Santander Bank Polska

(3.83)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 3279)

Pokaż wszystkie opinie

Generalnie bank jest...
Generalnie bank jest ok, ale czasem robi takie psikusy jak niedziałająca karta w najmniej odpowiedniej chwili, czyli na przykład kiedy jesteś przy kasie i musisz zapłacić za zakupy to okazuje się, że akurat w banku jest awaria kart i nie działają te formy płatności.... Bank oczywiście o tym nie ostrzega klientów, bo jak sam przyznał, nie ma na to żadnego wpływu. Dobrze, że można zapłacić Blikiem zamiast tego... Pod warunkiem oczywiście, ze ma się telefon przy sobie. Jak dla mnie takie trochę śmieszne i nie zbyt przyjemne doświadczenie w XXI wieku.

Poziomk@

30.07.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Santander Bank Polska

Grupa Santander to wiodący, uniwersalny bank komercyjny z siedzibą w Hiszpanii, założony w 1857 r. Santander Bank Polska oferuje rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Jego celem jest pomaganie ludziom w spełnianiu marzeń, realizacji planów i osiąganiu założonych celów, dlatego we wszystkim co robi kieruje się swoimi podstawowymi wartościami: bezpieczeństwo, innowacyjność, zaangażowanie i satysfakcja klienta. W skład grupy Santander wchodzą również spółki świadczące usługi leasingowe, ubezpieczeniowe oraz faktoringowe.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Santander Bank Polska?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.