Biedronka

( 3.34 )

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.

Opinie (25046)

Obsługa w sklepie uprzejma dla klienta

Obsługa sklepu jest uprzejma, lecz na sklepie panuje nieład oraz bałagan. Etykiety cenowe które są przy produkcie nie zgadają się z tymi w rzeczywistości które są na rachunku. Bardzo dużo rzeczy jest do poprawy duża ilość luk towarowych jak i również towarów przeterminowanych.

Przeciętnie

Czystość sklepu w porządku. Obsługa nie nadąża z wykładaniem towaru i sprawdzaniem dat ważności. Na półce ciasto z datą wczorajszą wciąż dostepne dla klienta w sprzedaży.

Przyjazna obsługa

w sklepie było czysto, pani na kasie miła, przypomniała o karcie biedronce

zla

Uwaga polecam sprawdzac zgodnosc zawartosci koszyka z paragonem.

Nieprzyjemna niemiła obsługa

przy kasie bezobsługowej Pani poproszona o pomoc była nieprzyjemna i lekko powiedziawszy niemiła. stwierdziła że na takie zakupy jest kasa w której siedzi kasjerka a nie kasa bezobsługowa - powiedziała to w tonie jakby tam pracowała za karę na pytanie; "W takim razie do czego jest ta kasa? jeśli nie do robienia zakupów ?" nic nie odpowiedziała. problem polegał na tym że kasa bezobsługowa była wyjątkowo nie skora do współpracy nie skanowała kodów a wyszukiwanie produktów działało mocno opornie. Wystawiając opinie kieruję się wyjątkowo nieprzyjemną Panią z obsługi ponieważ wiadomo problemy występują zawsze ale w tym przypadku stroną łagodzącą konflikt nie była obsługa tylko klient a według mnie nie na tym polega "pomocna dłoń" obsługi w sklepach wiem rozumiem że każdy może mieć zły dzień ale są pewne granice choćby w sposobie rozmawiania z klientem

Porządek na sklepie

Brak porządku na półkach sklepowych, jak i dużo pustych przestrzeni na nich. Często można się przewrócić o kartony z dostawy pozostawione na podłodze, brak ciągu komunikacyjnego. Jakość warzyw oceniam średnio, nie są najlepszej jakości.

Sklep nie zachęca

Na cały sklep otwarta jedna kasa, przez co robią się długie kolejki. Towar przeterminowany, brak bułek, Pani ekspedientka miła. przywitała się i pożegnała z uśmiechem. Było pytanie o kartę biedronki

Kiepsko, za mały obiekt

Widać że pracownicy starają się utrzymywać czystość w sklepie jak i dobry stan całego obiektu, jednak położenie sklepu w dość tłocznym rejonie powoduje dużą ilość klientów gdzie sklep niestety nie jest do tego przystosowany. Mało miejsca między alejkami jak i między kasami, do tego wprowadzone kasy samoobsługowe które zwęziły miejsce dla normalnych kas. Dużym minusem jest również stanowisko ochroniaża w tym sklepie która blokuję przejazd wózkiem z kas samoobsługowych do samego wyjścia. Przejazd nie jest możliwy tymbardziej gdy klienci z innych kas akurat pakują swoje towary lub wychodzą z innych kas.

Podziękowanie

Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) to pracownik jakiego życzyłby sobie każdy pracodawca , życzliwa, pomocna zorientowana w promocjach , potrafiła zejść z stanowiska pracy i i pokazała mi gdzie są wkłady. Dziękuję

TCZEWSKIE BIEDRONKI OSZUKUJĄ

Firma oferuje korzystne promocje, ale w tczewskich biedronkach oszukują, należy kontrolować paragony po każdych zakupach.

Zmęczeni pracownicy

Pełno palet do rozłożenia i kilka osób na sklepie. Pracownicy zmęczeni i bez życia. Sklep nie ogarnięty i rozkopany. Obsługa przy kasie bardzo miła

Szybko, czysto, bezpiecznie

Do tego sklepu zaczęłam chodzić w czasie pandemii, kiedy pracownikom doszło sporo dodatkowych obowiązków. Należy zaznaczyć, że pracownicy dawali radę zadbać o podstawowe obowiązki sklepowe (dokładanie towaru, dbanie o czystość), ale też dodatkowe związane z pandemią (pilnowanie dystansu, zarządzanie kolejką wchodzących itp.) Na pochwałę zasługuje wysoka kultura osobista pracowników (zarówno z sali sprzedaży jak i pracowników ochrony) gdy w kontaktach z klientami następowała konieczność przypomnienia o obowiązujących obostrzeniach. Mimo napiętej w społeczeństwie atmosfery i ogólnej nerwowości potrafili zachować spokój i przypominać o zasadach z uśmiechem, w miły sposób. Nie zapominali również o drobnych uprzejmościach. W tygodniu, w którym była znaczna promocja na lody Manhattan, tez chciałam z niej skorzystać. Niestety w lodówce były już same, poobijane i uszkodzone sztuki. Pracownik ( Mężczyzna ok. 30) sam zaproponował, że da mi lody nowe, nieuszkodzone, które czekały na wyłożenie.

Brak zgodności cen na regałach i w kasach- bałagan

W dn 22.05 .2020 dokonałem zakupów w w/w placówce. Stwierdzam że np. cena jogurtów FRUWITA na regale 1,49 za 4 szt. a na kasie 1,99 za1 szt., czekolada WAWEL GORZKA na regale 2,49 za 3 szt. , na kasie 2,99 za 1 szt., ser żółty ŚWIATOWID również ceny niezgodne z tym co na regale a tym co na kasie. Sądzę że nie jest to przypadek że ceny są zawyżane na niekorzyść klientów. Podałem tylko kilka przykładów a jest ich znacznie więcej. Ogólnie chaos i bałagan, choć placówka większa i po remoncie.

Tragedia,oszukanie klienta,adres Majakowskiego 48

W dniu 12.05.2020r zakupiłem piwo marki Żubr w ilości 48 sztuk,po czym okazało się już w domu iż piwo to miało datę ważności do dnia 6.05.2020r. Po zgłoszeniu na infolinię faktu i prośby zwrotu towaru oraz wymiany na świeży lub oddania pieniędzy zostałem poinformowany ,ze takiej możliwości nie ma.Sklep również nic sobie z tego faktu nie robi,twierdząc ,że takiego piwa nie sprzedali.Mam paragon oraz jestem nagrany na kamerach w tym dniu. Sprawy na pewno nie odpuszczę poprzez zgłoszenie do rzecznika,Kompania piwowarska również prosi o przesłanie dokumentacji,oraz prawnicy.Chciałem załatwic to ugodowo,jednak wasza siec potraktowała mnie jak osobę,która ma sobie to piwo wsadzic w buty.Nie polecam już waszej sieci sklepów,a sprawa będzie rozwojowa i mam nadzieje,ze znajdzie się więcej ludzi których oszukaliście.Nie mieliście prawa sprzedawac przeterminowanego produktu,a Ja nie musiałem sprawdzac daty spożycia.

Super takiej obsługi nie ma nigdzie

Biedronka w Rzeszowie na ul.Strażackiej 27 jest to jeden z moich ulubionych sklepów, w którym bardzo lubię robić zakupy. To co mi najbardziej odpowiada to bardzo intuicyjnie ułożony towar, który można szybko znaleźć bez zbędnego biegania po całym sklepie. Wszystko jest ułożone działami co też znacznie usprawnia zakup. Kolejna rzeczą jest szeroka powierzchnia sklepu co powoduje, że jest bardzo przestronnym miejscem i swobodnie można się poruszać z wózkiem sklepowym czy z wózkiem z dzieckiem. Nawet jeśli jest sporo klientów w sklepie można bez problemu przejechać. Następna rzeczą , myślę, że bardzo kluczową dla wielu klientów to niskie ceny. Dlatego też zawsze w tej sieci robię zawsze spore zakupy bez ograniczeń. Oczywiście w parze z niskimi cenami idzie również jakość produktów , która jest na wysokim poziomie. Szeroki asortyment to kolejny atut tego sklepu, właściwie w sklepie Biedronka znajduję wszystkie produkty, których potrzebuję , nie muszę odwiedzać innych sklepów. Od niedawna w tym sklepie są również kasy samoobsługowe dzięki, którym można dużo szybciej zrobić zakupy co jest sporym atutem. Szczerze polecam ten sklep, jest to idealne miejsce do robienia zakupów.

Zamknięte dzwi

Witam dnia 20-05-2020 o godzinie 02.22 w nocy zostałem uwięziony miedź drzwiami wejściowymi a tymi co na sklep. Stałem tam ponad 10 minut nikt mi nie otworzył. Wyszedłem dzięki drugiemu klientowi który chciały wejść i zrobić zakupy ale też nie mogły. Moje pytanie gdzie w tedy byli pracownicy? Które mnie naraziły na stres, a sklep na straty finansowe

Obsługa do poprawy!

Część personelu jest nieprzyjemna w obyciu, opryskliwa i nieuprzejma - odnosi się wrażenie, że jest tam za karę, a klienci to intruzi. Uważam, że nie na miejscu są prywatne rozmowy na kasach podczas pracy. Osoby zarządzające powinny pomyśleć nad wprowadzeniem systemu komunikacji między kasami tak by osoby na nich pracujące nie musiały do siebie krzyczeć w obecności obsługiwanych klientów. Byłem świadkiem sytuacji w początkowym okresie pandemii, kiedy to zebrany z grupie personel sklepu wbrew wytycznym dotyczącym zasad dystansowania społecznego "uciął" sobie pogawędkę, natomiast kiedy podszedł do zgromadzonych klient z jakimś pytaniem to jedna z Pań podnosząc niemalże krzyk domagała zachował dystans bo może ją zarazić. Była to o tyle rażąca sytuacja, że słusznie wymagając od klientów przestrzegania zachowania obowiązujących zasad dystansowania się, sam personel ich nie przestrzegał. Ponadto wyjątkowo raził sposób, w jaki to się odbyło. Czystość i asortymentowe zaopatrzenie sklepu na poziomie zadowalającym.

Odwiedzałeś ostatnio Biedronka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Billa

(2.50 )

dino

(3.72 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem