Opinia użytkownika: Klient_OZ3x
Dotycząca firmy: Uber
Treść opinii: Byłam wieloletnią klientką tego przewoźnika. O ile na początku nie mogłam powiedzieć złego słowa, o tyle w ciągu ostatnich miesięcy jakość obsługi drastycznie spadła. Niewykwalifikowani kierowcy, z którymi nie da się porozumieć ani w języku polskim, ani w angielskim to już norma w Uberze. Ostatnio jednak przytrafiła mi się tak nieprzyjemna sytuacja, że postanowiłam zrezygnować z przejazdów Uberem raz na zawsze! Zamówiłam przejazd na konkretną godzinę. Śpieszyłam się na lotnisko. Kierowca przyjechał spóźniony ok 15 minut. Wybrałam płatność gotówkę, wcześniej zaznaczając informację, że nie będę miała odliczonej kwoty, aby kierowca przygotował się i mógł wydać mi resztę. Kiedy kierowca w końcu przyjechał poinformowałam, że bardzo śpieszę się na samolot. Niestety, ale Pan kierowca mnie nie zrozumiał, zaczęłam więc mu tłumaczyć na migi, aby jechał trochę szybciej. Zaczął pod nosem komentować coś w swoim języku i jechał o wiele wolniej, niż mógł - jakby specjalnie. Po dojechaniu na lotnisko okazało się, że nie przygotował się na wydanie mi reszty, nie zrozumiał wiadomości, którą wysłałam. Wymusił na mnie wysoki napiwek, ponieważ nie miałam czasu rozmieniać pieniędzy. I tak cudem zdążyłam na samolot. To karygodne, poniżej jakichkolwiek standardów obsługi i zwyczajnie bezczelne zachowanie! Zatrudniać kierowców, którzy nie są w stanie komunikować się z pasażerami? Wstyd! Wolę zamówić tradycyjną taksówkę - przynajmniej będę miała pewność, że zostanę należycie obsłużona. Koniec z Uberem. Odradzam każdemu.