Żabka

( 3.72 )

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Opinie (3471)

obsługa milcząca

Obsługa słaba, ani dzień dobry ani do widzenia, jak w innych Żabkach

Jedna z przemilszych obsług.

Satysfakcjonująca ilość artykułów spożywczych, pracownicy bez wachania pomagają klientom. Bezproblemowo wypiekają pieczywo na prośbę klienta.

Super

Jestem bardzo zaskoczony miłą i sympatyczną obsługą w tej placówce. Artykuły spożywcze świeże, oznakowane cenowo. Sklep bardzo czysty a podawana kawa niezwykle smaczna. Z całą odpowiedzialnością polecam usługi tego sklepu.

Osiedlowy sklep

Żabka ta funkcjonuje w bloku, w którym mieszkam. Lubię ją ze względu na bogaty asortyment. Moje zastrzeżenia budzi natomiast obsługa, która notorycznie nosi maseczki pod nosem lub pod brodą, oraz w czasie obsługi klienta prowadzi prywatne rozmowy z innym pracownikiem. Poza tym w sklepie panuje porządek, luki na regałach są w miarę regularnie uzupełniane towarem.

Nie miła obsługa

10.05 2021 z mężem byłyśmy w sklepie Żabka .Podeszli do kasy ekspedjentka rozkładała warzywa i powidziła nam za paru minut podjeździe czekaliśmy 2 minuty przy kasje bo chyli chteli kupić tylko fajki.Jak ekspedjentka podeszła do kasy to była nie zadowolona nie powiedziała ni dzień dobry,Nie zapytała o aplikacji i nic nie polecała

Super obsługa

Bardzo szybka sprawna i miła obsługa. Sklep czysty i odpowiednio zatowarowany.

Bardzo przyjemna obsługa

Pani pracująca w sklepie jest bardzo miła i uśmiechnięta. Kasuje przedmioty szybko i uważnie. Hotdog był ciepły, ale bułka mało wypieczona. Mimo wszystko, całe zakupy przebiegły sprawnie.

Reklama i sprzedaż produktu

W żabce pojawił się ostatnio nowy hot dog, pod nazwą Ser Dog, reklamowany i opisywany jako wege, co jest zupełnie nie zgodne z prawdą. Ser dog w skladzie zawiera podpuszczkę naturalną! Wniosek jest prosty... A w każdym sklepie można przeczytać skład także nie wiem czemu nikt jeszcze tego nie zauważył.

Obsługa sprawna, asortyment uporządkowany

W sklepie panuje porządek, jest zachowana czystość. Brak luk towarowych na półkach. Obsługa sprawna i mile nastawiona na klienta.

Brak kompetencji....

Sklep brudny tak samo przed sklepem. Kasjerzy bez pojęcia o obsłudze klienta.,nie mili..

Obsługa nie miła. Brak kompetencji.

Pani jak i Pan pracujący w tym sklepie są nie uprzejmni dla klientów. Nie mają pojęcia o handlu. Przed sklepem brudno. Sklep nie interesujący bałagany na półkach.

Duży wybór

W sklepie jest bardzo duży wybór towarów. Wszystko ładnie ułożone. Sklep czysty. Obsługa miła.

Szybko i milo

Obsługa bardzo miła. Bardzo szybko zostałem obsłużony. Reszta klientów również. Kasjerki radzą sobie bardzo dobrze. Proponują odpowiednie do zakupów dodatki n

polecam

Wszystko ok. Obsługa bardzo dobra, porządek na sklepie, czysto wszędzie. Polecam

Super sklep

Super sklep!

Rewelacja!

Polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

05.05.2021
Żabka Inna forma kontaktu

Masakra…

Najgorszy sklep

Połowa gwiazdek

Są lepsze sklepy.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

05.05.2021
Żabka Inna forma kontaktu

Tak sobie

Jest tak sobie.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

05.05.2021
Żabka Inna forma kontaktu

Tak sobie

Jest tak sobie.

Odwiedzałeś ostatnio Żabka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.89 )

SDH Feniks

(1.00 )

Zatoka

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem