VIPERA

(4.15)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (13 z 13)

Nowy punkt w...
Nowy punkt w nowym miejscu:) Większe stanowisko i asortyment, a w dodatku fachowa i miła obsługa. Polecam

zalogowany_użytkownik

15.02.2015

Placówka

Warszawa, Widawska 25/8

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sympatyczny sklep...
Bardzo sympatyczny sklep z kosmetykami. Co można powiedziec o produktach tej marki? Otóż może nie są one jakoś szczególnie wybitne, ale do zwykłego codziennego makijażu , są one jak najbardziej w porządku. Mam tylko obiekcje do korektorów,ponieważ strasznie pachną, powiedzieałabym, że chemią, ale tusze i róże Vipery sa jak najbardziej ok.

zarejestrowany-uzytkownik

04.12.2012

Placówka

Piaseczno, Armii Krajowej

Nie zgadzam się (0)
Strona, portal informacyjny...
Strona, portal informacyjny marki vipera.com.pl jest bogatym źródłem informacji o kosmetykach produkowanych przez tę firmę. Zauważyłam że produkty tej marki są często polecane przez stylistów a są zaskakująco tanie w drogeriach, na stronie firmy można przeczytać różne porady, które pomagają rozwiać wątpliwości co do tych kosmetyków. Strona jest wygodna i funkcjonalna.

Marta_1410

17.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy punktu kosmetycznego w Galerii Świdnickiej, zakupy robiłam tam już klikukrotnie,za każdym razem -bardzo udane.Pracuje tam bardzo miła strsza Paniu,która mimo braku przerysowanego makijażu ,bardzo chetnie,wylewnie i celnie potrafi doradzić. Goraco polecam lakiery do paznokci,oraz masakę wydłużającą rzęsy.Bardzo miła Pani gorąco poleca testować produkty-dzięki czemu zawsze coś cikawego w ręce wpadnie.

Renata_370

20.08.2012

Placówka

Świdnica, Westerplatte 29

Nie zgadzam się (0)
Niestety firma prowadząc...
Niestety firma prowadząc sprzedaż wysyłkową nie dba o prawidłowe zabezpieczenie kosmetyków przed uszkodzeniem. Lubię pudry do twarzy w kamieniu tej polskiej firmy, jednak w sklepach stacjonarnych zazwyczaj są one niedostępne. Zamawiam więc przez Internet. Producent prowadzi sklep internetowy pod swoim adresem vipera.com.pl, a także z konta na popularnym portalu aukcyjnym po identycznych cenach. Zarówno na stronie internetowej jak i na portalu aukcyjnym dostępny jest cały asortyment kosmetyków firmowych. Ja zamawiam poprzez portal aukcyjny. Złożyłam na przestrzeni czasu kilka zamówień na te pudry i w dwóch przypadkach otrzymałam lekko pokruszone pudry (a taki lekko pokruszony puder wkrótce staje się bardzo pokruszony i zamiast służyć mi przez 2 miesiące, po 2 tygodniach trafia do kosza, co uważam za stratę pieniędzy). Pudry owijane są w cienką warstwę bąbelków i pakowane do koperty bąbelkowej. Moim zdaniem przydałoby się usztywnienie, np. dodatkowe owinięcie w karton przed włożeniem do koperty. Po pierwszym incydencie, kiedy 2 zamówione pokruszone pudry poszły do śmieci (razem ok. 50 zł) przy kolejnym zamówieniu opisałam sytuację i poprosiłam o lepsze opakowanie. Początkowo dostałam informację na maila, że produkty zostaną wysłane, ale ani słowa o opakowaniu. Napisałam więc jeszcze raz. Otrzymałam odpowiedź, że pudry zostaną owinięte w podwójną folię bąbelkową. Nie uważam, żeby szczególnie dobrze ona chroniła (Poczta Polska jest bardzo niedelikatna), ale nie kłóciłam się. Pudry dostałam na szczęście w dobrym stanie. Po jakimś czasie zamówiłam kolejne sztuki. Nie prosiłam już o mocniejsze opakowanie nie chcąc się naprzykrzać (poza tym miałam nadzieję, że producent "zmądrzał"), otrzymałam 2 lekko zapakowane pudry, jeden z nich ukruszony. Napisałam maila w tj sprawie - opisałam sytuację, dołączyłam zdjęcie, poinformowałam, że więcej nie będę tych pudrów przez Internet kupować (skoro do sklepów stacjonarnych są dowożone w idealnym stanie, a bezpośrednio do klienta nie mogą, bo producent oszczędza na opakowaniu), zasugerowałam tez konieczność bezpieczniejszego pakowania takich produktów. Otrzymałam odpowiedź, że drugi raz wysyłają mi puder i drugi raz jest uszkodzony, nigdy wcześniej im się to nie zdarzyło i mogą wymienić. Przeprosin nie było. Nie skorzystałam z możliwości wymiany (nie mam czasu i nie chciałam płacić kolejnego kosztu wysyłki nie mając gwarancji, że puder dotrze nieuszkodzony).

