Kreator Kwiatów

(0.68)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (27 z 60)

Totalna porażka. Nigdy...
Totalna porażka. Nigdy więcej. Polecam dokładne przeczytanie opinii o tej firmie, aby wyrobić sobie zdanie na temat poziomu ich usług. Na 45. rocznicę ślubu rodziców zamówiłam koszyk Magia Uczuć rozmiar średni za 178 złotych (zamówienie we wtorek, realizacja w piątek w Gliwicach).To, co otrzymali rodzice, nie było nawet w łudzący sposób podobne do koszyka na zdjęciu. Było po prostu byle jakie, tandetne i o wiele mniejsze (w NICZYM nie przypominało kosza Magia Uczuć). Oczywiście firma w określonych sytuacjach zastrzega sobie prawo do wymiany koszyka i kwiatów na inne, ale w Polityce Jakości Produktu obiecuje dostarczenie (cytat)" produktu o podobnej jakości i wyglądzie zapewniających najwyższy stopień podobieństwa do oryginału (podobna wielkość, styl i kolorystyka)". Nie zgadzał się wygląd, wielkość, styl ani jakość (przykładowo: siedmiu róż nie wymienia się na trzy; podłużnego wiklinowego koszyka bez uchwytu na biały, okrągły z wielkim uchwytem też nie). "Podobieństwa do oryginału" nie było żadnego! Dodatkowo jakość obniżał bilecik niestarannie napisany ręcznie. Komunikacja z firmą to dramat. W mailach i na opineo zostałam oskarżona o przedstawianie nieprawdy, o to, że nie interesuje mnie rozwiązanie problemu, a jedynie hejt i oczernianie. Zarzucono mi nieprzysłanie zdjęć, chociaż firma od samego początku była w posiadaniu zdjęcia koszyczka (wysłałam go w pierwszej wiadomości na messengerze, potem natychmiast w mailu. Następnie - na prośbę firmy - dosłałam zdjęcie koszyka z góry). Zażądałam zwrotu całości zapłaconej sumy. Po licznych mailach i oskarżeniach doczekałam się w końcu rzekomych przeprosin, a w ramach rekompensaty zaproponowano mi bukiet (po co? Drugi raz nie zaryzykuję. Poza tym rocznica już minęła, a ja nie potrzebuję przeprosinowego bukietu. Potrzebowałam zamówiony koszyk). Nie zgodziłam się. Nie przystałam też na kolejną propozycję: zwrócenia różnicy między bukietem średnim a mniejszym. Firma szła w zaparte - policzyli kwiatki, stwierdzili, że było ich wszystkich razem "około siedem" i doszli do wniosku, że to zgadza się z mniejszą wersją. Ja nie zamawiałam żadnej mniejszej wersji. Zamówiłam ZUPEŁNIE inną kompozyję, a dostałam coś, czego nie zamówiłam! Porażka. Szkoda pieniędzy, czasu i nerwów.

Niezweryfikowany Klient_m0sf

13.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Stanowczo odradzam! Kwiaty przyszły...
Stanowczo odradzam! Kwiaty przyszły całkowicie inne niż powinny (tulipany zamiast róż), w tragicznym stanie. Po złożeniu reklamacji, w ramach przeprosin, firma zaproponowała bombonierkę (marne 6 czekoladek 3x3cm) z dedykacją. Oczywiście czekoladki nie doszły we wskazanym terminie, dopiero po upomnieniu paczka została wysłana. W mailu poprosiłem również o kartkę z oficjalnymi przeprosinami, których nie było. Bombonierki zapakowane były w stary, śmierdzący worek sklejony pogniecioną szarą taśmą. Nie polecam zamawiać kwiatów oraz czegokolwiek z tej strony, ogromne lekceważenie klienta i nieprofesjonalność.

