Wchodząc do placówki ENEA nie odczuwa się przyjaznej atmosfery, długi korytarz, pracownicy patrzą na klienta "spode łba" nie wiadomo czy wolno o coś zapytać; podeszłam do kasy , pracownica niezbyt uprzejmie wzięła ode mnie rachunek do zapłaty, w szorstki sposób zażądała odpowiedniej kwoty i bez słowa podziękowania oddała potwierdzenie;
Enea to druga co do wielkości produkcji energii elektrycznej spółka w Polsce. Firma dotacza energię do 2,5 mln klientów w północno-zachodniej Polsce. Enea wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i dbając o ich wygodę dokonała modernizacji Biura Obsługi Klientów tak, aby spełniało ono najwyższe standardy. Firma stale podnosi poziom jakości obsługi poprzez modernizację i udoskonalanie innych kanałów komunikacji z klientami.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.