zarejestrowany-uzytkownik

13.07.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
punkt sprzedaży kosmetyków...
punkt sprzedaży kosmetyków mieszczacy się w centrum handlowym Medison, bardzo duży wybór kosmetyków i w bardzo dużej gamie kolorów, towar ładnie wyeksponowany i oznaczony. Kupiłam tam błyszczyk do ust i jestem jak na razie zadowolona. Obsługa mogłaby być bardziej pomocna i trochę milsza. Ceny umiarkowane.

Kiki_2

24.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mam puder matujące...
Mam puder matujące tejże właśnie firmy i spisuje się on na medal. Bez wahania dodam, że jest on zdecydowanie najlepszym sypkim puderem jaki używałam. Bardzo dobrze się rozprowadza, nie daje efektu maski, nie czuć go na twarzy jest lekki,dobrze matuje i nie zapycha porów. Za tą cenę jest naprawdę świetny.

zarejestrowany-uzytkownik

16.06.2012

Placówka

Warszawa, Widawska 25/8

Nie zgadzam się (0)
Sklep ma lokalizacje...
Sklep ma lokalizacje w Arkadach Wrocławskich na poziomie zerowym przy tylnym wyjściu (wyspa na środku przejścia). Posiadają bardzo dużą i ciekawą oferta pod względem wyboru m.in. lakierów do paznokci. Szeroka gama kolorów i rodzajów. To co mnie odstrasza to ich cena, w niektórych przypadkach jest wręcz kosmiczna. Ale ogólnie jestem na tak, jak to mówią za jakość trzeba płacić.

Patrycja_166

29.07.2011

Placówka

Wrocław, ul. Powstańców Śl. 2-4

Nie zgadzam się (1)
Przechadzając się po...
Przechadzając się po Galerii handlowej Madison zauważyłam małe stoisko o nieznanej mi nazwie Vipera Cosmetics, minęłam je by po chwili odwróceniu się zarejestrować napis "lakiery pękające 6 kolorów 16zł" Podeszłam do stoiska. Sprzedawczyni wstała i przywitała się. Od razu zapytałam o owe lakiery. Pani wskazała mi je na półeczce. Dostęne było akurat 5 z 6 kolorów, Pani uprzejmie poinformowała że czeka na dostawę koloru niebieskiego, i powinien być w przyszłym tygodniu. Z dostępnych kolorów akurat żaden mi się nie spodobał, więc podziękowałam Pani za wszelkie informacje. Stoisko małe, pełne kolorowych kosmetyków, wszystko ładnie poustawiane.Ceny przystępne.

Monique_2

26.07.2011

Placówka

Gdańsk, Rajska

Nie zgadzam się (2)
Choć dziś absolutnie...
Choć dziś absolutnie nie mam ani nastroju ani przede wszystkim siły na zakupy przechodząc koło stoiska firmowego VIPERA COSMETICS, przystaję przy nim na chwilę by zorientować się chociażby pobieżnie co znajduje się w ofercie. Wybór kosmetyków kolorowych jest duży. Ciekawa kolorystyka kredek do oczu i cieni. Niestety tych w mojej ulubionej formie kremu firma nie posiada. Sprzedawczyni, jasna blondynka o mocnym makijażu ubrana w czarną firmową, o czym świadczy mały haft bluzkę z przedłużeniem doszytych jaskrawo różowych rękawów jest dobrze rozeznana w ofercie. Dokładnie tłumaczy właściwości oferowanych tuszy do rzęs oraz opisuje materiał z jakiego została wykonana szczoteczka. Niestety są one dostępne tylko w czarnym kolorze. Proponuje pokazanie testera. Są one przywiązane srebrnymi wstążeczkami co jak tłumaczy ekspedientka spowodowane jest faktem iż nie przywiązane testery regularnie i często ginęły. Ceny są umiarkowane. Np. kredka do oczu w drewnianej oprawie kosztuje 12 zł. Rozbudowana oferta i profesjonalny, sympatyczny i komunikatywny sprzedawca sprawia iż firma dziś zasługuje na pozytywną ocenę.

zarejestrowany-uzytkownik

07.12.2010

Placówka

Piaseczno, Armii Krajowej

Nie zgadzam się (2)
Przy okazji zakupów...
Przy okazji zakupów w galerii handlowej podeszłam do wolnostojącego stoiska Vipery na terenie Arkad Wrocławskich. Stoisko było czyste i zadbane, z poukładanymi kosmetykami. Zapytałam ekspedientkę o ofertę cieni do powiek. Sprzedawczyni życzliwie zachęciła mnie do testowania kosmetyków dostępnych na ekspozytorach, jednakże sama z siebie nie wykazała inicjatywy w pomocy doboru. Po wybraniu interesującego mnie odcienia sprawnie mnie obsłużyła, skasowana należność i podziękowała za zaukupy. Jeśli chodzi o stoisko to oferta jest dość ciekawa i szeroka paleta kolorów, kosmetyki są w przystępnych cenach - polecam tam zakupy.

zarejestrowany-uzytkownik

18.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Podeszłam do wolnostojącego...
Podeszłam do wolnostojącego stoiska na terenie Manufatury. Moją uwagę zwróciła ogromna ilość kolorowych lakierów, błyszczyków i cieni do powiek. Kosmetyki były ładnie poukładane, wszędzie było czysto. Ekspedientka o blond włosach od razu podeszła i zachęcała mnie do testowania kosmetyków. Była bardzo komunikatywna i pomocna. Podczas testowania mogłam skorzystać z lusterka, chusteczek, płatków kosmetycznych i zmywacza. Jedyne co mi przeszkadzało to brak informacji o cenach, o wszystko musiałam pytać. Okazało się, że produkty firmy wcale nie są drogie. Szczerze polecam to stoisko.

zarejestrowany-uzytkownik

07.06.2009

Placówka

Łódź, ul. Karskiego 5

Nie zgadzam się (23)
Podeszłam do wolnostojącego...
Podeszłam do wolnostojącego stoiska na pasażu centrum handlowego zainteresowana błyszczykiem. Podczas testowania różnych kolorów Pani ani razu nie zapytała, czy może w czymś pomóc. Później oglądałam, czy jest jeszcze coś ciekawego. Ekspedientka nie zauważyła, że mogę być czymś jeszcze zainteresowana, a w każdym razie ponownie nie zaproponowała pomocy. Ponadto mówiła bardzo cicho, ledwie ją słyszałam. Przy kasowaniu błyszczyka zapytała tylko, czy coś jeszcze będzie. Nie wiadomo, czy jest niekompetentna i dlatego nic nie mówi do klienta, czy jest nieśmiała i wstydzi się odezwać. Co do samego stoiska nie mam zastrzeżeń, czysto, wszystko na miejscu, do wszystkiego są testery, są również oczywiście chusteczki. Jedyny plus, jaki znalazłam u ekspedientki to to, iż po wyjściu ze sklepu okazało się że błyszczki te występują z dwoma różnymi aplikatorami i ja kupiłam taki, jakiego nie chciałam. Wróciłam i Pani bez żadnego problemu wymieniła go na inny. Uważam, że robienie zakupów tam jest ok, pod warunkiem, że nie będzie nam potrzebna pomoc sprzedawcy.

zarejestrowany-uzytkownik

08.04.2009

Placówka

Sosnowiec, Staszica 8b

Nie zgadzam się (26)

VIPERA

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż VIPERA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Nowy punkt w...
Nowy punkt w nowym miejscu:) Większe stanowisko i asortyment, a w dodatku fachowa i miła obsługa. Polecam