Niezweryfikowany Klient_e3YF

03.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Żałuję że nie...
Żałuję że nie sprawdziłam opinii o sklepie. Zamówienie nie dotarło wcale, firma odpisuje że nikogo nie było i kwiaty zostały u sąsiadki. W tym czasie w mieszkaniu były 3 emerytowane osoby, żadnej próby dostarczenia kwiatów czy telefonu nie było. Sąsiedzi również mówią że żadnego kuriera z kwiatami nie było. Ani ja ani odbiorca nie zostaliśmy poinformowani telefonicznie czy w jakikolwiek sposób o nieudanej próbie i tym gdzie kwiaty są, dlatego czekaliśmy i skontaktowałam się w tej sprawie następnego dnia. Po następnym dniu ustalania faktów dostaliśmy propozycję dostarczenia bukietu i konfrontacji jednak nie zgodziliśmy się na bukiet a kwiaciarnia zgodziła się na zwrot. Z przyczyn osobistych nie mogłam się kontaktować przez piątek oraz weekend jednak uznałam sprawę za zakończoną. Po upomnieniu się w poniedziałek o zwrot zostałam powiadomiona o tym, że jak śmiałam się nie odzywać przez weekend, podano, że tamte ustalenia nic nie znaczą i unikano odpowiedzi o zwrot pieniędzy. Przez większość korespondencji na zmianę obwiniani są odbiorca, sąsiad który podobno odebrał bukiet i ja o to że przez weekend się nie kontaktowałam. Pisząc widać że mają wprawę w zbywaniu klientów.

Niezweryfikowany Klient_ANvu

09.02.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Firma nie wiarygodna...
Firma nie wiarygodna i nie rzetelna. Opryskliwa obsługa. Dostarczono bukiet nie ten który zamówiłem z opoznienien12 godzinnym. Nie można wyegzekwować reklamacji. Nie zamawiajcie kwiatów w tej nie rzetelnej firmie.

Niezweryfikowany Klient_C5FD

16.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Usługa ma polegać...
Usługa ma polegać na dostarczeniu kwiatów. Na stronie znajduje się opcja preferowanej godziny dostarczenia, oczywiście obsługa cały czas informuje, że jest to tylko orientacyjna godzina. Kwiaty zamówione z doręczeniem w godzinach 9-12 wciąż nie dotarły. Rozumiem granicę błędu, jednak właśnie otrzymałam informację, że kwiaty dostarczone zostaną około godziny 17. Jak będzie w rzeczywistości, zobaczymy. Po opiniach widzę, że nie jest to jednostkowy przypadek. Jeśli ktoś korzysta z tego typu usługi, to właśnie po to by kwiaty pojawiły się w dogodnym momencie. Nie kiedykolwiek tego samego dnia. NIE POLECAM. KONTAKT Z KLIENTEM OPRYSKLIWY I BEZ JAKIEGOKOLWIEK ZROZUMIENIA.

Niezweryfikowany Klient_lOQK

26.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
SPRAWDZCIE ICH OPINIE...
SPRAWDZCIE ICH OPINIE - PRZEFILTRUJCIE PO NEGATYWNYCH I UWAZAJCIE. UWAGA! PRZESTRZEGAM PRZED ZLOZENIEM ZAMOWIENIA, jeśli chcecie uniknąć kłopotów. Złożyłem zamówienie na duży bukiet- przyszedł średni. Reklamacja nie została uznana ponieważ nie dostarczyłem zdjęcia bukietu z góry. Firma prosi, aby wrócić do osoby obdarowanej i prosić o dodatkowe zdjęcia. Kilkugodzinna wymiana emaili. Kilka telefonów. Ogólna spychologia. Nie ma możliwości załatwienia reklamacji telefonicznie. Przy każdym telefonie informacja: nie wiemy o co chodzi. Prosimy o emaila. W emailu ta sama formułka ala: nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi? Błędy w procesie reklamacji przerzucane są na Klienta. Lepiej złożyć zamówienie w innym miejscu. Oszczędzicie czas.

Niezweryfikowany Klient_LNZW

08.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kwiaty zamówione na...
Kwiaty zamówione na Dzień Mamy nie dostarczone, pomimo złożenia 4 dni wcześniej zamówienia (mała miejscowość ok. 7 tys. mieszkańców). Przyczyna braku realizacji bliżej nieznana – komunikują, że nie z ich winy (mimo, że to oni a nie ktoś inny są stroną umowy). Z punktu widzenia klienta obraz jest taki: w dniu realizacji zamówienia dostajesz sms z info o przekazaniu zamówienia do realizacji w kwiaciarni (mimo, że 4 dni wcześniej złożyłeś zamówienie), potem już nic nie wiesz. System online tego pośrednika nie daje jednoznacznej odpowiedzi na pytanie czy zamówienie zrealizowano czy nie, a gdy pytasz ich bezpośrednio pod koniec dnia dostajesz lakoniczne stwierdzenie „w realizacji”. Gdyby była dobra wola wykonano by telefon do kwiaciarni i ustalono co i jak, a następnie powiadomiono zleceniodawcę. A tu jednak drogi kliencie zostajesz z niczym. Również na infolinii możesz usłyszeć, że to na pewno nie była ich wina tylko dostawcy, brak jednak zaangażowania pracownika we wsparciu w rozwiązaniu problemu. Tak więc zostajesz sam ze swoim zamówieniem i musisz je w pełni monitorować, dopiero gdy upominasz się o swoje to jest jakaś interakcja. Na szczęście środki za transakcje zwrócone na drugi dzień roboczy.

Niezweryfikowany Klient_Ktgd

28.05.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam piękny bukiet...
Zamówiłam piękny bukiet na dzień matki który miał mieć 15 kwiatów. Bukiet który dotarł to po prostu jakiś żart. Wygląda jak 8 kwiatków z łąki które były zawinięte w szary tani papier, bukiet w niczym nie przypomina tego który zamówiłam. Adres e-mail do sprzedawcy nie działa więc nie da się z firmą niczego przedyskutować. Najgorsze jest to że prezent na dzień matki okazał się wielką pomyłką, zawiedzeniem i dziurą w kieszeni. Nie polecam tego sklepu internetowego i nigdy już z niego nie skorzystam

niezalogowany-uzytkownik

26.05.2021

Placówka

Lublin, ul. Z Biurem Obsługi klienta w Warszawie

Nie zgadzam się (0)
Najgorsza firma na...
Najgorsza firma na rynku! Nie polecam. Zamówiłem bukiet na Dzień Kobiet, który konkretnie odbiegał od widocznego na stronie internetowej. Po moim zgłoszeniu, dział obsługi klienta w e-mailu tłumaczył się brakiem odpowiednich do skomponowania zamówionego bukietu kwiatów. Firma nie jest przygotowana na najważniejsze dni w roku i bez uprzedniego poinformowania wysyła uboższy bukiet lub go zmienia. W toku reklamacji zaproponowano mi rekompensatę w postaci wysłania na koszt firmy kolejnego bukietu na adres podany wcześniej, za pośrednictwem firmy DPD, na co przystałem. Wybrałem Dzień Matki, czyli kolejny "duży dzień" w roku dla tej branży. Poinformowano mnie, że nie może to być 26 maja. Kwiaty dotarły dzisiaj w jeszcze gorszym stanie, niż poprzednie. Bukiet przypominający wiązankę pogrzebową, z nieprzyciętych kwiatów, a o odpowiednim zabezpieczeniu i kondycji kwiatów można zapomnieć. Zamawianie kwiatów ze sklepu kreator-kwiatow.pl to jak kupowanie kota w worku. Stanowczo odradzam usługi tej nieprofesjonalnej firmy!

Niezweryfikowany Klient_bsvp

25.05.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kwiaty nie zostaly...
Kwiaty nie zostaly dostarczone w oplaconym terminie

Niezweryfikowany Klient_Sjx3

03.05.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kilka dni temu,...
Kilka dni temu, zamówiłam dla Mamy Flowerbox , cena: 125.00zł. Kwiaty dostarczone na czas róże, goździki i gerber obumarłe, zwiędły całkowicie już NASTĘPNEGO dnia po podjęciu przesyłki! Wydaje mi się, że za taką kwotę można się spodziewać by kwiaty ''wytrzymały'' chociażby tydzień. Wielkie rozczarowanie. Na pewno nie skorzystam ani nie polecę nikomu kreator-kwiatow.pl! Po napisaniu zażalenia , dostałam w odpowiedzi zdania typu> jak możemy uwierzyć skoro mejl z załączonymi zdjęciami byl wysłany nie nastenego dnia, ale dwa dni później. Swoja droga, tego typu odpowiedź wydaje mi sie po prostu bezczelna. Prosze pomyśleć, czy osoba która dostaje w prezencie bukiet, od razu skarży sie, ze prezent nieświeży i tak naprawdę dnia następnego powinien juz trafić do kosza?! Ani słowa przepraszam nie usłyszałam ( ani oczywiście odpowiedzi na ostatniego mejla). PRZYKRE, ze nie dbają o klienta. Kolejna sprawa, na stronie oficjalnej nie znalazłam możliwości pozostawienia mojej opinii. Zastanawiające, ze na tej samej stronie widnieją jedynie 3 przepiękne opinie i oczywiście 5 gwiazdek! Nie zamawiajcie na KREATOR KWIATÓW.PL!

Niezweryfikowany Klient_9pt6

06.03.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Firma nie dostarczyla...
Firma nie dostarczyla kwiatow. Umywa rece, tlumaczac sie kurierem, ktory powiedzial, ze nie bylo nikogo w domu a podany numer odbiera inna osoba. Klamstwa. Firma zaproponowala pokazanie kuriera histori polaczen z telefonu haha niestey szybko sie z tego wycofali. Pewnie sie okazalo, ze kurier nawet nie dzwonil. Niestety Kreator Kwiatow nie potrafi przyznac sie do bledu i odmawia zwrotu pieniedzy. Nikomu nie zycze takiego rozczarowania. To byl jedyny prezent jaki mialam dla siostry na urodziny. NIE POLECAM!!!!

Niezweryfikowany Klient_eVYF

09.02.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Do dnia dzisiejszego...
Do dnia dzisiejszego tj 7 dzień kwiaty wędrują dpd odbiorca jeszcze nie otrzymał kwiatów zapewniali o tymże kwiaty będą świeże trudno by były skoro przesyłane są w paczce a nie zamawiane z lokalnych kwiaciarni jak zapewniali. próby nawiązania kontaktu z ta firma są jednak bezskutecznie umywaj ręce przykro mi ze takie firmy naciągają klientów zapewniają ze odbiorca w ważnym dla niego dniu otrzyma kwiaty świeże a tu ani nie w terminie ani nie świeże. Kreator kwiatów nie powinien już nigdy narażać klientów na takie upokorzenie i niszczenie zdrowia kupującego który mu zaufał a on potraktował go jak ...... trudno wyrazić to w słowach to tak boli i rozczarowuje Klient

Niezweryfikowany Klient_mGsh

27.05.2020

Placówka

Gliwice, Klonowa 9/5

Nie zgadzam się (0)
Polecam oszczędzić sobie...
Polecam oszczędzić sobie nerwów i skorzystać z usług konkurencji. Pani na infolinii rzuca słuchawką zamiast odpowiedzieć na proste pytania. Daty dostarczenia kwiatów nie da się zmienić na 4 dni przed terminem. Co ich to obchodzi że odbiorcy nie będzie w domu? Mało tego kwiaty wędrują w paczce przesyłka DPD ponad 7 DNI wiec stanu i jakości tych kwiatów nie trudno się domyślić. Kwiaty Nie docierają do odbiorcy na CZAS mimo zapewnień firmy. Firma najważniejsze ze otrzyma kase od reszty umywa ręce.

Niezweryfikowany Klient_mGsh

27.05.2020

Placówka

Gliwice, Klonowa 9/5

Nie zgadzam się (0)
Polecam oszczędzić sobie...
Polecam oszczędzić sobie nerwów i skorzystać z usług konkurencji. Pani na infolinii rzuca słuchawką zamiast odpowiedzieć na proste pytania. Daty dostarczenia kwiatów nie da się zmienić na 4 dni przed terminem. Co ich to obchodzi że odbiorcy nie będzie w domu? "Kurier zostawi przed drzwiami". Mama przyjeżdża jednak dwa dni później i zastanie kwiaty zwiędłe albo w ogóle ich nie zastanie. Gratuluję podejścia do klienta.

Niezweryfikowany Klient_SGfM

25.05.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sprawne doręczenie ,...
Sprawne doręczenie , kwiaty d. jakości. Polecam

zarejestrowany-uzytkownik

25.02.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Polecam w 100%
Polecam w 100%

zarejestrowany-uzytkownik

25.02.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
dzien dobry i...
dzien dobry i podziekowania za doreczenie do mojej mamy z okazji jej urodzin. Niespodzianka sie udala a mama zachwycona kwiatami.

Niezweryfikowany Klient_VJzJ

25.02.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Doręczenie kwiatow z...
Doręczenie kwiatow z kreatora przebieglo ok.Kurier byl na szczescie o czasie chociaz mialam obawy

Niezweryfikowany Klient_bVbO

24.02.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dziękuję za kolejne...
Dziękuję za kolejne bezproblemowe doręczenie kwiatów.

Niezweryfikowany Klient_ayGu

24.02.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Kreator Kwiatów

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Kreator Kwiatów?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.