Lotnisko Kraków Balice

(3.82)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 14)

Bardzo dobrze skomunikowane...
Bardzo dobrze skomunikowane lotnisko, oferujące wiele przelotów w różnych kierunkach. Na miejscu dobrze zorganizowane, wiele restauracji i sklepików, proste w poruszaniu się

Klient_nT3N9

01.07.2024

Placówka

Kraków, ul. Kpt. M. Medweckiego 1

Nie zgadzam się (0)
Dobrze skomunikowane lotnisko...
Dobrze skomunikowane lotnisko ( dojazd z autostrady). Blisko parkingi w korzystnych cenach ( tani parking już 40m od wejścia). Obiekt czysty, wyremontowany. Obsługa miła.

Elżbieta_802

30.06.2017

Placówka

Kraków, ul. Kpt. M. Medweckiego 1

Nie zgadzam się (0)
Super. Na minus:...
Super. Na minus: sprawność obsługi. Na plus: oferta i cena, personel, wygląd miejsca obsługi, wiedza i doradztwo.

zarejestrowany-uzytkownik

15.06.2017

Placówka

Kraków, ul. Kpt. M. Medweckiego 1

Nie zgadzam się (0)
Obsługa fantastyczna -...
Obsługa fantastyczna - sprawna i pomocna. Tylko przyloty do namiotu nie są zbyt atrakcyjne, choć to chwilowe...

Mateusz_1089

13.05.2015

Placówka

Kraków, ul. Kpt. M. Medweckiego 1

Nie zgadzam się (0)
Lotnisko małe, ale...
Lotnisko małe, ale w miarę uporządkowane. Osoby z pomocą chodzą, ale chyba ich głównym zadaniem jest rozstawianie słupków przy odprawach. Nie zauważają rodziców z dziećmi, osób ciężarnych i starszych, którym potrzeban jest pomoc w przyśpieszeniu procedur lub nawet ustąpieniu im pierwszeństwa.

Krystyna_193

12.09.2013

Placówka

Kraków, ul. Kpt. M. Medweckiego 1

Nie zgadzam się (0)
Lokalizacja lotniska jest...
Lokalizacja lotniska jest niekorzystna z punktu widzenia pogody, w okresie mgieł, bardzo dużo porannych lotów jest odwoływanych. Terminal krajowy i międzynarodowy to dwa osobne budynki, spacerkiem z walizką trzeba liczyć 10 minut. Terminal krajowy bardzo mały i robi się tłocznie jeżeli są odloty w tym samym czasie 2 samolotów. Terminal międzynarodowy również nie jest duży i w środku jest mało miejsca.

Andrzej_684

07.08.2013

Placówka

Kraków, ul. Kpt. M. Medweckiego 1

Nie zgadzam się (0)
Bardzo mały i...
Bardzo mały i ciasny parking przed II terminalem lotniska w Krakowie. Wnętrze szare, nieprzyjemne sprawiające wrażenie brudnego. Odprawa bagażowa powolna, a pani, która ją robiła niezbyt miła. Jednak najbardziej denerwujące jest ważenie bagaży. Mieliśmy o 2 kg za ciężki bagaż, więc przeszliśmy, by go przepakować.W pobliżu stała waga,więc zważyliśmy bagaż po odchudzeniu waga pokazała prawidłowy ciężar. Poszliśmy ponownie do odprawy i okazało się, że bagaż jest nadal za ciężki o 0,70 g.

