Opinia użytkownika: Klient_Ktgd
Dotycząca firmy: Kreator Kwiatów
Treść opinii: Kwiaty zamówione na Dzień Mamy nie dostarczone, pomimo złożenia 4 dni wcześniej zamówienia (mała miejscowość ok. 7 tys. mieszkańców). Przyczyna braku realizacji bliżej nieznana – komunikują, że nie z ich winy (mimo, że to oni a nie ktoś inny są stroną umowy). Z punktu widzenia klienta obraz jest taki: w dniu realizacji zamówienia dostajesz sms z info o przekazaniu zamówienia do realizacji w kwiaciarni (mimo, że 4 dni wcześniej złożyłeś zamówienie), potem już nic nie wiesz. System online tego pośrednika nie daje jednoznacznej odpowiedzi na pytanie czy zamówienie zrealizowano czy nie, a gdy pytasz ich bezpośrednio pod koniec dnia dostajesz lakoniczne stwierdzenie „w realizacji”. Gdyby była dobra wola wykonano by telefon do kwiaciarni i ustalono co i jak, a następnie powiadomiono zleceniodawcę. A tu jednak drogi kliencie zostajesz z niczym. Również na infolinii możesz usłyszeć, że to na pewno nie była ich wina tylko dostawcy, brak jednak zaangażowania pracownika we wsparciu w rozwiązaniu problemu. Tak więc zostajesz sam ze swoim zamówieniem i musisz je w pełni monitorować, dopiero gdy upominasz się o swoje to jest jakaś interakcja. Na szczęście środki za transakcje zwrócone na drugi dzień roboczy.