Jakość Obsługi

ING Bank Śląski

( 4.27 )

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce. Inspiruje klientów do podejmowania trafnych decyzji finansowych. Daje narzędzia, dzięki którym bankowość staje się przyjazna i transparentna. Oferuje pełen zakres usług i produktów finansowych dla klientów indywidualnych, małych przedsiębiorców oraz dużych podmiotów gospodarczych. Zapewnia wielokanałowy dostęp do kont osobistych i firmowych oraz posiada ogólnopolską sieć nowoczesnych placówek bankowych, które umożliwiają swobodne bankowanie w asyście doradców. W skład grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego wchodzą również spółki świadczące usługi leasingowe oraz faktoringowe.

Opinie (1563)

Szybko i sprawnie

Bardzo miła obsługa. Pani pomogła mi załatwić moją sprawę w ekspresowym tempie, dając do wyboru kilka możliwości. Nienachalnie poleciła mi także pasującą do mojego konta dodatkową kartę. Miło zaskoczyła mnie ogromna naturalność tej propozycji. Pani nie naciskała, nie była nieprzyjemna. Wygląd pomieszczenia bardzo jasny, czysty. Poczułam się dobrze potraktowana.

Bankomaty

Zbyt mała liczba bankomatów dostępnych bez prowizji. Nie które są oznaczone jako ING a w rzeczywistości już nie są. Wpłatomaty działają tylko w oddziale.

Obsługa klienta na najwyższym poziomie.

Polecam kontakt, jestem pod wrażeniem obsługi ING Bank Śląski. Konsultant miły, rzeczowy i fachowy. Szybko i przyjemnie, sprawa załatwiona, problem z głowy.

Wielkie zaangażowanie

Pan z ogromnym zaangażowaniem opowiedział mi o ofercie, poświęcił na to dużo czasu i energii. Było widać, że lubi to, co robi.

Bardzo dobra obsługa

Zakładanie konta przez internet w tym banku jest proste i intuicyjne. Kontakt z ze strony banku po dwóch dniach, (zgodnie z informacją na stonce). Rozmowa trwała około 10 minut. Po przedstawieniu się przez Panią dzwoniącą z banku, nastąpiła weryfikacja klienta, Pani rzeczowo i rzetelnie opowiedziała o wszystkich funkcjach konta i w jaki sposób będzie wyglądało podpisanie dokumentów, Na moje pytania odpowiedź rzeczowa i szczegółowa. Pani z miłym głosem, kulturalna z przyjaznym nastawieniem do klienta.

Bardzo dobra obsługa

Zakładanie konta przez internet w tym banku jest proste i intuicyjne. Kontakt z ze strony banku po dwóch dniach, (zgodnie z informacją na stonce). Rozmowa trwała około 10 minut. Po przedstawieniu się przez Panią dzwoniącą z banku, nastąpiła weryfikacja klienta, Pani rzeczowo i rzetelnie opowiedziała o wszystkich funkcjach konta i w jaki sposób będzie wyglądało podpisanie dokumentów, Na moje pytania odpowiedź rzeczowa i szczegółowa. Pani z miłym głosem, kulturalna z przyjaznym nastawieniem do klienta.

Nieprofesjonalna obsługa

Panowie pracujący przy wyspie ustawionej na środku centrum handlowego w bardzo nieprofesjonalny sposób zdobywają potencjalnych klientów. Pracownicy podchodzą do klientów centrum i zachęcają ich do przeprowadzenia rozmowy, są przy tym uprzejmi i uśmiechnięci. Sprzedawcy nie przyjmują jednak "nie, dziękuję bardzo" za odpowiedź i bardziej intensywnie zachęcają do wysłuchania oferty, z perspektywy osoby potencjalnie zainteresowanej ze skorzystania z usługi uważam, że jest to niekulturalna metoda, która wzbudza we mnie negatywne emocje. Rozmowa z pracownikiem wyglądała bardziej jak dyskusja i pojedynek na argumenty niż dialog pomiędzy dwoma dorosłymi, szanującymi się osobami. Chociaż panowie przez cały czas byli sympatyczni, to wywarli na mnie presję i stworzyli nerwową atmosferę. Sprzedawcy po krótkiej rozmowie dziękują za rozmowę i grzecznie żegnają się, niestety jednak negatywne emocje pozostają i nie są one skierowane w ich stronę, a w stronę Banku ING.

ING chat

Swobodna sympatyczna konwersacja, język zrozumiały nawet dla laika w sprawach bankowych. Nagle paragrafy i drobny druk w umowie (zrozumiały tylko dla prawnika lub bankowca) stają się jasne nawet dla trzylatka :) Dzięki takim rozmową na chacie mogę zaoszczędzić sporo pieniędzy

Super

Profesjonalne podejście do klienta. Pracownik wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w przedstawianiu ofert banku. Ponadto miła obsługa oraz używanie prostego i zrozumiałego dla klienta języka podczas prezentowania ofert banku. Polecam.

super

Szybka profesjonalna obsługa, spokój konsultanta, sympatyczna rozmowa

Pełen profesjonalizm

Natychmiastowe zgłoszenie się pracownika. Pełna, dyskretna i poufna weryfikacja. Zwięzłe omówienie problemu i miła finalizacja rozmowy.

Konkretna, rzeczowa informacja.

Poszłam do banku dowiedzieć się o możliwości ulokowania oszczędności m.in. w obligacje. Doradca rzeczowo i konkretnie pokazał mi, jak poruszać się po stronie www.ing.pl , jakie typy / rodzaje inwestycji oferuje bank i w jaki sposób sama mogę zacząć inwestować zaczynając od 50 zł i niewielkiego ryzyka. Pokazał mi na stronie banku po zalogowaniu, jak mogę samodzielnie założyć lokatę, na co powinnam zwrócić uwagę przy wyborze funduszu, jak kalkulować ryzyko. Fachowa, rzeczowa obsługa.

Super obsługa.

Bardzo dobra lokalizacja. Parking przed bankiem. Obsługa fachowa, miła. Przyjazna dla klientów. Jestem bardzo zadowolona z Banku i z obsługi.

Sprawa wyjaśniona zgodnie z oczekiwaniem klienta

Telefon na infolinię dotyczył kwestii nieprawidłowego adresu we wzorze umowy kredytu hipotecznego. Pracownik udzielił wyczerpujących informacji. Na zgłoszoną przeze mnie prośbę o uzyskanie dodatkowych danych zapewnił o zweryfikowaniu informacji i o późniejszym oddzwonieniu. Telefon pracownika z odpowiedzią został wykonany w przeciągu godziny od pierwszej rozmowy telefonicznej. Przekazane informacje były klarowne i wyczerpujące, kontakt z pracownikiem banku oceniam jako bardzo dobry.

Super!

Bardzo profesjonalny oddział w Zielonej Górze. Pracownicy uprzejmi, pomocni i obsługują w czasie wyznaczonym przez klienta. Sprawy załatwiane szybko, od ręki i bez zbędnych formalności. Wnętrze przytulne, z odseparowanymi pokojami do załatwiania spraw.

Porażka, brak jakiejkolwiek organizacji.

Bardzo rozczarowana jestem obsługą w banku ING, mianowicie procesem zakładania konta internetowego. Brak komunikacji pomiędzy kurierem a konsultantami infolinii, brak poinformowania pracowników poczty jak postępować z paczką, długi i skomplikowany proces, brak kontaktu ze strony kuriera przed dostarczeniem paczki i brak elastyczności.

Odwiedzałeś ostatnio ING Bank Śląski?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • karty płatnicze
  • bank
  • banki
  • kredyt
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • pożyczka

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.51 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.68 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem