Opinia użytkownika: myucian
Dotycząca firmy: 1 Minute
Treść opinii: Witam,Swoją opinię piszę jako klient.Dzisiaj o godzinie 13:05 zostałam strasznie źle potraktowana w 1 minute na dworcu PKP w Gliwicach. Chciałam kupić kawę. Chwyciłam kubek i chciałam nalać gorący napój. Pani zwróciła mi uwagę. Powiedziała, że najpierw się płaci a później nalewa się kawę. Zrozumiałam. Podeszłam więc do kasy i chciałam zapłacić ale Pani najwyraźniej miała coś lepszego do roboty niż obsługę klienta. Zignorowała mnie. Po paru minutach wreszcie mogłam zostać obsłużona. Zamówiłam czarną kawę w kubku 300 ml oraz czekoladę milkę (także gorący napój). Pani mnie nie zrozumiała i skasowała jak za kawę 200 ml. Zwróciłam jej uwagę. Powiedziałam, że zamawiałam kawę 300 ml a nie 200 ml. Ona na to, że ona lepiej wie co ja powiedziałam i że z jej słuchem jest jeszcze wszystko w porządku. A ja na to, że zamawiałam 300 ml i to jej się przesłyszało. Nie przyjęła mojej argumentacji. Upiearała się przy swoim z bardzo negatywnym tonem, który nie przystoi osobie obsługującej. Mogę stwierdzić, że nie wykazała się profesjonalizmem i była niekonsekwentna w swoich działaniach. Uważam, że właściwie przyjęcie zamówienia od klienta jest czymś elementarnym w tej pracy. Jestem zniesmaczona i zszokowana brakiem przyjemnej obsługi w tak znanej firmie. Zaznaczę to, że odwiedzałam 1 minute w Gliwicach wielokrotnie ale za sprawą tej Pani już więcej tam nie wrócę. Świadkiem zdarzenia była moja siostra, która wyraźnie słyszała całą rozmowę i może potwierdzić, że zamówiłam kawę 300 ml a nie 200ml. Mam nadzieję, że coś zostanie zrobione w kierunku poprawy jakości obsługi w tym miejscu.