MałgorzataAnna

16.07.2012

Placówka

Kraków, ul. Kpt. M. Medweckiego 1

Nie zgadzam się (0)
Jezeli przylatujesz do...
Jezeli przylatujesz do Poznania zostaniesz bardzo szybko skierowany autobusem do odprawy celnej, nastepnie odbierz swoj bagaz na tasmie i skieruj hali glownej. Wszystko zajelo mi okolo 10 minut co jest na pewno plusem malych lotnisk. Po wejsciu do hali glownej masz do wyboru sklepy, restauracje, saloniki prasowe. Po wyjsciu z terminala masz blisko paring platny jak i bezplatny, lub przystanek autobusowy.

zarejestrowany-uzytkownik

12.06.2012

Placówka

Kraków, ul. Kpt. M. Medweckiego 1

Nie zgadzam się (0)
Obserwacja dotyczy teminala...
Obserwacja dotyczy teminala krajowego - D. Po przybyciu na lotnisko udałam się do miejsca, gdzie odbywają się obsługa pasażerów w połączeniach krajowych. Dojazd samochodem do tej części lotniska dobrze oznaczony, przed wejściem do głównego budynku czysto. Miałam przy sobie tylko bagaż podręczny i wydrukowaną kartę pokładową, nie musiałam udawać się do odpowiedniego stanowiska odprawy biletowo-bagażowej /stanowiska dobrze oznaczone/. Skierowałam się na lewo od wejścia, by przejść przez kontrolę bezpieczeństwa i skierować się do poczekalni odlotowej. Obsługa przy bramkach sprawna, kompetentna, pomocna. Jeszcze tylko dokładne sprawdzenie dokumentów i mogę zająć miejsce w poczekalni /tutaj o wyglądzie miejsca nie będę się rozpisywać: ławki dostępne, ale miejsc coraz mniej w miarę przybywania nowych pasażerów, dużo osób stoi. Estetyka i wygląd pozostawia niestety wiele do życzenia: typowy hangar, hala. Na tej części dostępny czynny kiosk z prasą, słodyczami, napojami. Toalety oznaczone, czysta toaleta damska, chociaż dziwi mnie brak papierowych ręczników w takim miejscu, są tylko tzw. dmuchawy do osuszania rąk. Kilkanaście minut dalszego czekania, biorę ze stojaków bezpłatny aktualny magazyn o lotnisku w Balicach. Informacja świetlna o planowanym odlocie non stop pojawia się na wyświetlaczu przed wyjściem na zewnątrz, już w stronę autobusu. Za drzwiami w przejściu widzę tzw. duży rozpięty namiot, to kolejne tzw. awaryjne miejsce, gdyby przyszło czekać dużej grupie oczekujących na wylot i niestety jest to fatalny pomysł niby ratujący sytuację lotniskowej infrastruktury w krakowskim terminalu krajowym, tworzywo, które ma przechować pasażerów /ciekawa jestem jak się sprawdza w porze deszczowej, czy też jak jest chłodno? /. Zapowiedzi personelu obsługi naziemnej o gotowości przyjęcia pasażerów na pokład samolotu dwujęzyczne, wyraźne, chociaż mam wrażenie, że chyba trochę za szybko. Okazuję kartę pokładową - to już bezpośrednio przy wyjściu przy gate 2, dokumentu tożsamości. Obsługa lotniska /pan,pani/ ubrani w schludne firmowe ubrania, kilkanaście sekund trwa sprawdzenie formalności. Następnie udałam się do specjalnego autobusu, który podwiózł podróżnych do samolotu. Autobus pełen pasażerów, odległość od samolotu niewielka, ale w środku jest bardzo duszno, na zewnątrz mimo wczesnej pory bardzo gorąco, w środku zamknięte okna, brak klimatyzacji. Te kilka minut w autobusie to jedyny niewygodny mankament tego miejsca, na stojąco czekanie na otwarcie drzwi by złapać oddech świeżego powietrza wydłuża się w nieskończoność, pewno niejednej osobie robi się słabo w tym zaduchu. Tutaj organizacja przejazdu moim zdaniem wymaga zmiany.

czystairlandia

29.05.2012

Placówka

Kraków, ul. Kpt. M. Medweckiego 1

Nie zgadzam się (0)
Lotnisko w Balicach...
Lotnisko w Balicach jest moją główną bazą wypadową do wielu, wielu podróżyć i postanowiłem się podzielić opinią na jego temat. Rozpocznę od największego plusa, którym jest położenie blisko miasta, którego nazwę port nosi w międzynarodowej komunikacji, czyli Krakowa. Jest to odległość bardzo przystępna i co jeszcze ważniejsze lotnisko jest z Krakowem znakomicie skomunikowane, dwa autobusy miejskie, częste pociągi, taksówki i busy prywatnych przewoźników sprawiają, że dojazd z i na lotnisko nie sprawiają najmniejszego problemu. To naprawdę wielki plus w porównaniu choćby z Pyzrowicami i Katowicami. Jeśli chodzi o obsługę lotniska i personel, to do tej pory miałem same bardzo dobre przygody, ile tazy potrzebowałem pomocy lub informacji, to ją zawsze uzyskiwałem. Uważam, że obsługa zachowała się bardzo dobrze w trudnym czasie grudniowym, gdy wiele lotów na Wyspy zostało odwołanych z powodu zimy. Niczego pasażerom nie brakowało. Jedyny punkcik za zachowanie odjąłem pracownikom, gdyż zdarzało mi się, że celnicy byli średnio mili, a ich też uznałem za pracowników lotniska, którzy na pewno wpływają na jego postrzeganie. co do oferty lotniska, to wielki plus za to, że koszty lotniskowe są na tyle niskie, że latają z niego tanie linie, czego nie można powiedzieć o Okęciu. Natomiast co do samej oferty lotniska, to niestety jest ona bardzo skromna, widziałem w Europie wiele lotnisk o podobnych rozmiarach, w których oferta gastronomiczna i zaplecze użytkowe były znacznie lepsze: Bruksela, Liverpool. Jeszcze bardziej skromny pod tym względem jest terminal krajowy, ale trudno się temu dziwić, skoro latają samoloty tylko do Warszawy, więc ruch w przeciągu dnia nie jest tam duży. Organizacja i czas obsługi to największy mankament tego lotniska. Nie wiem na ile to lotnisko decyduje o porach przylotów i odlotów, a na ile linie, ale zdarza się w Krakowie, że długo nic się nie dzieje, a później nagle przylatuje kilka samolotów, z czym trochę personel sobie nie radzi. Podobnie jest w czasie odprawy do odlotu, gdy ma się pecha i w podobnym czasie odprawianych jest wielu pasazerów, to trzeba swoje odstać w kolejce, co sprawia, że trzeba być na lotnisku znacznie wcześniej niż byłoby to konieczne w normalnych warunkach. Ale być może to już taka moja fanaberia, choć wolałbym oszczędzać więcej czasu w tym zakresie. I na koniec mocna czwórka za wygląd miejsca obsługi: ile razy byłem na lotnisku, to było czysto i schludnie, a że samo wnętrze nie powala widokiem? No cóż, nie to jest najważniejsze. Podsumowując: mocna czwórka dla Balic i moim zdaniem jest to bardzo dobrze przygotowany do swojej roli port lotniczy. Polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

31.01.2011

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Obsługa lotniska Kraków...
Obsługa lotniska Kraków Balice odmawia uczestnikom rejsu Kraków - Birmingham wejscia na pokład samolotu. Argument: spóźnienie. Informacje w eterze - za pięć minut zamykamy gate numer 4 - lot Kraków - Birmingham. Szczyt szczytów - dużo blondynek "pracujących" na etacie...skarga do ULC i KRK Balice. Obsługa na bardzo marnym poziomie. Brak kompetencji zawodowych.

zarejestrowany-uzytkownik

26.09.2010

Placówka

Nie zgadzam się (9)

Lotnisko Kraków Balice

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Lotnisko Kraków Balice?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo dobrze skomunikowane...
Bardzo dobrze skomunikowane lotnisko, oferujące wiele przelotów w różnych kierunkach. Na miejscu dobrze zorganizowane, wiele restauracji i sklepików, proste w poruszaniu się