1 Minute

( 3.53 )

Opinie (47)

Nie polecam

Dnia 03.08.21 około godziny 10 rano odwiedziłam ten sklep. Pani z obsługi jest bardzo niemiła. Nie potrafi normalnie rozmawiać tylko z pretensjami i uniesionym głosem. Obrazona na cały świat. Zwróciłam pani uwagę, że jest dla mnie bardzo niemiła to zaczęła krzyczeć. Masakra

Rewelacyjny Sprzedawca!

Witam. Codziennie wysiadam na drugiej linii metra świętokrzyska w drodze do pracy i zawsze po drodze wchodze do sklepu 1 Minute. Jakość obsługi oferowana przez Pana który jest bardzo często popołudniu jest znakomita:) Miły , profesjonalny i zawsze służy pomocą. Takich sprzedawców nam potrzeba:)

Nasz Dziennik

Od lat jeżdżę do pracy pociągiem z Gliwic. Rano kupuję gazetę. Od paru tygodniu w Państwa sklepie jestem atakowana tytułami prawicowymi. Jedna z pań, które tam sprzedają zakrywa gazety typu GW, Dziennik Zachodni - gazetami Gazeta Warszawska, Gazeta Polska, Nasz Dziennik. Proszę mi wierzyć - Gliwice to nie jest miasto, w którym biegnie się rano po ten typ wiadomości i opinii. Czy mają Państwo jakąś politykę w zakresie ekspozycji gazet ? Nie chce zmieniać przyzwyczajeń, ale jeśli nie będzie reakcji - przeniosę się do innego sklepu, a proszę mi wierzyć sporo kupuję przy okazji ...:-)

Stary produkt

Witam, jadę właśnie pociągiem. Przed odjazdem poszłam do 1 minutę po coś do jedzenia, bardzo mi się spieszyło wiec wpadłam tam i szybko zajrzałam jakie są kanapki. Spodobała mi taka z salami wiec idę do kasy, po drodze jeszcze jakieś cukierki i już stoję w kolejce. Pani obsłużyła mnie zgodnie ze standardami. W tym momencie Jadę już pociągiem ,wyciągam ta kanapkę a salami jest CZARNE, dosłownie jakby wsadzili tam salceson bo on ma taki kolor. Dodatkowo śmierdzi jakby ta kanapka leżała kilka dni. Wątpię aby to był jakis inny rodzaj salami czy odmiana bo na wystawce to salami które zobaczyłam miało kolor różowy.... jest to obrzydliwe i nie wiem jak można sprzedawać ludziom zepsuty lub stary/po dacie produkt. Nie wiem czy jest tu taka opcja ale zrobię zdjęcie i wyślę do odpowiednich ludzi. Jeśli chodzi o mnie i rozpoznawalność pani która to przeczyta na pewno będzie wiedziała o kogo chodzi bo akurat kiedy mnie obsługiwała skończył jej się papier w fiskalu. Nie pozdrawiam

Witam

Witam,Swoją opinię piszę jako klient.Dzisiaj o godzinie 13:05 zostałam strasznie źle potraktowana w 1 minute na dworcu PKP w Gliwicach. Chciałam kupić kawę. Chwyciłam kubek i chciałam nalać gorący napój. Pani zwróciła mi uwagę. Powiedziała, że najpierw się płaci a później nalewa się kawę. Zrozumiałam. Podeszłam więc do kasy i chciałam zapłacić ale Pani najwyraźniej miała coś lepszego do roboty niż obsługę klienta. Zignorowała mnie. Po paru minutach wreszcie mogłam zostać obsłużona. Zamówiłam czarną kawę w kubku 300 ml oraz czekoladę milkę (także gorący napój). Pani mnie nie zrozumiała i skasowała jak za kawę 200 ml. Zwróciłam jej uwagę. Powiedziałam, że zamawiałam kawę 300 ml a nie 200 ml. Ona na to, że ona lepiej wie co ja powiedziałam i że z jej słuchem jest jeszcze wszystko w porządku. A ja na to, że zamawiałam 300 ml i to jej się przesłyszało. Nie przyjęła mojej argumentacji. Upiearała się przy swoim z bardzo negatywnym tonem, który nie przystoi osobie obsługującej. Mogę stwierdzić, że nie wykazała się profesjonalizmem i była niekonsekwentna w swoich działaniach. Uważam, że właściwie przyjęcie zamówienia od klienta jest czymś elementarnym w tej pracy. Jestem zniesmaczona i zszokowana brakiem przyjemnej obsługi w tak znanej firmie. Zaznaczę to, że odwiedzałam 1 minute w Gliwicach wielokrotnie ale za sprawą tej Pani już więcej tam nie wrócę. Świadkiem zdarzenia była moja siostra, która wyraźnie słyszała całą rozmowę i może potwierdzić, że zamówiłam kawę 300 ml a nie 200ml. Mam nadzieję, że coś zostanie zrobione w kierunku poprawy jakości obsługi w tym miejscu.

Wchodząc do sklepu nie zostałem przywitany

Wchodząc do sklepu nie zostałem przywitany, wybrałem produkt do zakupu, podchodząc do kasy pani zaproponowała dodatkowy produkt do kupienia po czym po moim pożegnaniu pani się pożegnała ze mną.

W kiosku pracuje niezmiernie miły pan

W kiosku pracuje niezmiernie miły pan, który ilekroć odwiedzam to miejsce, poprawia mi humor. Zawsze zażartuje, bądź powie coś, co sprawia, że człowiek się uśmiecha. Cała reszta jest dość przeciętna, asortyment i ceny jak w innych miejscach podobnego typu.

Po zmianie personelu i asortymentu okropnie się pogorszyło!

Po zmianie personelu i asortymentu okropnie się pogorszyło! Wcześniej kanapka mogła być zrobiona na miejscu przy kliencie, a teraz albo kupujesz co jest, albo spadaj... Kilka lat kupowałam łososia w ciemnej bułce, a teraz "nie ma takiej konfiguracji do nabicia na kasie" chociaż próbowałam trzy razy w przeciągu 2 miesięcy... To potwierdza niestety stereotyp, że w handlu spożywczym nie pracują/ nie prowadzą zbyt inteligentne osoby... Wasz biznes, Wasze zasady, Wasza strata. Pojechałam do Caffe Nero w Outlecie, a jeszcze Auchan jest na przeciwko - więc nie można w dzisiejszych czasach zachowywać się jak monopolista!

Bardzo miła obsługa

Bardzo miła obsługa, pani pomogła mi obsłużyć ekspres do kawy, czas oczekiwania jest bardzo krótki, idealny na szybkie zakupy. Produkty poukładane, w sklepie czysto. Polecam

Przyszłam do sklepu 1 Minute

Przyszłam do sklepu "1 Minute", by zareklamować e-papierosa, którego tam kupiłam. Wszystkie ekspedientki były zajęte (jedna wyciskała sok, druga czyściła mikrofalówkę). Dopiero po chwili jedna z nich podeszła do mnie. Była nieuprzejma, w trakcie gdy mnie obsługiwała, rozmawiała z koleżanką. Nie umiała udzielić mi informacji odnośnie tego czy i gdzie mogę papierosa zareklamować. Skierowała mnie do szefostwa na metro Racławicka. Sklep był czysty, natomiast ogólna ocena słaba.

Dobra jakość obsługi

Dobra jakość obsługi. Dostałem promocyjną ulotkę, z ulotką kawa gratis.Mili sprzedawcy

Pracownik punktu mloda kobieta

Pracownik punktu mloda kobieta. Wchodzac do sklepu nie uslyszalam dziendobry. Odpowiedziala dopiero gdy ja powiedzialam. Pozatym pracownica zajeta wypelnianiem dokumentow. Gdy wybieralam wode mineralna zauwazylam ze ceny sa dosc wysokie butelka0,5 kosztuje 2.80zl. Sklep dobrze wyposazony. Po podejsciu do kasy pracownica wziela wode nabila na kase powiedziala ile mam zaplacic nic nie zaproponowala byla powolna. Jak by znudzona. Wychodzac odpowiedziala dowidzenia. W sklepie bylo czysto nie bylo innych klientow

Odwiedzałeś ostatnio 1 Minute?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.58 )

Żabka

(3.59 )

SDH Feniks

(3.77 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem