NEONET

( 2.99 )

NEONET to jedna z największych w Polsce firm z branży AGD/RTV/IT/GSM obejmująca sieć blisko 300 sklepów stacjonarnych i sklep internetowy www.neonet.pl. Od początku działalności firma współpracuje z największymi producentami sprzętu w Polsce i na świecie. Wśród partnerów NEONET znajdują się między innymi marki takie jak: Samsung, Apple, Bosch, Electrolux, Amica, Beko, Bosch, Braun, Hewlett-Packard, Huawei, Kenwood, LG, Panasonic, Philips, Siemens, Sony, Tefal, Toshiba, Whirlpool czy Asus. Jednym z najczęściej wybieranych przez Klientów NEONET produktów są nowoczesne telewizory. Smart TV, Full HD, 4K UHD, OLED czy QLED. Oferta NEONET to nie tylko szeroki wybór i najnowocześniejsze technologie, ale także wysoko cenione przez Klientów fachowe i przystępne doradztwo.

Opinie (2072)

tragiczne sklep

zakupiony sprzęt wysłany do reklamacji w ramach rękojmi dwukrotnie nie został uznany,kierownik sklepu nie zna się na przepisach handlowych żenujące,proszę omijać go z daleka

beznadziejna obsługa

omijajcie sklep z daleka oszukują klientów sprzedają towary niepełno wartościowe

Tragedia

Nie polecam Neonet nikomu! Przy zamówieniu online brak i odbioru w sklepie brak możliwości zwrotu towaru stacjonarnie. Zwrot online jest utrudniony, trudno znaleźć podstronę przeznaczoną do zwrotów, nawet stan pudełka trzeba opisać... Wypełniałam te rubryki chyba z 15 min! Bez sensu, w media markt klikasz w swoje zamówienie na www, klikasz zwrot i przyjeżdża kurier. A tu jeszcze musialam czekać aż oni łaskawie się ze mną ty telefonicznie skontaktują aby ustalić szczegóły. WTF! Strata czasu! Na Ceneo zablokowali dodawanie komentarzy na temat sklepu. Ciekawe dlaczego... ?

opinia negatywna

Uwaga na serwisantów (tragarzy) dostarczających sprzęt AGD do domu zakupionego w sklepie NEONET w Częstochowie ul. Okulickiego 62. Ci serwisanci mimo opłacenia usługi : -Instruktaż użytkownika oraz aplikowanie środków piorących (proszek, płyn), -Uprzątnięcie i wywóz opakowań transportowych, nie wykonują tych czynności. Na uwagę zwróconą osobie podającą się za kierowniczkę sklepu, stwierdziła że ona nie ma wpływu na te osoby bo są zatrudnione przez „ centralę”

opinia negatywna

Uwaga potencjalni klienci sklepu NEONET -ostrzeżenie. Dostarczają uszkodzony sprzęt AGD do domu (bez rygorów sanitarnych w casie pandemii) i mimo dwóch zgłoszeń reklamacyjnych spisanych na odpowiednich protokołach reklamacyjnych odpowiedz że reklamacja nie została uznana otrzymałem ustnie bez pisemnych wyjaśnień powodu odmowy co wydaje mi się powinno być standardem. Na moje pytanie dlaczego tak się zachowują zostałem „zakrzyczany” przez personel sklepu. Odradzam kupowanie w tym sklepie !

Tak trzymać

Jestem pod wrażeniem obsługi w tym sklepie. Pracownica, która mnie obsługiwała jest bardzo dobrze zorientowana w produktach oferowanych przez sklep i potrafi fachowo doradzić przy zakupie poszukiwanego odkurzacza. Miła i sympatyczna atmosfera od początku do końca wizyty.

Miesiąc czekam na zamówienie

Miesiąc czekam na zamówienie, przez telefon poradzili, że po miesiącu czekania mogę zrezygnować z zamówienia co za Bezczelność . Omijać z daleka ten sklep przecież jest wiele innych... (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

niekupujcie nic

W Neonet nic nie kupować nawet za 5 zł, nie ma zwrotów chociaż w umowie jest co innego nigdy kasy nie dostaniesz, nie naprawią choc będzie w serwisie, nie znają się na niczym, nie nabierajcie się na promocje że fajny towar itp. Lepiej u konkurencji zapłacisz 100-200 zł więcej ale będzie satysfakcja, kierownicy pracownicy zachwalający uśmiechnięci to ich gonić i tak sie nie znają na niczym, regulamin nic nie wart ani jedno słowo, pani kierownik tragedia, bez pojecia,. Ilość gwiazdek nie może być zero bo na tyle asługujecie null

Reklamacja to KATASTROFA

Ta firma to dno! Od 2 tygodni borykam sie z reklamacja blendera, najpierw po złożeniu reklamacji zero kobtatku z ich strony, później nagle dostaje maila ze bez uzgodnienia ze mną podstawili mi kuriera po odbiór towaru a adres spisali z faktury! Faktura jest na inny adres i osobę niz towar który był prezentem i jest pod zupełnie innym adresem dostawy. Po mailu z mojej strony ze mają postawić kuriera na i by adres, zero ...cisza kilka dni, podczas których kurier dpd zdążył podjechać i odbić się od drzwi.. kilka dni później dostaje maila od nich ze mam podac inny adres!! Trzy maile otrzymali ode mnie ze zmiana adresu i za każdym razem pisze do mnie inna osoba z tym samym tekstem: proszę podać adres! Nosz kur.. tam chyba pracują upośledzeni bo inaczej nie można tego nazwac, odpisuja na ta sama korespondencję i zamiast przeczytac co było ustalone w poprzedniej z inna osoba piszą ciągle jedno i to samo, a towar czeka spakowany drugi tydzień! Żenada taki poziom nigdy więcej nie zrobię tam zakupow

reklamacja internetowa

Dramat z tą firmą takiej reklamacji nigdy nie przeżyłam. Kupiłem w XII/2020 pralkę, brakowało kolanka, do dziś borykam się z tą reklamacją. I oczywiście NIC. Będę walczył, chociaż dla zasady. Nie polecam tej firmy Prawdziwy. Syfff.

DNO

Nigdy więcej nie zrobię tam zakupów Problem z reklamacją i na dodatek wredni

Obsluga katastrofalna.

Czekam od 8 dni na dostawe plyty indukcyjnej i nikt nie potrafi mi pomoc. Reklamacje zarowno emailowe jak ivtelefoniczne skladam 2 razy dziennie od 5 dni.

Beznadziejny sklep

zakupiony sprzęt działa wadliwie mini wieza nie sprawdzają sprzętu bo ściaany są za grube po przyjęciu w ramach rękojmi okazuje się że sprzęt został wysłany po 15 dniach do serwisu

Bez lodówki 11 dni

NAJGORSZY SKLEP! NIE POLECAM! Zero profesjonalizmu i podejścia do klienta. W dniu 30.12.2020 dokonałam zakupu lodówki do zabudowy w sklepie NEONET w Łasku (lodówka znajdowała się wtedy w Słupsku). W dniu złożenia zamówienia poinformowano mnie, że lodówka zostanie dostarczona w dniu 8 stycznia w godz. 16-20:00 bezpośrednio do klienta w związku z opłaceniem kwoty transportowej (taka data widnieje także na fakturze). W dniu 8 stycznia poinformowano mnie (po telefonie do sklepu), że lodówka nie dojedzie w danym dniu. Po licznych kontaktach telefonicznych i rozmowie z kierownikiem sklepu w Łasku dowiedziałam się, że wina leży po stronie firmy kurierskiej. Informacja nie została potwierdzona przez firmę kurierską, która potwierdziła, że w Słupsku lodówka nie była przygotowana do odbioru. W dniu 8 stycznia lodówka dopiero wyjechała ze Słupska z którego miała być dostarczona do sklepu w Łasku. Reasumując, w dniu w którym lodówka miała do mnie dotrzeć - dopiero została spakowana do wysyłki ze Słupska do Łasku. Po ponownym kontakcie ze sklepem NEONET poinformowano mnie, że lodówka dojdzie w poniedziałek między 10 a 12 (tj. 11 stycznia). W dniu 11 stycznia zadzwoniono do mnie, że lodówka została w Koszalinie z niewiadomych przyczyn i dojedzie do nas za około 4 dni. (????) Sytuacja jest o tyle groteskowa i kuriozalna, że w domu (w związku z przeprowadzką) nie ma żadnej lodówki i zmuszona jestem w towarzystwie małego dziecka trzymać produkty spożywcze na tarasie lub parapecie. W dniu wczorajszym (tj. 15 stycznia) o godz. 20:00 przyjechała lodówka. Jednak firma transportowa (mimo zapisu w fakturze ,,ustawienie i przygotowanie lodówki do pracy") - odmówiła przyjazdu na drugi dzień żeby wykonać usługę. Po telefonicznym kontakcie Pana z Firmy transportowej (prowadzonej przy mnie) z Zastępcą Kierownika usłyszałam, że ktoś ze sklepu przyjedzie DZISIAJ (dzień po odebraniu lodówki żeby ją ustawić, wstawić do zabudowy i przygotować do pracy zgodnie z informacją na fakturze). W dniu dzisiejszym NIKT do mnie nie zadzwonił i NIKT nie przyjechał. Po moim telefonie sklep nie wie o co chodzi i mogą przyjechać w poniedziałek tj. 18 stycznia o godz. 16. Tak więc kolejne dwa dni bez lodówki. Po próbie ponownego kontaktu nikt nie odbiera. Zresztą od 8 stycznia przestano odbierać ode mnie telefony :) Po raz pierwszy spotykam się z takim brakiem profesjonalizmu i opóźnieniem, które w dniu dzisiejszym (odliczając święta i weekendy) wynosi już 11 dni. Zgłoszono sprawę mailowo do BOK - żadnych konkretów, żadnej rekompensaty, żadnego przyznania się do winy. Nie polecam sklepu w Łasku oraz całej sieci sklepów NEONET. Inny dostawca nie pozwoliłby sobie na taką sytuację, a klientowi kłaniałby się w pas. To co spotkało mnie znacznie odbiega od standardów obsługi klienta.

Żenada

SKLEP TOTALNA PORAŻKA, INFOLINIA I OBSŁUGA ŻENADA, NIE POLECAM!!!! Zamiast towaru dostaliśmy UWAGA- Dokumenty dla Księgowej: raporty miesięczne, faktury itp. W wielkim skrócie czekamy miesiąc na zwrot pieniędzy a Neonet wcale nie przejmuję się że dokumenty wędrują do prywatnych osób. Zgłosić reklamacje można tylko mailowo. Dział reklamacji na infolinii nie odbiera niezależnie od pory dnia. Po szukaniu pomocny telefonicznie i opisaniu problemu na innym dziale Pani zareagowała „Aha to ja połączę z działem reklamacji”-gdzie nadal nikt nie odbiera. Dzwonimy więc do Namysłowa, skąd przyszły dokumenty. Kierownictwo średnio się przejęło sytuacją no ale „oczywiście zamówimy do Państwa kuriera, który odbierze paczkę”. Na kuriera czekaliśmy 1,5tygodnia, nie pojawił się nikt….Po paru dniach Namysłów przestaje odbierać telefony od męża, telefon ode mnie odbiera od razu….Kierownictwo tłumaczy że nie rozumie czemu kurier nie przyjął zlecenia….Jednocześnie piszemy maila do działu reklamacji. Tam wszystkie odpowiedzi automatyczne, brak indywidualnego podejścia do tematu, reklamacje traktują jak zwykły sprzęt AGD/RTV. Mimo że reklamacja jest totalnie inna niż wszystkie dostajemy automatycznego maila , gdzie informują nas o oględzinach towaru…..Po 3 tygodniach okazuje się że dostaniemy zwrot pieniędzy ponieważ naszego towaru nie ma na magazynie (sprawdzając na sklepie w Internecie wyświetla się 6 sklepów gdzie oferują sprzedaż tego towaru). Mimo że reklamacja jest totalnie inna niż wszystkie dostajemy automatycznego maila , gdzie informują nas o oględzinach towaru….. Zgłoszenie reklamacji 8.12.2020. Dziś 14.01.2021 nadal nie mamy zwrotu pieniędzy mimo iż mail o odstąpieniu od umowy i przyznaniu zwrotu dostaliśmy 18.12 czyli termin na zwrot pieniędzy mija 7.01.2021

Odwiedzałeś ostatnio NEONET?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem