Seat

(4.15)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (18 z 22)

Obsługa 5+
Obsługa 5+

Konsument.

29.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Miałam problemy techniczne...
Miałam problemy techniczne z samochodem, Pan na infolinii była bardzo pomocny, spokojnie wszystko mi wytłumaczył a następnie skierował do najbliższego serwisu.

Klient_epkQ0

17.02.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Z racji, że...
Z racji, że zbliżał się termin przeglądu serwisowego mojego auta skontaktował się ze mną pracownik salonu z działu serwisowego. Pan przedstawił mi w rzeczowy i jasny sposób na czym polega taki przegląd, jakie elementy zostaną sprawdzone oraz jaki jest koszt takiej usługi w razie gdybym się zdecydowała zlecić taki przegląd. Jedynie musiałam dopytać o przybliżonym czasie na jaki musiałabym oddać auto i jak wygląda procedura auta zastępczego na czas przeglądu. Ogólnie na na plus.

Klient_yDfdc

30.01.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Salon czysty. Obsługa...
Salon czysty. Obsługa miła. Preferencyjne ceny kredytu. Jazda próbna wybranym samochodem w ten sam dzień. Polecam tym co chcą zmienić swoje auto i nabyć nowe.

balas

05.01.2023

Placówka

Bydgoszcz, Fordońska 353

Nie zgadzam się (0)
Dobra obsługa, ale...
Dobra obsługa, ale bardzo długie kolejki. NAwet na wymianę opon trzeba czekać 3 tygodnie.

Jarosław_444

05.04.2022

Placówka

Katowice, Bogucicka 7

Nie zgadzam się (0)
Doradca szybko podszedł...
Doradca szybko podszedł do mnie po wejściu do salonu. Profesjonalna obsługa, szczegółowo przedstawione wyposażenie podstawowe auta oraz możliwości wyposażenia dodatkowego. Jazda próbna podczas pierwszej wizyty. Indywidualnie dopasowana oferta kredytowa.

zarejestrowany-uzytkownik

07.01.2022

Placówka

Warszawa, Krasnobrodzka 5

Nie zgadzam się (0)
Recepcja salonu bardzo...
Recepcja salonu bardzo szybko odbiera telefony, niemniej jednak trudno skontaktować się ze sprzedawcą. Kontaktowałam się w południe, lecz sprzedawca oddzwonił do mnie w dniu następnym, również w południe. Okazał się osobą bardzo kompetentną i świetnie przeprowadził analizę moich potrzeb. Podsumowanie naszej rozmowy wraz z ofertą, przesłał mi jeszcze w tym samym dniu na maila. Polecam salon każdemu zainteresowanemu zakupem samochodu marki SEAT

Niezweryfikowany Klient_ONX3

26.07.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa klienta na...
Obsługa klienta na wysokim lecz nie na najwyższym poziomie. Doradca miły i uprzejmy. Chętny do pomocy. Zaproponował jazdę próbną lecz nie wyjaśnił poszczególnych funkcji auta.

Klient_GuOG

27.01.2020

Placówka

Gdynia, ul. Morska 318

Nie zgadzam się (0)
Wizyta przebiegła bardzo...
Wizyta przebiegła bardzo przyjemnie. Po przyjechaniu na miejsce zauważyłem od razu salon samochodowy bez problemu można trafić, na miejscu czeka na nas duży parking. Po wejściu do środka po nie całych 2 minutach podszedł do mnie sprzedawca i przywitał mnie a następnie wybadał moje potrzeby. Podeszliśmy do auta które mnie interesowało (seat leon), sprzedawca zademonstrował mi auto a następnie zaproponował mi jazdę testową, jazda testowa odbyła się w cyklu mieszanym trochę miasta trochę trasy. Następnie wróciliśmy do salonu. Na miejscu sprzedawca sporządził mi ofertę na samochód.

Radosław_502

14.08.2018

Placówka

Białystok, Elewatorska 39A

Nie zgadzam się (0)
Przede wszystkim obsługa...
Przede wszystkim obsługa miła, kulturalna, potrafiąca odpowiedzieć na każde pytanie dotyczące, któregoś z modeli aut tej marki. Uśmiech na twarzy obsługi wręcz zachęca do zakupów. Jeśli chodzi o wygląd pomieszczenia również nie można mu nic zarzucić.

zarejestrowany-uzytkownik

24.05.2014

Placówka

Łódź, Inflancka 1/3

Nie zgadzam się (0)
Trafiłem do tego...
Trafiłem do tego salonu przez przypadek poszukując części do swojego samochodu. Przy okazji wizyty w salone, gdzie eksponowane są najnowsze osiągnięcia techniki motoryzacyjnej nie mogłem odmówić sobie obejrzenia kilku pachnących nowością modeli, na które być może nigdy nie będzie mnie stać. Nie zmienia to jednak faktu, że spędziłem nieoczekiwanie kilkanaście niezapomnianych minut w towarzystwie wymarzonych aut, które z pewnością uatrakcyjniła swoją obecnością oprowadzająca mnie po salonie pracownica. I tak oto człowiek odkrywa w sobie nowe potrzeby i szuka sposobu na zakup nowego auta.

zarejestrowany-uzytkownik

03.10.2012

Placówka

Nysa, Ujejskiego 5

Nie zgadzam się (0)
Jestem zdecydowana na...
Jestem zdecydowana na zakup nowego samochodu klasy średniej. Zrobiłam "maraton" po salonach takich marek jak Fiat, Toyota oraz Seat. Najbardziej utkwiła mi w pamięci wizyta w salonie Seat'a we Wrocławiu. Zacznijmy od początku... Do salonu przyjechałam własnym samochodem i już w momencie parkowania czekała mnie miła niespodzianka - to był jedyny z salonów które odwiedziłam gdzie bez problemu zaparkowałam, gdyż specjalnie dla klientów przygotowano kilkanaście miejsc parkingowych. Rozpoczełam od oglądania aut używanych, które stały przed salonem. W sumie zdążyłam obejrzeć pierwszy samochód i już sprzedawca wyszedł do mnie z zapytaniem czego szukam i w czym może pomóc. Określiłam na jakim aucie mi zależy i od razu zostałam zaproszona do salonu. Sprzedawca zaczął szczegółowo wypytywać czy dużo jeżdżę, sama czy z kimś, czy zalezy mi na osiągach a może ekonomice użytkowania itp. Gdy tylko odpowiedziałam na pytania, sprzedawca zaproponował mi konkretny model samochodu. Ogólnie w salonie było dwóch sprzedawców (i w zupełności jak na sobotę rano to wystarczyło). Ubrani byli w firmowe garnitury (wszędzie logo Seata), w salonie stało ogólnie 7 aut - z każdego modelu, dzięki czemu mozna było swobodnie się poruszać i nie mieniło sie w oczach od przepych jak np. w salonie Fiata. Auta oglądałam przez jakieś 15 minut (oczywiście nikt mnie nie poganiał), w tym czasie zaproponowano mi kawę. Gdy usiadłam dowiedzieć się o szczególy kredytu, dostałam zamówiona kawę i katalogi do obejrzenia. Było dość przyjemnie (jedyny mankament to brak klimatyzacji w salonie, za to jest sztuczny wodospoda, którego krople wody delikatnie orzeźwiają). Wstępnie umówiłam sie na jazdę próbną (mogłam to zrobić od ręki, ale chciałam jeszcze przemyśleć, który model chcę przetestować - nie lubię tracić niepotrzebnie czasu). Na koniec sprzedawca poprosił o moje dane i zapytał czy chcę dostawać materiały promocyjne. Dostałam też kilka gadżetów z logo Seata. Sprzedawca odprowadził mnie aż do drzwi starego samochodu i życzył bezpiecznej drogi. Ogólnie wizyta była bardzo udana, choć z początku byłam za zakupem Toyoty, to teraz chyba zdecyduję się na Ibizę...

Marzena_372

08.06.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Udałem się w...
Udałem się w wycieczkę po salonach w poszukiwaniu nowego samochodu , odwiedziłem ich kilka w Katowicach teraz przyszła kolej na Dąbrowę Górniczą . Jednym z nich w tym mieście był salon samochodowy : SEATA w Dąbrowie Górniczej. Salon mały , mało elegancki , odbiegający wyglądem i estetykom obecnie budowanych tego typu obiektów. Parking niewielki , dojazd dobry bo salon położony przy głównej drodze przelotowej przez Dąbrowe Górniczą . Salon widać zaadaptowany z jakiegoś obiektu gastronomicznego lub stołówki. Otoczenie nie powala na kolana. Jedynym plusem jest kompetentny personel , który dwoi się i troi by nadrobić swą pomocą i kompetencją niedociągnięcia obiektu. Następnym plusem jest widoczna rozbudowa obiektu co znacznie podniesie komfort i estetykę salonu. Nie zaproponowano mi wykonania jazdy próbnej oraz nie wyjaśniono dokładnie warunków gwarancji . Zaproponowano promocyjny pakiet ubezpieczeń oraz gratisy przy zakupie nowego samochodu. Ogólne wrażenie dobre , ale osobiście nie kupił bym tam samochodu.

Robert_451

30.11.2010

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Aleja Piłsudskiego 2H

Nie zgadzam się (0)
Udałam się w...
Udałam się w podróż po salonach w poszukiwaniu nowego samochodu , odwiedziłam ich kilka. Jednym z nich był salon samochodowy : Seata . Salon bardzo dobrze usytuowany , widoczny z każdej strony. Bardzo dobry dojazd . Parking nie za wielki ale w zupełności wystarczający. Salon spory , robiący dobre wrażenie na kliencie. Bardzo czyste wnętrze i elegancka aranżacja . W jednym miejscu można obejrzeć samochody. Personel perfekcyjnie przygotowany i profesjonalny. Zaproponowano mi jazdę próbną Seatem Leonem, którą odbyłam. Wyjaśniono mi warunki gwarancji i promocyjnego pakietu ubezpieczeń. Obsługa bardzo kompetentna i doświadczona. Otoczenie salonu bardzo zadbane i estetyczne. Polecam wszystkim odwiedziny tego miejsca i polecam personel , który w bardzo miły sposób wyjaśnił mi wszystkie za i przeciw . Bardzo polecam ten salon sprzedaży samochodów seat.

Marta_863

24.11.2010

Placówka

Katowice, Bogucicka 7

Nie zgadzam się (4)
Dzisiaj odwiedziłam salon...
Dzisiaj odwiedziłam salon Seata mieszczącego się przy ul. Włókniarzy 144 w Łodzi. Salon ten mieści się jednej z głównych ulic Łodzi i jest on widoczny dla ludzi jadących czy idących koło salonu. Minusem salonu mieszczącego się przy tej ulicy jest to, że trzeba ustawić się po odpowiedniej stronie pasa, aby wjechać do tego salonu i trzeba długo czekać, aby wyjechać z salonu. Dlatego tak jest, gdyż salon ten jest przy ruchliwej drodze i w godzinach otwarcia sklepu dość dużo i często jeździ aut koło salonu. Przy wjeździe do salonu od razu wjeżdża się na parking salonu, który jest niestety mały. Z parkingu do salonu jest mała odległość do pokonania. Wejście główne salo było zamknięte i trzeba było wejść przez drzwi obok. W salonie było raczej chłodno. Sam salon był czysty i zadbany. Nie było widać żadnych śmieci na podłodze. Oświetlenie działało poprawnie. Okna były czyste i zadbane. Samochody w salonie prezentowały się ładnie, były czyste i były zadbane. W samym salonie nie było zbyt dużo aut i wszystkie mieściły się, a także można było przejść między nimi swobodnie. Oprócz aut w salonie można było kupić radio, które były pokazane w kilku postaciach, a także różne części do aut, np. filtr powietrza. W salonie również mieściły się 2 biurka dla pracowników, a trochę głębiej salonu były jeszcze inne 2 biurka. Podeszłam do pierwszego biurka, przy którym siedział pracownik. Zapytałam się: „Gdzie mogę podbić książeczkę gwarancyjną samochodu?”. Pracownik najpierw przywitał się ze mną i odpowiedział mi, że muszę przejść głębiej do innego pracownika, i tam uzyskam wszystkich informacji. Pracownik ten był miły i uprzejmy. Ubrany był stosownie do pracy. Nie posiadał identyfikatora z imieniem. Udałam się do innego pracownika. Przy innym biurku pracownik przywitał się i udzielił mi pomocy. Od razu wziął moją książeczkę i zaczął sprawdzać w komputerze wszystkie dane. Wszystkie rzeczy trwały krótko i sprawnie. Pracownik po chwili oddał mi książeczkę i pożegnał się ze mną. Pracownik ten był miły i uprzejmy. Ubrany był stosownie do pracy. Nie posiadał identyfikatora z imieniem. Obsługa przez niego była szybka i sprawna.

Kaja_16

10.11.2010

Placówka

Łódź, Włókniarzy 144

Nie zgadzam się (1)
w dniu dzisiejszym...
w dniu dzisiejszym byłem w salonie Seata. Salon otwarty jest od godziny 9.00 - przynajmniej tak piszą na swoich stronach. Niestety po przyjściu okazłao się że na salon ie nie ma zywej duszy. Podaczs 10 minut mojego pobytu nikt nie pojawił się, nie spytał w czym mi pomóc. Przy czym wszytskie auta były otwarte i swobodnie mogłem oglądac je wewnatzr - wyjąć coś i zabrać :-). Wyszedłem po 10 minutach właściwie nie zauważony.

Sebastian_205

02.12.2009

Placówka

Warszawa, trasa Toruńska

Nie zgadzam się (26)
Bardzo sympatyczna i...
Bardzo sympatyczna i kompetentna obsługa szczególnie pan Bartek - sprzedawca, który poświęcił mi ponad godzinę czasu i ani przez chwilę nie zanudził.

zarejestrowany-uzytkownik

23.11.2009

Placówka

Łódź, Inflancka 1/3

Nie zgadzam się (23)
witam podczas odwiedzin...
witam podczas odwiedzin jednego z krakowskich salonach sam. I SERWISÓW ,ZOSTAŁM B. MIŁO ZASKOCZONY POPRZEZ OBSŁUGĘ JEDNEGO Z DORADCÓW SERWISOWYCH , WYKAZŁAŁ SIE PROFESJONALIZMEM ,PO OTWARCIU ZLECENIA ZOSTAŁEM ZAPROSZONTY NA KAWE ,USTERKA ZOSTAŁA SZYBKO ZLOKALIZOWANA I CEN KTÓRĄ USTALIŁEM Z DORADCA ZA WYKONANIE NAPRAWY ZGADZAŁA SIE Z PRZEWIDZIANNA PRZEZ DORADCE, ZABRAKŁO TYLKO WSPÓLNYCH OGLEDZIN SAM. PRZED WJAZDEM NA CHALE NAPRAW PS. SAM JESTEM DORADCĄ SERWISOWYM W SERWISIE SAMOCHODOWYM

zarejestrowany-uzytkownik

21.10.2008

Placówka

Kraków, ARMI KRAJOWEJ

Nie zgadzam się (22)

Seat

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Seat?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obsługa 5+
Obsługa 5+