Apart

( 1.84 )

Opinie (1013)

Porażka

Odwiedziłam wasz salon w Bełchatowie w zeszłym tygodniu. Pusto. Sprzedawczyni z pytaniem ,, pokazać coś?,, Ponieważ wiedzieliśmy co chcemy kupić pani na nasze pytanie odpowiedziała ,,nie ma,, Na naszą prożbę o zamówienie towaru zniknęła na zapleczu na ok. 10 min. Po powrocie jednyną info. były słowa ,,nie ma,, i ponowne zniknięcie za drzwiami zaplecza. Po powrocie do domu w waszym sklepie internetowym znalazłam po 5 min. poszukiwaną srebrną branzoletkę .Kupiłam i zamówiłam odbiór w salonie. Dziś 14.02. W salonie pusto. 4 osoby obsługi. Brak słowa Dzień dobry o uśmiechu nie wspomnę. Brak zainteresowania !!! Mamy do odbioru zamówioną przesyłkę- mówimy. Proszę do kasy - sprzedawca. Trzykrotnie podawałam swoje nazwisko i kod. Na koniec sprzedawca po raz czwarty wpisał kod z telefonu. Zdenerwowaliśmy go informacją ,że uważamy ,`ze nie są przyjażni i pomocni dla klientów. Proszę o zwrócenie uwagi na pracę sprzedawców tego salonu. Nalezy ich jeszcze raz przeszkolić bo ich postawa szkodzi wizerunkowi firmy. W dobie tak dużej konkurencji dobry pracownik to skarb, zły to porażka dla firmy. Z wyrazami szacunku- Katarzyna Elyan-van der Hout

Nie polecam wyrobów Apart

Kupiłam dziecku na roczek kolczyki. Po tygodniu użytkowania oderwał sie ozdobny motylek . Taki mały element w rączkach dziecka stanowi niebezpieczeństwo! Jakość kolczyków pozostawia wiele do życzenia. Pieniążki w Aparce się płaci i chętnie je przyjmują , ale reklamacji to już nie nie uwzględnia. Wszystkim odradzam robienia tam zakupów teraz i zawsze!

Pełna Kompetencja w obsłudze

Udałem, się do sklepu Apart w celu zakupu zgubionego przez żonę naszyjnika, odrazu udałem się do pracownicy siedzącej w kasie z prośbą o pomoc. Z uśmiechem na ustach i pełnym profesjonalizmem zapytała jak może mi pomóc. Wytłumaczyłem, że proszę o znalezienie z mojej karty lojalnościowej jednego z zakupów, żeby łatwiej było nam znaleźć to czego szukam, Pani pomimo pewnych problemów z mojej strony, nie umiałem przypomnieć sobie danych z karty, z pełnym zaangażowaniem i uśmiechem starała mi się pomóc. Jak w końcu udało nam się ustalić jakiego produktu szukam, w pełni się zaangażowała w znalezienie produktu na początku w systemie nie widziała w stanie sklepu posiadania go i z zaczęła szukać w innych placówkach sieci Apart, jednakże po chwili zastanowienia zaczęła jednak szukać w sklepie i znalazła jedną sztukę na wystawie. Obsługa z jej strony była bardzo miła i kompetentna, Była ona ubrana w strój służbowy z plakietką imienną. sklep był czysty i zadbany

Nigdy więcej nie kupię biżuterii w salonie Apart

Dostałam na urodziny kolczyki. Po miesiącu zepsuło się zapięcie, więc złożyłam reklamację z żądaniem naprawy bądź wymiany na takie same. Reklamację rozpatrzono pozytywnie i dostałam nowe zapięcie. Po kilku dniach zaczęło boleć mnie ucho a zapięcie zmieniło kolor na miedziany. Złożyłam reklamację ponownie z żądaniem wymiany na nowe zapięcie, takie jak było na początku, oryginalne. Po 16 dniach (powinno być 14 dni) dostalam smsa o pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, więc udałam się do salonu i zostalam poinformowana, że nie ma możliwości wymiany zapięcia a takich kolczyków już nie ma i mogę wybrać inne w tej samej kwocie lub droższe z dopłatą, a zwrot gotówki jest niemożliwy. Pani była niemiła i lekceważąca. Zamierzam iść jeszcze raz i prosić o zwrot gotówki, choć wiem że pewnie nie mogę liczyć na pomoc obsługi i będzie to niemiłe doświadczenie. Sprzedawane produkty są słabej jakości a podejście do klienta jest na najniższym poziomie, kompletny brak szacunku.

Nie polecam nikomu Firmy Apart

Witam nie polecam nikomu tej firmy Apart kupiłem Żonie kolczyki przy pierwszym założeniu rozpadły się jechałem 120 km specjalnie zrobić Żonie prezent potem jechałem znowu 120 km złożyć reklamacje .teraz muszę jeszcze raz jechać 120 km odebrać pieniądze zadzwoniłem na infolinię Pani powiedziała nie ma problemu wyślemy na konto proszę skontaktować się ze sklepem podać numer konta dzwonię do sklepu t mnie wyśmiali ,dzwonię drugi raz na info nie można na konto .Dobrze za koszty nie zwrócą to zrobiłem 360 km dla czego nie polecam tej aparatu pierwsze sprzedali mi bubel i narazili na koszty nie polecam nikomu apart

Przyjazni klientom

Zycze aby Panie byly bardziej przychylne klientom a nie traktowaly ich jak zlo konieczne. I proponowalabym wyszkolic pracownikow co do zwrotu towaru poniewaz podaja nie prawdziwe informacje.

Przyjazni klientom

Zycze aby Panie byly bardziej przychylne klientom a nie traktowaly ich jak zlo konieczne

Super podejście do klienta i polityka firmy

Zgłosiłam się do sklepu z zerwanym łańcuszkiem w celu reklamacji. Pracownica od razu spisała reklamację, nie patrzyła na mnie podejrzliwie, czy to przypadkiem nie ja zerwałam sama ten łańcuszek. I co najlepsze na miejscu otrzymałam nowy. Super obsługa i polityka firmy. W wielu firmach klienta traktuje się jak zło konieczne i robi wszystko, aby nie uznać reklamacji. Szczerze polecam!

ignorancja totalna Pan z poziomu pierwszego

Z taką ignorancja i obsługa a raczej jej brakiem to się jeszcze nie spotkałam nie dziwię że sklep pusty Pani zbyt zajęta patrzeniem sobie w tatę i zdziwiona że ja coś chciałam kupić. Brak mi słów w ogóle niezainteresowana obsługa Ani sprzedażą nawet dzień dobry nie było. Jeszcze jej zapytanie A Pani coś chciała? I zajęła się tabletem brawo.

Tragiczna obsługa, polecam omijać szerokim łukiem

Opinia dotyczy zmniejszenia pierścionka zaręczynowego w salonie apart w galerii Rzeszów. Po wejściu do salonu ekspedientka podeszła do mnie i narzeczonego z ponurą miną bez dzień dobry rzuciła czy może w czymś pomóc, powiedziałam że chcę zmniejszyć pierścionek, który był kupiony 3 tygodnie wcześniej w tym salonie, wyciągnęłam wszystkie potrzebne rzeczy, zdjęłam pierścionek z palca i położyłam wszytsko na ladzie ekspedientka w tym czasie caly czas milczała dopóki nie zauwazyla ze zdjemuje pierścionek z palca krzyknęła że na pewno nie wymienią pierścionka który był już noszony ale wtedy powtórzyłam że chce go zmniejszyć a nie wymienić więc poprosila do lady obok gdzie były pierścionki zaręczynowe wraz z cenami co również nie powinno sie zdarzyć i kazala przymierzyć rozmiar mniejszy po wsunięciu pierścionka na palec nie byłam pewna czy nadal nie jest za duży na co ekspedientka ze w tej chwili z tego modelu nie mają mniejszego ale ten wydaje się być dobry mimo że nawet nie popatrzyła na mój palec i niestety uwierzyłam,,specjalistyce" i zgodziłam się na ten rozmiar co oczywiście było błędem ponieważ powinnam miec zmierzony palec (tak robią w innych firmach) wczoraj odebrałam pierścionek i nadal jest za duzy niestety 30 dni od zakupu już minęło więc muszę zmniejszyć na własny koszt ale na pewno nie w aparcie. Odradzam wszystkim którzy planowali kupić pierścionek zaręczynowy właśnie w tym salonie.

Nieprofesjonalne podejście do klienta

Fatalna obsługa w sklepie. Klient przychodząc do sklepu z nadzieją, że otrzyma profesjonalne doradztwo w temacie biżuterii, spotyka się z obojętnością obsługi. Poza tym prosząc o konkretny rozmiar pierścionka, otrzymuje się inny. Sklep nie bierze winy na siebie za pomylony pierścionek, powołując się na to, że w dokumentach były wszystkie informacje. Nie sądzę, żeby każdy klient, który przychodzi z prośbą o pomoc w doborze pierścionka, gdzie prosi o konkretny rozmiar, sprawdza w dokumentach czy aby na pewno otrzymał produkt w rozmiarze, który chciał kupić, skoro jasno powiedział czego potrzebuje. Potem oczywiście kolejny problem w sklepie - wymiana. Nie dość, że błędnie sprzedany produkt to trzeba kolejny miesiąc czekać na ekspertyzę, po której może okazać się, że jednak nie dojdzie do wymiany, bo produkt był noszony. Jak to możliwe, że był noszony, skoro nie dało się go włożyć na palec? Wystarczy trochę logiki. Pytając kulturalnie w sklepie, ile czasu można czekać na informację o wyniku ekspertyzy, spotkaliśmy się w pretensją Pani, że w ogóle śmiemy zapytać. Bardzo, bardzo nie polecam tego salonu. Myślę, że lepiej skorzystać z usług W.Kruk lub innego salonu niż konfrontować się z obsługą w tym sklepie.

Nedza z PRL

Przykre jest to, ze wraca stare i to niedobre stare. Obsługa sklepu nie jest w ogóle zainteresowana klientem. Nic dziwnego, ze sklep jest pusty. W przeciwienstwie, sklep marki Pandora jest pełen klientów a obsługa uśmiechnięta i witajaca wszystkich spiewnym "dzien dobry". Az chce sie cos kupic. W sklepie Apart panuje cisza a kiedy klient wymusi juz kontakt to spotyka go protekcjonalny ton i niechec jakiejkolwiek pomocy.

Szok!

Odmówiono mi naprawy (odpłatnej) pogwarancyjnej. Podobno firm nie dokonuje takich napraw.. Jest chyba jedyną na rynku z takim stosunkiem do klienta. Ich dewiza-' Liczy się tylko zysk'. Nie polecam.

Bardzo profesjonalna obsługa

Kupowaliśmy obrączki ślubne , Pani z obsługi bardzo pomocna i wyrozumiała .

polecam

jestem zadowolony z ich usług

Odwiedzałeś ostatnio Apart?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Swarovski

(5.00 )

W. Kruk

(2.26 )

Yes

(4.39 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem