Opinia użytkownika: Klient_A1gap
Dotycząca firmy: epaka.pl
Treść opinii: DRAMAT:STRATA CZASU,PIENIĘDZY I ZDROWIA!! Przesyłka z Polski do Niemiec nie doszła pomimo właściwego zaadresowania i widniejącego nazwiska na domofonie oraz skrzynce pocztowej adresata (co trzeba było udowodnić)Śledzenie paczki było niemożliwe.Dopiero po pięciu wykonanych połączeń dowiedziałam się iż przesyłka zostanie zwrócona do punktu epaka w Polsce,oczywiście za zwrot trzeba było zapłacić i nadać przesyłkę jeszcze raz.Trzy krotnie zostały poniesione koszta wysłania tej przesyłki.Wszystkie płatności były płacone w gotówce w punkcie epaka a potwierdzenia zapłaty były dołączone w statusie reklamacji która trwa od ponad 4 miesięcy.Po wielu telefonicznych rozmowach z działem reklamacji reklamacja została rozpatrzona pozytywnie ale kwota którą przyznała firma epaka była w wysokości jednorazowej opłaty przesyłki a nie poniesionych trzy krotnie kosztów.Do tej pory firma epaka nie dokonała żadnej wpłaty na przesłane im konto.Informacje zwrotną od firmy epaka otrzymałam,iz kwota została przelana na rachunek bankowy z którego były zapłacone opłaty przesyłki.Kolejny problem polega na tym jak już wcześniej wspomniałam,wszystkie opłaty zostały zapłacone w gotówce w punkcie epaka a konto na które niby zostały przelane pieniądze jest mi totalnie nieznane.Walka trwa,jest mi naprawdę bardzo przykro że w taki sposób traktuje się klientów nie zważając uwagi na konsekwencje.Nadawcą tej przesyłki był mój tata który choruje a cała ta sytuacja nie polepszyła jego stanu zdrowia,oczywiście ja straciłam ponad 50€ za wykonane telefony do firmy epaka w Polsce i wiele godzin życia w stresie.Oczekiwanie na połączenie do działu reklamacje często wynosi ponad 10 min.W mojej ocenie działanie tej firmy jest co najmniej nieuczciwe i godne pożałowania. ABSOLUTNIE NIE POLECAM,korzystamy teraz w konkurencyjnej fimy przewozowej z którą nie ma takich problemów i jest o połowę tańsza