MPK Legnica

( 2.87 )

Opinie (25)

Linia 5 o ...

Linia 5 o gogzinie 14 19 niebyła klimatyzowana górne kllapy były zamknięte . Po ludziach ciek pot. zastanawiam się cz dalej korzystać z MPK

Totalna porażka

Dzisiaj pseudo kierowca ( starszy, w okularach) linja nr 3 Witelona , pl Wilsona (661 02 ) odjazd autobusu 12:52 , zatoczka autobusowa ma około 30 metrów albo i więcej a kierowcy zatrzymują się za każdym razem w innym miejscu ( czasami przy wiacie przystankowej czasami na środku zatoczki i jak dzisiaj ) na samym końcu zatoczki mimo że tłum ludzi stał w połowie zatoczki , na biegnących ludzi chętnych skorzystania z przejazdu autobusem, kierowca zamknął drzwi poczym odjechał z szyderczym uśmiechem na twarzy . Przewóz osób wymaga odpowiednich testów psychologicznych ale Legnickie mpk chyba ich nie stosuje skoro zatrudnia pseudo kierowców tego pokroju , moim zdaniem tak podły i opryskiwy kierowca który nie zabiera pasażerów jadących do pracy na strefę ekonomiczną ( którzy pewnie nie zdążyli na czas do pracy ) nie powinien mieć prawa bytu , wystarczyła by odrobina życzliwości by wszyscy byli zadowoleni a nie bezczelność i prostactwo , zatem ( panie kierowco ) czas zacząć korzystać z emerytury zamiast utrudniać życie innym ludziom z powodu kryzysu własnego wieku starczego , albo pracujemy jak się należy i własne kompleksy do kieszeni albo przed telewizor i do kościoła .

Porażka

Zero profesjonalizmu, kierowca beznadziejny (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Dno porażka

Dziś jechałem linia nr 4. O godz. 13.05 i wysiadalem na przystanku na Jaworzynska obwodnica zachodnia na żądanie. Kierowca na przystanku się nie zatrzymał a stóp wciskalem wcześniej a kierowca mi wmawial że stóp nie był wcisniety i robił sobie głupie usmieszki powiedziałem mu by sprawdził monitoring a on na to że nie będzie sprawdzał żadnego monitoringu. Poprostu brak kultury. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Kierowca bez empatii

Stary pryk miał problem przeliczenia aż 2 zł podanego w 20gr. Wyrąbane miał w słowa że jest wyliczone. Przez słuchawkę mówił do jakiegoś kolegi z pogardą o całej sytuacji. Jak nie ogarnia prostej matmy 2x5x2 to zmień robotę a nie. Nie mówię tu o wszystkich kierowcach. Niektórzy są aż nie warci tej pracy bo właśnie tacy psują wam opinie. Współczuje kolegom i pasażerom jak traficie na tego pana. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Odwiedzałeś ostatnio MPK Legnica?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

MPK Wrocław

(2.22 )

ZKM Zawiercie

(1.00 )

MPK Olsztyn

(2.02 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem