Stradivarius

( 1.98 )

Opinie (694)

Koniec

Koniec wyprzedaży, niestety, nowa kolekcja cala w pastelach.Ceny wysokie.

Znowu kupilam

I znowu kupilam rzeczy ze stradivariusa jakos mega lubię te estetyke rzeczy,totalnie moje klimaty.Zobaczymy czy znow trafilam i rzeczy beda super,ceny zachęcają.

Sukienki

Swietne sukienki z wyprzedazy mialam obiekcje bo w sklepie stacjonarnym juz nie bylo a lepiej przymierzyć ale akurat sa idealne,no i dostawa szybciutka.

Sukienki

Juz nie ma w czym wybrac ale jeszcze ostatnie sukienki kupilam,zobaczymy jak przyda co to będzie za cudo.

Koniec

Koniec wyprzedazy resztki po ziemi sie walaja,rozmiarów już nie ma.

Jakość obsługi bardzo dobra

Miałam problem z zamówieniem online, po dokonaniu płatności za zamówienie nie zostało wysłane mi żadne potwierdzenie jego przyjęcia. Pieniądze zniknęły, ciuchy również się nie pojawiły. Pani na infolinii bardzo dokładnie poinformowała mnie o tym, że mają problemy z zamówieniami, w których zaznaczono "wysyłkę do punktu". Pieniądze zostały zablokowane, a nie pobrane i powinny wrócić na konto w przeciągu kilku dni, jeżeli tak się nie stanie należy skontaktować się z bankiem.

Kolejka

No i sobota i kolejka aby wejść do srodka,wszystko wyprzedane ludzi fulll i od razu odechciewa sie zakupów

Strona i produkty wysokiej jakości

Szybka realizacja. Zamówiłam buty w sobotę, a w poniedziałek był już kurier. Szok! Bardzo miłe zaskoczenie.

Wykupione

Wszystko wykupione, jeden dzień po otwarciu i juz można resztki zbierac po podlodze.Masakra

Nie polecam!!!!

Nie mogę odzyskać pieniędzy za zwrot towaru . kontakt zerowy !!!!

Fatalnie

Od 15.01.2021 czekam na zamówienie i do dzisiaj (08.02.2021!) nie otrzymała nic, już za kilku dni zniknie możliwość zwrotu, a komunikat fatalny. Na e-mail tylko automatyczna odpowiedz , w czacie nikt niczym nie Móg pomóc, dodzwonić się możliwe po kilku godzinach... pani na infolinii powiedziała że anuluje zamówienie i pieniędzy będą zwrócone ale to chyba tylko powiedziała dla uspokojenia ponieważ przeszło już 4 dni a żadnego anulowania czy zwrotu nie ma! Nigdy nie chcę ponownie tam coś kupować i nie polecam innym!

Alert, okropna obsługa

Na stronie sklepu nie ma nawet możliwości zamówienia artykułu do sklepu stacjonarnego. Z racji "niepoprawnie wpisanego adresu", który sami tam wpisali. Czy ich już do końca powaliło?! Do tego nie odpisują na wiadomości

Spódnica

Kupilam wczoraj spódnice, bo tyle udało mi się wybrac,reszta przebrana i malo rozmiarow juz zostalo ,ale spódnica świetna.

Super

Po problemie ze strona,kiedy wreszcie udało się zamówić, towar przyszedł szybko i jest super.Wartalo się pomeczyc.

Alert

Od tygodnia próbuje coś zamówić ze strony, za każdym razem pojawia się alert o niedostępności danych artykułów, a przy dodawaniu do koszyka niby wszystko jest. Jak przechodzę do płatności wtedy pojawia się komunikat o braku dostępności wymaganej ilości. Każda rzecz dodana do koszyka okazuje się wyprzedana. Nagle wszystkie rzeczy są wykupione to czemu nie mam powiadamiania o braku danego produktu przy wkładaniu do koszyka. Wszystko wykupione to po co sklep internetowy? Naprawa strony albo aktualizacja ilości produktów.

Problem

W tamtym tygodniu zrobiłam zakupy na stronie, pieniądze zostały pobrane z mojego konta, Ale do tej pory nie dostałam potwierdzenia (nawet automatycznego), że moje zamówienie do nich wpłynęło. A kiedy pisze do nich maila to wysyłają mi automatyczną wiadomość, że jak chce sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie to mam śledzić je po numerze. A ja nawet nie mam numeru tego zamówienia!!

Bałagan

Ludzie ruszyli na wyprzedaze i jak huragan zarzucają wszystko z wieszaków a potem po tym chodza,no mega balagan.

Udalo się

Udalo się jakimś cudem zamówić na stronie,co prawda dużo czasu to kosztowalo,aleeeee jakoś się udalo.cud!!!!

Chcialam wczoraj coś kupico

Chcialam wczoraj coś kupić na stronie internetowej, ale niestety się nie dało, wszystko się zacina,znika, masakra kiedy to sie skończy. Oczywiście nic nie kupilam ,nie mialam nerwów

Odwiedzałeś ostatnio Stradivarius?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(4.07 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem