Żabka

( 3.60 )

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Opinie (3812)

Pracownik obsługiwał mnie ...

Pracownik obsługiwał mnie jednocześnie rozmawiając prez telefon. Brak profesjonalizmu i szacunku dla klienta.

Trochę ciasno, ale ...

Trochę ciasno, ale logicznie poukładany asortyment, pani na kasie mogłaby mieć jednak trochę żwawsze ruchy, poza tym było dobrze

Przed wejściem można ...

Przed wejściem można było zaobserwować stojące pudełka z dostawy jak i środku. Mała placówka obsługująca dość duże osiedle. Widoczne promocje oraz uzupełni y asortyment na pułkach. Miła i pomocna obsługa.

Na półkach brakowało ...

Na półkach brakowało niektórych towarów. Sprzedawca był miły i zaproponował produkt dodatkowy.

Jak najbardziej sklep ...

Jak najbardziej sklep jest ok. Asortyment- na 4, Obsługa - na 4,5, Miejsce - fajne . Polecam. Zawsze otwarta w g. 6-23

Jestem stałym klientem ...

Jestem stałym klientem tego sklepu, Najbardziej cenię sobie jakość obsługi tego sklepu. Kasjerzy są zawsze mili i uprzejmi. Chętnie pomagają i doradzają jeśli potrzebuję pomocy. Uwielbiam przekąski z tego sklepu - mają pyszne Hot-Dogi. Stoisko z Warzywami i Owocami zawsze jest z pełną ofertą, mogę również liczyć na zakup świeżo wypieczonych bułek. Z rzeczy negatywnych które zauważam to czasami duże braki towarowe - zwłaszcza na napojach i lodówce z piwem. Zdarza się też często że nie działa prawidłowo kawomat. Ogólnie oceniam na 3+

na przykładzie sklepu ...

na przykładzie sklepu żabką. Bardzo dużo robię tam zakupu. Jako klient bardzo dużą uwagę zwracam na atmosferę na ludzi którzy tam pracują na uśmiech oczywiście na asortyment na za towarowa na czysta podłogę to są wszystkie czynniki które są ważne dla klienta bo jeśli te czynniki będziemy spełniać będziemy wracać do tego sklepu

Kiedy nie wejdę ...

Kiedy nie wejdę do tej żabki mogę stwierdzić, że tu w porównaniu do niektórych żabek w okolicy jest naprawdę bardzo miło. Płyn do dezynfekcji przy wejściu, na sklepie czyściutko. Kasjerki uprzejme gdy nie raz potrzebowałam pomocy zawsze służyły pomocą.

Obsługa bardzo miła. ...

Obsługa bardzo miła. Czysty sklep. Cenowki na całym sklepie. Pani ekspedientka uśmiechnięta

Sklep był czysty ...

Sklep był czysty i zadbany, nie brakowało towaru na półkach. Podczas zakupów sprzedawca polecił mi kawę oraz przedstawił korzyści wynikające z posiadania aplikacji. Polecam.

Proszę was żeby ...

Proszę was żeby pracownicy byli nauczeni myć ręce zanim wezmą się za robienie hotdoga a tym bardziej przed jego zrobieniem nie kaszleli w rękę i dalej przygotowywali jedzenie jak by nigdy nic. Prawie w każdym sklepie to samo.

Luki w lodówce ...

Luki w lodówce z kanapki. Przed wejściem brudno. Jedyny plus to sprawna i szybka obsługa

Odwiedzałeś ostatnio Żabka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.58 )

SDH Feniks

(3.77 )

Zatoka

(2.79 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem