T.G.I. Friday's

( 4.14 )

Opinie (7)

Moje ulubione steki

Moje ulubione steki, szczególnie sosy mi przypadają do gustu, Restauracja przyjemna, amerykański klimat i standard obsługi, mimo iż w Polsce franczyzne obsługują Rosjanie.

Wciąż brakuje w stolicy miejsc z kuchnią rodem z USA

Wciąż brakuje w stolicy miejsc z kuchnią rodem z USA, która trzymałaby odpowiedni poziom. Niestety, T.G.I Friday's nie jest dobrym miejscem, by zapełnić tę lukę. Zjeść się tutaj da, owszem, jakość jest przyzwoita (choć zdarzało mi się dostać mięso twarde niczym podeszwa), ale żadnych fajerwerków nie ma, a ceny są nieadekwatne do jakosci podawanych dań. Obsługa jest miła, choć ma narzucony im przez szefostwo zwyczaj dopytywania w trakcie posiłku, czy wszystko smakuje i jest ok. Rozumiem, ze musza to robić, ale osobiscie nie lubię, kiedy ktoś przeszkadza mi w jedzeniu, zwłaszcza, ze trudno odpowiedzieć z pełnymi ustami.

Po przybyciu do restauracji

Po przybyciu do restauracji (z osoba towarzyszącą) od razu dostałam stolik, który mogłam sobie wybrać. W krótkim czasie dostałam menu i przyszedł kelner, który przyjął zamówienie. Po krótkim czasie oczekiwania dostałam zamówione danie, do którego nie mam zastrzeżeń. Troszeczkę gorzej było z daniem mojej osoby towarzyszącej, ponieważ steak, który został zamówiony miał być "duży" - przynajmniej tak było napisane w menu - a to co leżało na talerzu było 1/3 normalnego steak'a. Oprócz tego do mięsa były dodatkowo 2 małe kulki ziemniaków i nic poza tym. Jak na danie za 50PLN to porcja była zdecydowanie za mała - bez porównania, jeśli chodzi o wydrukowane w menu zdjęcie. Ogólnie obsługa dobra, ale nic ponad przeciętność.

W przerwie między zakupami

W przerwie między zakupami, wybrałyśmy się z koleżanką do restauracji T.G.I. Friday's w CH Magnolia Park. Byłyśmy z dziećmi, a wiem, że restauracja ma kącik do zabaw dla dzieci i personel zajmujący się dziećmi. W lokalu było czysto, pachniało smacznym jedzeniem, nie było problemu z miejscem. Podszedł do nas pan z obsługi i zaproponował miejsce. Zapytałam o kącik dla dzieci. Niestety w tym czasie odbywało się KID's PARTY i nie mogliśmy skorzystać z kącika. Usiadłyśmy więc przy stoliku wskazanym przez kelnera. Za chwilę podszedł inny pan z obsługi, przynosząc dzieciom kredki i kartki do kolorowania. Dzieci miały zajęcie. Złożyłyśmy zamówienie. Niestety czekałyśmy dość długo na jego realizację ponad 20 minut. W międzyczasie dzieci dostały balony z helem i miały przednią zabawę. Jedzenie było bardzo dobre. Bardzo ładnie i estetycznie podane. Dzieciom również smakowało. Reasumując lokal przyjazny, obsługa miła, jedyne do czego można było mieć pretensje to wysoka cena i brak dostępności kącika dla dzieci (w tym momencie).

Po wejściu do lokalu niestety nikt się nie zainteresował

Po wejściu do lokalu niestety nikt się nie zainteresował moją osobą, więc sama wybrałam stolik. Były moje urodziny, więc od gości dostałam kwiaty. Po chwili zjawił się kelner z wazonem, co było miłym zaskoczeniem. Następnie przyniósł karty. Powiedział „dzień dobry”, był osobą miłą i uśmiechniętą, czysto i schludnie ubraną. Przyjął zamówienie z uwagą. Zamówienie zostało zrealizowane po 8 minutach, było zgodne z oczekiwaniami. Gdy poprosiłam o rachunek, kelner przyniósł go po 4 minutach. Lokal czysty i zadbany, toalety czyste.

Po wejściu do lokalu przywitała nas miła Pani i

Po wejściu do lokalu przywitała nas miła Pani i zaprowadziła do stolika. Po chwili (20 sekund) zjawił się kelner z menue. Powiedział „dzień dobry”, był osobą miłą i uśmiechniętą, czysto i schludnie ubraną. Przyjął zamówienie (desery lodowe) z uwagą. Zamówienie zostało zrealizowane po 6 minutach, było zgodne z oczekiwaniami. Gdy poprosiłam o rachunek został on przyniesiony po 3 minitach. Lokal był czysty, toalety były czyste.

Odwiedzałeś ostatnio T.G.I. Friday's?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bierhalle

(3.80 )

Burger King

(3.98 )

Freshpoint

(4.59 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem