zalando.pl

( 4.39 )

Zalando zostało utworzone w 2008 roku przez Davida Schneidera i Roberta Gentza, wspieranych kapitałem inwestycyjnym braci Samwer – multimilionerów i przedsiębiorców branży internetowej. Z biegiem czasu Zalando zaczęło wypuszczać na rynek własne kolekcje i marki. Sprzedaż skupia się głównie na obuwiu i odzieży, przy czym dostępny jest szerszy asortyment, który obejmuje produkty dekoracyjne, okulary przeciwsłoneczne, zegarki i biżuterię.

Opinie (752)

Świetnie!

Szybka wysyłka, bardzo mi się podoba możliwość kupowania kolekcji tall- dla wysokich! Duzy wybór asortymentu i częste obniżki :)

Ogromny wybór ubrań ...

Ogromny wybór ubrań dla kobiet i mężczyzn, atrakcyjne ceny

Bardzo fajny portal ...

Bardzo fajny portal oferujący wiele produktów w promocyjnych cenach. Bardzo dobre terminy dostaw oraz bezplatne zwroty.

Rewelacja!

Bardzo szybka obsługa klienta.

OK

Bardzo drogo w porównaniu do sklepów stacjonarnych ale super ze można zwrócić towar po dłuższym czasie

Rewelacja!

Nigdy nie ma problemów z przesyłkami oraz zwrotem towarów. Jeśli towaru zabraknie na magazynach, pieniądze sa od razu zwracane.

Super!

Duży wybór produktów przy pomocnym rozwiązaniu ze zwrotem towaru w określonym czasie.

Tak sobie.

Duży wybór asortymentu.

Rewelacja!

Zamawiam na Zalando bardzo często, głównie dlatego, że mają duży wybór, dobrą jakość, darmową przesyłkę i bezproblemowe, darmowe zwroty, na które jest dużo czasu. Bardzo dobra obsługa klienta, w 99% wszystko na czas, nie raz dostarczone ekspresowo. Bardzo polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021
zalando.pl Inna forma kontaktu

Super!

Dobra odzież.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021
zalando.pl Inna forma kontaktu

Rewelacja!

Firma profesjonalnie podchodzi do obsługi klienta. Nie miałam nigdy żadnych problemów, informacje są przekazywane niezwłocznie, dzięki czemu klienci są na bieżąco informowani o wszelkich zmianach.

Rewelacja!

bardzo szybko, sprawnie, bezproblemowo

Rewelacja!

Mój ulubiony sklep z odzieżą. Duży wybór sprawna obsługa, ekspresowa wysyłka.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021
zalando.pl Inna forma kontaktu

Rewelacja!

Szybko i sprawnie, szybka wysyłka, długi zwrot.

Rewelacja!

Zakupy przez internet trzeba lubić. Dużo rzeczy można znaleźć za nie wielkie pieniądze. Jakość produktów jest bardzo dobra. Dostawa szybka i nie ma problemu ze zwrotami.

Rewelacja!

Bogactwo wyboru ,sprawna wysyłka i zwroty oraz przychylność do reklamacji.

Rewelacja!

Zadowolenie z zakupów. Świetna strona z ubraniami!

Odwiedzałeś ostatnio zalando.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

czytam.pl

(4.48 )

Allegro.pl

(3.94 )

Interia.pl

(3.98 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem