Opinia użytkownika: Klient_7cif
Dotycząca firmy: Centrum Medyczne PZU Zdrowie Polmedic
Treść opinii: Dostałem od lekarza PZU zdrowie skierowanie na badania. Zadzwoniłem do laboratorium żeby upewnić się czy mają umowę z PZU Zdrowie i czy potrzebne mi będzie coś jeszcze oprócz skierowania. Mają i wystarczy skierowanie. Przyszedłem do labu następnego dnia rano i okazało się że potrzebny jest jakiś kod. Odszedłem z kwitkiem. Dzwonię na infolinię PZU Zdrowie. Jedyna opcja żeby pogadać z człowiekiem to linia techniczna. Relacjonuję sprawę. Konsultant mówi mi że po otrzymaniu skierowania powinienem był zadzwonić na infolinię żeby umówić się na wizytę w labie. Zapytałem skąd miałem to wiedzieć. Odpowiedziano mi że jest to zapisane w polisie, którą czytałem przed podpisaniem 6 lat temu i powinienem był ją wykuć na pamięć. Na stronie PZU Zdrowie nie ma żadnego linku ani adresu e-mail pod który można składać reklamacje, 10 minut zajęło mi wydobycie takiego adresu od konsultanta. Dla zainteresowanych: reklamacje@pzuzdrowie.pl