzień dobry". Po zejściu na siłownie sytuacja diametralnie się odmieniła. Pani recepcjonistka przywitała mnie uśmiechem i zapytaniem "czy moge w czyms pomóc". Na to ja dałem swój karnet i w zamian otrzymałem kluczyk do szatni oraz 2 ręczniki. Fakt otrzymywania ręczników jest dla mnie bardzo wygodny gdyż nie muszę ich brać z domu.Szatnie również są bardzo wygodne. Nie są ciasne jak to ma miejsce w innych tego typu miejscach. Nie znam drugiej siłowni w Szczecinie która oferuję swoim klientom nie odpłatnie ręczniki oraz komfort korzystania z normalnej, nie klaustrofobicznej, szatni. Po przebraniu się wszedłem na salę treningową. Sala wyposażona jest w sprzęt wysokiej jakości. I tu znowu zauważam ponad przeciętną czystość i przejrzystość pomieszczenia. Wszystko utrzymane na wysokim poziomie. Dodam, że każde z urządzeń to ćwiczeń posiada krótki opis do jakich partii mięśniowych jest przeznaczone. Jest to bardzo istotne dla osób które dopiero zaczynają "przygodę" z siłownią. Po treningu mamy możliwość skorzystania z bardzo przyjemnej,czystej-sauny. Doskonały sposób na odpoczynek po ćwiczeniach siłowych. Ważny jest również fakt, że sauna ma odpowiednią wielkość. Nie jest za mała ani za duża. Doskonale dopasowana do wielkości siłowni. Po prysznicu udałem się do wyjścia, gdzie oddałem mokre ręczniki i zostałem pożegnany należycie przez panią recepcjonistkę. Trudno wymagać czegoś więcej od tego typu miejsc. Dziękuję,

Dariusz_191

30.11.2009

Placówka

Szczecin, Plac Rodła 8

Nie zgadzam się (24)
Umówiony byłem na...
Umówiony byłem na godz. 22.00 w hotelu na któtkie spotkanie. Jak zawsze staram się być kilka minut wcześniej. Wchodząc do hotelu zwróciłem uwagę na tynk na budynku. Nie był on pierwszej świeżości - był brudny. Wchodziłem bocznym wejściem, które w było dość czyste. Jedynie wycieraczka, która była bardzo mokra nadawała się na dobre odkurzanie. Po wejściu podłoga była czysta. Sklep znajdujący się po lewej stronie z upominkami też sprawiał wrażenie dobrze zatowarowanego, lecz na produktach znajdujących się bezpośrednio przy regale brakowało cen na produktach. Poszedłem dalej w stronę holu głównego. Po lewej stronie znajdowała się kawiarnia, gdzie siedziało około 10-12 gości. Miejsce wyglądało bardzo schludnie i czysto. Z daleka widać było pyszne torty w gablocie, a na ścianie grał ARD z transmisją Obalenia muru berlińskiego. Dochodząc na hol główny zauważyłem, jak bardzo nudzi się ochrona hotelu i "Boy hotelowy". Jeden stoi z jednej strony recepcji, drugi z drugiej. Recepcjoniści stoją razem z ochroną hotelu i wyraźnie oglądają "Coś" ciekawego w Internecie, nie do końca zwracając uwagę co się dzieje w hotelu. Postanowiłem udać się do WC i oddzielnym pomieszczeniu. Toaleta była czysta i pachnąca. Było widać dobre przygotowanie personelu do sprzątania. Dostępny był papier i mydło, w kabinach nie było nikogo. Był ład i porządek. Przed wejściem do WC znajdował się sprawny i bezpłatny automat do czyszczenia obuwia, lecz działał trochę głośno. Gdy powróciłem na hol zauważyłem kilka niepalących się lampek w głównym żyrandolu. Sofy wyglądały na lekko wysiedzone przez gości. Mój gość przyszedł punktualnie. Na tym zakończyłem obserwację funkcjonowania standardów w hotelu.

zarejestrowany-uzytkownik

10.11.2009

Placówka

Szczecin, Plac Rodła 8

Nie zgadzam się (28)
Obsluga miła i...
Obsluga miła i fachowa. Szybko. Pokoje czyściutkie i schludne a jakie piekne! Jest i darmowy telewizor i żelazko, wygodne łoża z mięciutką pościelą. Jedzenie jakiego nigdy w ustach nie miałam. Pycha. Tylko że cena mnie przerazila.Ale i tak tam wrócę!

Joanna_874

28.10.2009

Placówka

Warszawa, Grzybowska

Nie zgadzam się (33)

Radisson Sas

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Radisson Sas?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.